Miksi kaljut miehet eivät tee kaljulleen mitään??!!

  • Viestiketjun aloittaja "Nougat"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="Kisuli";30792700]En minäkään hirmuisesti kyllä pidä kaljuista/kaljuuntuvista, yleensä aika kamalan näköisiä ovat. En toki omaa miestä jättäisi vaikka tukka alkaisi harvenemaan, mutta saattaisin kyllä jotain hoitoa ehdottaa.[/QUOTE]

Tykkääksä mieluummin kaikista erektiovaivoista miehellä? :D
 
Peyote
[QUOTE="Kisuli";30792712]No jos valita saisi tuuheahiuksisen hyvännäköisen miehen, jolla ongelmia potenssin kanssa tai kaljuuntuvan kammotuksen, niin kyllä minä sen hyvännäköisen ottaisin. Potenssilääkkeet on keksitty...[/QUOTE]

Eli ensin lääkitys kaljuuteen, josta seurauksena huonompi potenssi ja sitten lääkitys potenssiin. Mikäs siinä sitten jos tykkää.
 
Jahas, taas joku mies joka ei halua nähdä yhtään vaivaa ulkonäkönsä eteen. Kulje sitten vaan läskinä ja hikisenä pellehermannina kaupungilla.
Ärsyttävin piirre ihmisessä on ilkeämielinen tyhmyys.
Hyväntahtoiset hölmöt ovat leppoisia ja ilkeämielisistä fiksuista tehdään johtajia, mutta ilkeämielisillä idiooteilla ei oikein ole käyttöä.

Mitäpä hiuksista jos niiden alta puuttuu se oleellinen.
 
"Johanna"
Mitä te sitten teette kun rakastamanne mies yhtäkkiä rupeaa kaljuuntuun?
Jätätte sen vaikka muuten täydellinen?
Mun miehellä on kalju kohta päälaella eikä se oo koskaan haitannu mua. Oli jo silloin kun tavattiin. Silti on hyvännäköinen mies ja kaikinpuolin haluttava.

Joiltain naisiltakin lähtee hiuksia ja ohenee ihan hirveesti. Olisiko se kiva jos mies sen vuoksi jättää? Tai syöpähoitojen jälkeen kun olet tahtomattasi kalju ja tilalle kasvaa hitaasti vauvatukkaa .. Mies vaihtaa toiseen. Ihmeellisiä arvoja jollain ihmisillä. Toki ne kaljuuntuvat voi jättää sellaisille kelle ne kelpaa. Suurimmalle osalle niin vain käy, jäätte ilman.. Ronkelit runkkaa.
 
Peyote
Mun mielestä kaljussa ei ole mitään vikaa. Tietysti se voi vanhentaa, jos kasvattaa itselleen sellaosen kranssin. Kaljuksi päänsä ajelevat on usein aika iättömän näköisiä.
 
"Vieraana"
Entäs pitäiskö kaljun naisen tehdä kaljulleen jotain? Itselläni pälvikalju enkä tosiaankaan jaksa siitä ottaa kovaa stressiä. Tulee ja menee omia aikojaan. En halua peruukkia, epämukava.
 
Peyote
[QUOTE="Vieraana";30793335]Entäs pitäiskö kaljun naisen tehdä kaljulleen jotain? Itselläni pälvikalju enkä tosiaankaan jaksa siitä ottaa kovaa stressiä. Tulee ja menee omia aikojaan. En halua peruukkia, epämukava.[/QUOTE]

No niinpä, stressaamalla sen voi saada vaan pahemmaksi. Eikä sille voi mitään, eikä siihen kai mitään tepsiviä keinoja edes ole. Minun tytöllä on oariin otteeseen ollut. Viimeksi oli niin pieni alue, ettei kukaan huomannut.
Mua niin ärsyttää kun ihmiset jauhaa pälvikalju sitä ja pälvikalju tätä vaikka ne puhuu itseasiassa miestyyppisestä kaljuuntumisesta.
 
Kaikkea
Kaikkea sitä täälläkin oppii, olen +50 ja tukkaa on niin että pitää vähänväliä käydä parturissa, tai ostaa kitara ja on melkein koko ajan kesto seisokki, palstan mukaan ne liittyvät toisiinsa, ilmankos pitkätukkaisilla kitaristeilla on menekkiä, taidan ostaa sen kitaran.
 
"timppa"
Jos aloittaja kertoo oikeasti toimivan avun kaljuuntumiseen niin olen pelkkänä korvana. Nimittäin sellaista ei ole olemassa.

Ohimoilta ja päälaesta alkaa pehko harvenemaan, mutta mitään oikeasti toimivaa vaan ei ole markkinoilla. Omalta lääkäriltä joskus ohimennen asiaa vitsinä kysyin ja hän ei tiennyt kun yhden toimivan lääkkeen, jolla siis hänen potilaidensa hiuksissa on tapahtunut selkeää muutosta. Mutta kaljuuntuneelle alueelle sekään ei niitä olisi tuonut takaisin koska hiusjuuret ovat jo tuhoutuneet täysin. Tässä lääkeaineessa oli haittavaikutuksia siinä määrin ettei hän sitä pystynyt suosittelemaan. Ja näinpä asia jäi siihen. Enkä tämän lääkkeen nimeä edes kysynyt.

Toisekseen siihen kaljuuntumiseen saattaa liittyä jokin sairaus. Esim syöpähoidot on joissain tapauksissa niin rajuja että ne tuhoavat karvajuuret kokonaan. Eikä hiuksia tai muita karvoja kasva hoitojen jälkeen jos näin on käynyt. Yhden kaverin tiedän, jolla karvojen kasvu loppui lapsena annettujen säde ja lääkehoitojen seurauksena. Eikä se kaveri kuitenkaan meistä muista eroa ulkonäöllisesti tai henkisesti muuten. Sisäisesti on ainakin kehittyneempi kuin aloittaja.
 
vierailija007
Kyllä kaljuille on ihan lääkehoitoa, mutta miehet viis veisaavat ulkonäöstään. Onneksi voin valita hiuksellisia.

Hei, itse rupesin kaljuuntumaan jo 18 vuotiaana ja kävin Suomen johtavalla ihotautilääkärillä tutkituttamassa hiuspohjan josko olisi jotain tehtävissä. Lääkärin tuomio oli että hiustensiirtoleikkaus n. 10000€ tai loppu elämän syöt eturauhaslääkettä jolla on todettu pientä vaikutusta hiustenkasvuun mutta ei voi luvata mitään ja nämä tabut maksaa ihan kiitettävästi. Lääkärin mukaan Rogainet ynnä muut tuuhentajat on täyttä huijausta. Lopuksi lääkäri sanoi että itse ostaisin kaksi mersua ja ajaisin pään kaljuksi. Otin viimeisestä neuvosta vaarin.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
prioriteetit
Ennemmin kaljuuntunut mies kuin lääkkeitä syövä, joka ei pystyisi seksiin niin usein. Puutteessa olo paljon pahempi ongelma, en kestäisi mitään muutamaa kertaa viikossa..
 
vierailija
Ihmettelen kun jopa nuorehkoja miehiä, joilla kaljun alkua eivät tee ongelmalleen mitään. Mies saattaa olla ihan kivan näköinen, mutta kokonaisuuden pilaa kammottava hiusten ohenema. Tiedän että noihin ongelmiin saa hoitoa, mutta äijät ei vaan tee mitään! No olkoon ilman naista sitten jos viihtyvät kammottavassa kaljussaan.

PS. On toki joitakin, joille kalju käy, mutta ei siis kaljuuntuneita/harvatukkaisia vaan kaljuksi ajeltuja esim. Vin Diesel.
Kuinka tyhmä osaat olla? En ymmärrä naisia joilla ei ole kapasiteettiä tajuta tai ottaa selvää, että kaljuuntumiselle ei ole ihme nappeja olemassa jolla saisi hiukset päähän. Ainoastaan on finaa tarjolla joka SAATTAA hidastaa hiustenlähtöä. Jotkut kärsii finasta sivuoireita. Ota älykkö asioista selvää ennunku alat huutelemaan. Paljastat oman tyhmyytes helposti.
 
vierailija
[QUOTE="Kisuli";30792700]En minäkään hirmuisesti kyllä pidä kaljuista/kaljuuntuvista, yleensä aika kamalan näköisiä ovat. En toki omaa miestä jättäisi vaikka tukka alkaisi harvenemaan, mutta saattaisin kyllä jotain hoitoa ehdottaa.
Tykkääksä mieluummin kaikista erektiovaivoista miehellä? :D[/QUOTE] Siellä taas yksi pinnallinen loso jolla arvot kohdillaan Ootappa kun sulle alkaa tulla fyysisiä muutoksia niin katotaan kuinka käy ukkos suhteen
 
kandi
Kyllä finasteridi (pienellä annoksella) ja minoksidiili estävät hiustenlähtöä. Hiuksia takaisin ei kasvata mikään turvallinen aine. Eli jos miestä itseään hiustenlähtö huolestuttaa, niin lääkkeet siihen on olemassa. Ja jos täällä lääkärit vastailevat, ettei niistä ole hyötyä, niin heillä on vanhentunutta tietoa, mikä on todella harmi potilaiden kannalta.
 
vierailija
Ihan totta mä ihmettelen ettei miehet ole kiinnostuneita hoitamaan tuota hiusasiaa, kun tolle kaljuuntumiselle on kehitetty ihan hyvä lääkehoito.
Omasta puolestani olen hyvin tyytyväinen, ettei miehen suurin mietityksen aihe ole sen hiukset. Sen lisäksi, mielestäni kaljut miehet on seksikkäitä. Itse en erityisemmin viehäty pehkopäästä. Eli jos tukkaa on, niin mieluusti sen voi ajaa pois.
 
vierailija
Kyllä finasteridi (pienellä annoksella) ja minoksidiili estävät hiustenlähtöä. Hiuksia takaisin ei kasvata mikään turvallinen aine. Eli jos miestä itseään hiustenlähtö huolestuttaa, niin lääkkeet siihen on olemassa. Ja jos täällä lääkärit vastailevat, ettei niistä ole hyötyä, niin heillä on vanhentunutta tietoa, mikä on todella harmi potilaiden kannalta.
Hei,

Eli mä kävin sillä lekurilla joka kertoi tästä Finasteridistä, eturauhaslääkkeestä jolla saattaa olla pientä vaikutusta. Se ei kasvata hiuksia takaisin, saattaa jollain osalla käyttäjistä hidastaa hiustenlähtöä. Ajattelin kokeilla muutaman vuoden finaa mutta joudun jo puolen vuoden kohdilla lopettamaan syömisen koska nänneistä tuli aivan kosketusherkät ja nännin alle rupesi kasvamaan iso erittäin kipeä pallukka jota myöhemmin tutkittiin onko se mahdollisesti rintasyöpä noista pillereistä. Että jos tykkää makoilla lääkärin hoitosängyssä kun työnnetään semmosta 15cm pitkää neulaa suoraan tosta nännistä sinään ja otetaan koepalaa patologille niin ei muuta ku finaa huuleen ja tuuheaa tukkaa odottelemaan.
 
vierailija
Eeehehe! Vissiin väsynyt, kun tällainen naurattaa. :LOL:

Minua itseäni häiritsee enemmän tosi huonosti hoidetut hampaat. Varsinkin jos hampaita puuttuu ja ne mitkä on tallella, on mustuneita (niin ei voi syyttää onnettomuuksia, niillehän nyt ei voi mitään, jos tapaturman kautta hampaita irtoilee)
Mun mies on puoliksi kalju ja hampaat mustat ja osa lähteny, silti rakastan häntä. Kait te ite meinaatte olla tappion asti vehkeitä, muovitissisiä, blondeja, ilman ryppyjä.
 

Yhteistyössä