Miksi koulutetun sinkkunaisen on niin kovin vaikea löytää kunnon miestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olipa taas pahemman luokan tuubaa tuokin teksti.

Syy on oikeasti ihan vain siinä, että koulutettuja sinkkunaisia on enemmän kuin koulutettuja sinkkumiehiä. Maaseudun naiset lähtevät kaupunkeihin opiskelemaan, ja maaseudun miehet jäävät maaseudulle eivätkä opiskele. Tämän vuoksi kaupungeissa on pula miehistä, ja maaseudulla pula naisista. Ja harvemmin enää ne kaupunkielämään tottuneet koulutetut naiset haluavat palata maaseudulle.

Tässä on nyt se tosiasia, että jos mies haluaa naisen, on miehen otettava lusikka kauniiseen käteen, opiskeltava ja muutettava kaupunkiin, tai vähintäänkin hyväksyttävä olevansa se parisuhteen heikommin koulutettu ja heikommin tienaava osapuoli. Miehen on täysin epärealistista odottaa, että heikosti koulutettuja naisia riittäisi kaikille heikosti koulutetuille miehille, tai että heikolla koulutuksella mies saisi parempaa palkkaa kuin korkeasti koulutettu nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mustaku tuntuu, että niitä miehiä riittää 10 yhtä naista kohti.
Siis koulutettuja...
Eilenkin opiskelijabileissä sai laittaa miehet riviin ja valita, kuka niistä miellyttää enemmän.
Miehet ei ois voinu ikinä tehdä nii.
 
vierailija
Paljonkohan oikeesti on korkeesti koulutettuja naisia. Mulla on myyjän tutkinto ja mun kavereita on samana ja lähihoitajana ja maalarina ja parturikampaajana ja meikkaajana ja siivoojana ja tehtaassa mut ei niillä ole mitään koulutusta. Nää siis ne mikä koulutus on. Yks on tosin sairaanhoitaja ja se on ainoo korkeesti koulutettu. Jossain kelassa melkein kaikki näyttää olevan naisia ja ei kai ne mitään professoreja ole.
 
vierailija
Paljonkohan oikeesti on korkeesti koulutettuja naisia. Mulla on myyjän tutkinto ja mun kavereita on samana ja lähihoitajana ja maalarina ja parturikampaajana ja meikkaajana ja siivoojana ja tehtaassa mut ei niillä ole mitään koulutusta. Nää siis ne mikä koulutus on. Yks on tosin sairaanhoitaja ja se on ainoo korkeesti koulutettu. Jossain kelassa melkein kaikki näyttää olevan naisia ja ei kai ne mitään professoreja ole.
Musta tuntuu samalta, yksikään ystäväni ei ole duunari.
Kaikki ovat opettajia, lääkäreitä, lakinaisia tms.
Tuntuu ettei kukaan ole enää perusduunari, vaan kaikilla on joku koulutus.
 

Yhteistyössä