miksi kuivalla harpulla on niin ystävällinen ja mukava mies?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijan
  • Ensimmäinen viesti
vierailijan
ravintolassa ollessa pisti silmään korkeasti koulutettu pariskunta. mies hymyili ja jutteli rennosti, akka oli niin kuiva ja suu tiukkana viivana. valitti jostain mutten kuullut mistä. en usko että kauaa ovat yhdessä, mies parkaa :(
 
vierailijahännistelijä
Kaikki ei ole aina ihan sitä miltä se näyttää. Mistä tiedät ettei mies mukiloinut rouvansa ennen ulos lähtöä, mistä tiedät ettei mies petä, kun silmä vältää jne. jne.
 
elämää kokenut
Yleensä sosiaaliset, lupsakoina pidetyt miehet ovat kotioloissa melkoisia tyranneja. Ulospäin esittävät mukavaa ja moni meneekin siihen halpaan. Vaimo parka saa sitten kotona nahoissaan tuntea miehen todellisen luonteen.

Minun isääni pidetään mukavana miehenä, mutta äitiäni hän huoritteli ja hakkasi. Itsekin meinasin nuoruudessani mennä samaan halpaan, kun aloin seurustelemaan mukavan miehen kanssa. Todellisuus oli kaikkea muuta, sillä mies oli sairaalloisen mustasukkainen. Mummini ei millään käsittänyt, miksi halusin erota niin kivasta ja seurallisesta miehestä ja valitsin mielummin hiljaisen, ujon miehen puolisokseni. Kyllä siinä hymy hyytyy, kun toinen vain haukkuu, alistaa, uhkailee ja saattaa jopa käydä käsiksi. Kaikki ei todellakaan ole aina sitä, mitä näkyy ulospäin.
 
HippuTAR
Mistä sä tiedät että olivat korkeasti koulutettuja?

Mä tiedän yhden pariskunnan, mies on erittäin mukava, nainen kauhee päällepäsmäri ja valittaja. Ovat palveluammateissa molemmat ja siksi olen heidän kanssaan ollut tekemisissä. Lisäksi mun äiti tuntee molemmat pidemmältä ajalta, on myös ollut molempien kans samas työpaikas. Kumpikin on ollut tuollaisia kuulemma aina... Ovat kuitenkin jo 60+ ja olleet nuoresta asti yhdessä joten kai he toisistaan tykkäävät. Mutta nainen käyttäytyy kyllä niin tympeästi etten käsitä kuinka häntä kukaan viittii kattella.
 
vierailijan
hiipponen
minusta tuntuu että rouva paremminkin olisi voinut mukiloida miehen..niin ärtynyt ja kiukkuinen oli. :( tyyli ja myöhemmin kuultu keskustelu paljasti parin olevan kouluttautunut.
Melkein sanoisin tuon tilanteen nähtyä, että miehessä on jotain vikaa. Jos toinen on auringon valo ja toinen lantakasa niin se kertoo ettei kaikki ole ok. Ei kukaan ole niin mahtava ja mukava jos puoliso on sitruuna. Köysi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki.
 
vierailija69
Melkein sanoisin tuon tilanteen nähtyä, että miehessä on jotain vikaa. Jos toinen on auringon valo ja toinen lantakasa niin se kertoo ettei kaikki ole ok. Ei kukaan ole niin mahtava ja mukava jos puoliso on sitruuna. Köysi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki.

Totta kai miehessä on vika. Ei yksikään nainen muuten olisi lihava, laiha, väsynyt, kiukkuinen, ilkeä, pihtaaja, uskovainen, masentunut, haluton, laiska, jakorasia, ruma, köyhä tai vähäjärkinen.
 

Yhteistyössä