Miksi lesbot tykkää miehekkäistä naisista?

  • Viestiketjun aloittaja Kukaa muu muka
  • Ensimmäinen viesti
Kukaa muu muka
Ihan vaan uteliaisuuttani mietin.. kun eikös sit ois sama olla miehen kanssa? En jotenki tajua. Kauniit naiselliset lesbot ymmärrän että viehättyy naisesta. Mutta sit ku se nainen näyttää mieheltä niin miksi?? Asiallisia vastauksia kaipaan vaikka kysymys varmasti monesta on pönttö ja turha
 
vierailija
Ihan vaan uteliaisuuttani mietin.. kun eikös sit ois sama olla miehen kanssa? En jotenki tajua. Kauniit naiselliset lesbot ymmärrän että viehättyy naisesta. Mutta sit ku se nainen näyttää mieheltä niin miksi?? Asiallisia vastauksia kaipaan vaikka kysymys varmasti monesta on pönttö ja turha
Lähes kaikissa lesbosuhteissa toinen on suhteen nainen ja se toinen on suhteen mies. Ne miehimykset tykkää kyllä naisellisista naisista.
 
vierailija
Lähes kaikissa lesbosuhteissa toinen on suhteen nainen ja se toinen on suhteen mies. Ne miehimykset tykkää kyllä naisellisista naisista.
Toi on muuten ihan paskapuhetta.
Ei oo todellakaan toinen suhteen mies ja toinen nainen.
Vähän sama ku kysyis syömäpuikoilta kumpi niistä on haarukka ja kumpi veitsi.

Tässä pätee se homma, että eri ihmisten mielestä erilaiset ulkoiset markkeerit on viehättävät, toisten mielestä se "miesmäinen" eli maskuliininen (oletus; lyhyt tukka, ei meikkiä, lihaksia, tatuointeja, "miehekkäät vaatteet") nainen vaan on viehättävä.

Ihan niinkuin heteronaisista osa viehtyy niihin lihaskimppuihin, toinen "nörtteihin" ja kolmas metroseksuaaleihin.
Se mistä lesboudessa "on kyse" on se ettei koe miehiä seksuaalisesti ja/tai romanttisesti kiinnostavina, vaikka miten olis kivan näköinen.

Kuinka moni hetero perustaa parisuhteen ihan vaan sen ulkonäön ympärille? Tuskin kovin moni.. Niin se muillakin on, ne muut jutut on parisuhteessa tärkeämpiä, kuten kumppanin luonne...
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
vierailija
Olen kai biseksuaali ja viehätyn miehisistä miehistä ja naisellisista naisista. Miehekkäät naiset ei ole yhtään makuuni. Eräs entinen luokkalainen on nykyään lesbo ja näyttää ihan mieheltä. Kun pukee bikinit päälle, näyttää mieheltä bikineissä. Tulee vähän transufiilis enkä ole transuihin päin. Olen itse naisellinen kaunis nainen ja viehätyn kauniista naisen piirteistä, tosin ehkä enemmän persoonallisista kuin klassisista.
 
vierailija
Olen kai biseksuaali ja viehätyn miehisistä miehistä ja naisellisista naisista. Miehekkäät naiset ei ole yhtään makuuni. Eräs entinen luokkalainen on nykyään lesbo ja näyttää ihan mieheltä. Kun pukee bikinit päälle, näyttää mieheltä bikineissä. Tulee vähän transufiilis enkä ole transuihin päin. Olen itse naisellinen kaunis nainen ja viehätyn kauniista naisen piirteistä, tosin ehkä enemmän persoonallisista kuin klassisista.
Lisään vähän vielä...viehätyn enemmän isävartaloisista miehistä kuin laihoista miehistä. Laiha mies on turn off. Normaali vartalo, vähän lihaksikas tai iskävartalo eli vähän pehmeyttä. Naisessa taas en siedä yhtään lihavuutta ja päärynävartalo olisi turn off. Viehätyn ehkä poikamaisen hoikasta vartalosta ja ehkä rinnattomuudesta tai pienistä rinnoista ja hoikkuudesta, en lihaksista naisella. Olen itse normaalipainoinen ja ihannevartalo on hoikka, ehkä jopa alipainoinen.
 
vierailija
Tai se muijakamu on bi.

Joskus tätä kysyin tutulta parilta, vastakohdat kuulemma viehättävät. Toiset tykkää poikamaisesta mutta on niitä muodokkaampiakin pareja yhdessä.
No mun mielestä ei varsinaisesti ole bi jos vaan seurustelee tosi jätkämäisten kanssa. Ne ei yleensä voi kuvitellakaan että ne olis tavallisten naisten kanssa ja ainakaan naisellisten. Näin mäkin olen huomannut ja näin sen on selitetty mulle niiltä jotka harrastaa tota. Jos hommaat isot lihakset niin saat naisia perääs vaikka oot nainen tai oot tosi jätkämäinen. Oon nähnyt kyllä sellasiakin pareja missä molemmat on tosi rekkoja mut yleensä on rekka ja sitten hetero. Sitä rekkaa ajatellaan miehenä tykkäs se rekka siitä tai ei.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
No eikä tykkää. Jotkut lesbot tykkää, muttei läheskään kaikki. Mutta sä näät vaan ne rekkalesbot, kun muilla seksuaalinen suuntautuminen ei pahemmin näe päällepäin.
Tiedät sä mitä. Mä olen joskus ollut myymässä vaatteita ja mä voin sanoa että lesbot tunnistaa melkein aina. Se naisellinen lesbo on aika kaukana naisellisesta heterosta.
 
Tiedät sä mitä. Mä olen joskus ollut myymässä vaatteita ja mä voin sanoa että lesbot tunnistaa melkein aina. Se naisellinen lesbo on aika kaukana naisellisesta heterosta.
Kerro toki lisää! (y)

Hehe, minua ja minun kaveria luultiin kerran tyttöpariksi eläinlääkärissä. Lähdin kaverille kuskiksi päivystykseen, kun sen koira oli ollut tappelussa ja tarvitsi paikkausta. Meitä kohdeltiin ihan rakastavaisina :love: Kaveri hämmentyi siitä, mutta minua vaan huvitti. :LOL:
 
vierailija
Koska niiden ei tarvitse hyppiä heteromiesten paskojen standartien ja pillin mukaan ja kuunnella valitusta jalkakarvoista tai meikittömästä naamasta. Lesbot ja bi-naiset tajuaa että nainen ei muutu mieheksi jos sillä on lyhyt tukka ja hui - huppari, farkut, käsikarvat ja maaliton naama!
 
Bi-no
"Kaikki naiset lesboja tai bi seksuaaleja". Ei pidä paikkaansa. Itse pidän kyllä naisia kauiina upeina olentoina. Voin katsella hienoja tissejä ihaillen mutta silti alhaalla ei värähdä mitään. Ja en IKINÄ nuolisi kenenkään haisevaa pimppiä, yök. Eli kyllä hetero 100%.
 

Yhteistyössä