Miksi nämä blogit on suosittuja?!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Miksi nämä ovat suosittuja?

  • Kaupallisuus

    Ääniä: 0 0,0%
  • Pintaliito

    Ääniä: 0 0,0%
  • Toivoisin samanlaista elämää

    Ääniä: 0 0,0%
  • EN YMMÄRRÄ

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    0
vierailija
Joskus ihan samaa miettinyt. Mutta päädyin siihen tulokseen että annan noiden blogien olla. Niin hyvät naurut joskus niistä sain kun omasta mielestä ei ollut mitään sisältöä mutta sitten oli kysymyksiä täynnä. Tai sitten se taito on juuri siinä että kirjoitetaan niin kysymyksiä auki jättävä blogiteksti että sitä ei ymmärrä ja se tekee siitä koukuttavan.

Mutta näin oman mielipiteen jos sanon niin minusta nuoret aikuiset on huomattavasti tyhmempiä mitä ne olivat tyyliin kymmenen vuotta sitten. Tai 15, ennen kuin netti vei aivot. Nyt jos katsoo uusia äitejäkin niin oma-aloitteisuutta esim askartelun suhteen ei ole (nyt puhun kaveripiiristä). Sitten jos osaa tehdä täytekakkuun jonkun koristeen niin ensimmäinen kysymys facebookissakin on "mistä löysit ohjeen?". Sitten jos sanot että olet tenyt itse niin viisi seuraavaa on "vähänkö oot taitava". Missä on oikeasti se oma-aloitteisuus mitä oli vielä 10-15 v sitten?? Saman trendin huomaa ruoassa ja valitettavasti myös tällä palstalla. Vähän väliä joku kysyy mitä tehdä ruoaksi. Itse olen jatkuvasta miettimisestä päässyt eroon sillä että yhtenä päivänä viikossa lapset käy kaupassa (oppivat samalla ne ruoka-aineet ja mitä niistä voi tehdä), yhtenä päivänä käy mies ja kolmantena minä. Ja minä teen ruoan tai neuvon lapsia miten se tehdään. Vähän illasta aina kiinni, jos on harrastuksia niin silloin minä teen. Ja mies nyt osaa itsekin tehdä jopa laittoman hyviä ruokia, mutta epäterveellisiä ja rasvaa on aivan järkyttävästi.

Mutta nyt rönsyilee taas.. Kiitos ja anteeksi.
 
vierailija
Ihan samalla aaltopituudella! Ruoan ja askartelun suhteen. Tuntuu ettei ihmiset viitsi edes yrittää!! Ja tosiaan törmäsin tänään tuohon blogikirjoitukseen... uteliaisuuttani kurkkasin millaisen tekstin tämä bloggaaja oli kirjoittanut. Ja kyllä oli vaan yksi iso mainos/täytettä blogiin!

Itse seuraan enää oikeastaan käsityö/lifestyle yhdistettyjä blogeja.
Moni sisustusblogigin on mennyt siihen tavaroiden vatkaukseen ja mainostamiseen! Yök!!
 

Yhteistyössä