Miksi nainen toimii näin?

  • Viestiketjun aloittaja Young_Blueeye
  • Ensimmäinen viesti
Young_Blueeye
Kysyisin täältä, että mitähän mahtaa tämän erään naisen päässä liikkua. Itse olen aina ollut aika huono ymmärtämään naisten aivoituksia. Yleensä kun joku on ollut ihastunut muhun, en ole tajunnut sitä alkuunsa. Sitten taas useaan otteeseen olen lukenut toiseen suuntaan merkit täysin väärin. Se tavallinen tarina...

Mut joo. Olen tosiaan 30-vuotias sinkkumies ja olin tossa viime vkl tupaantulijaisissa. Siellä isäntäpariskunnan tunnen kavereiden kautta, olin vähän yllättynyt että olin kutsuttu ees tupareihin.

Tämä nainen on erittäin hyvännäköinen ja varmasti tietää sen. Sen verran muistan, että joskus tuli, aikaimoisessa kännissä, tansittua hänen kanssa melko kiihkeesti. Olipa siinä sitten sen jälkeen kuhertelua baarissa vielä, mutta nainen yllättäen katos jossain vaiheessa. Sitten mulle selvis, että seurustelee. No annoin asian olla...

No nyt olin tuolla bileissä ja naisen käytös oli kyllä... niin mitä hän tällä hakee.., Eli oli pukeutunut seksikkäästi, mutta ei nyt mitenkään erityisen poikkeavasti. Olihan siellä muutkin "baarikuteissa". Mutta toi mulle esim. drinksuja koko ajan ja oikein kumartui tissit tyrkyllä lähelle. Muitakin yliseksuaalisia eleitä piisasi. OIin aika vaivaantuntu, olihan hänen mies siellä. Tuntui kuitenkin, että mies ei näistä mitään tajunnut.

Sitten kun lähdettiin jatkoille, väkisin änkesi samaan taksiin kuin minä. Hänen mies meni eri kyydillä. Toki taksissa oli muitakin ja istuin etupenkillä, joten ei sen ihmeempää. No baarissa sitten tapasin vanhjoja tuttuja ja luiskahdin eri seuraan ja homma jäi sitten siihen.

Mitä tuo nainen haluaa? Emme ole edes FB kavereita, mutta mietin että onko tuo vain flirttiä vai haluuko jotain muutakin. Naiset kertokaa...
 
vierailija426
Nainen on epävarma ja hakee miehiltä hyväksyntää epätoivoisella tavalla, on jäänyt johonkin teiniprinsessan tasolle. En korvaani lotkauttaisi noin lapsellisen naisen suuntaan.
 
vierailija
Ehkä se yrittää tehdä oman miehensä mustasukkaiseksi, jos heillä on suhteessa jotain asiaan liittyviä ongelmia. Sinä olet hyvä pelinappula, koska osoitat kiinnostusta naista kohtaan.
 
Young_Blueeye
Ei me kaikki naiset olla samanlaisia ja ajatella samoilla aivoilla. Ei mulla oo aavistustakaan. Jos niillä on avoin suhde ja neiti on iskenyt silmänsä sinuun?
EI ole mitään avointa suhdetta, sen tiedän. Ja tiedän myös sen, että aika myrskyisä suhde on ollut. Eli ovat 5 vuotta olleet yhdessä, mutta useemman kerran menneet välit poikki.

Joo. Emmä ajattelekkaan että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Suoraan sanoen mä en oikein ajattele, että tämä nainen ajatusmaailmaltaan edustaisi minun ihannevaimoa - tai edes sinnepäin...

Mutta liha on heikko ja kyseinen nainen on sellainen pakkaus, jota ei vaan voi sivuuttaa... Jos vaan tsäänssejä on. Siis "edes" (tai ehkä mieluiten) seksisuhteeseen.
 
Young_Blueeye
Haluaa huomiota. Pikku kännissä on kiva vähän flirttailla ja pönkittää omaa egoaan. Sitten jos kiinnostut naisen mielenkiinto lopahtaa ja kipittää oman miehen kainaloon nukkumaan.
No tätä mä juuri pidän mahdollisena. Eli jos haluan vaan vällyjen väliin, niin parempi jättää yhteydenotot ja iskeä kun hetki on otollinen. Eli silloin kun mies on poissa ja kyseinen nainen viihteellä. Näitä tilaisuuksia nimittäin tulee, koska olen nyt lähempänä tuota porukkaa. Oli esim. edellisissä pippaloissa puhetta yhteisestä laivareissusta tms...
 
  • Tykkää
Reactions: HymyHuuliHarppu
vierailija
No tätä mä juuri pidän mahdollisena. Eli jos haluan vaan vällyjen väliin, niin parempi jättää yhteydenotot ja iskeä kun hetki on otollinen. Eli silloin kun mies on poissa ja kyseinen nainen viihteellä. Näitä tilaisuuksia nimittäin tulee, koska olen nyt lähempänä tuota porukkaa. Oli esim. edellisissä pippaloissa puhetta yhteisestä laivareissusta tms...
Ootpa hävytön tyyppi. Pokaa mieluummin joku vapaa nainen. Ei kannata kolmanneksi pyöräksi ruveta.
 
Ei me kaikki naiset olla samanlaisia ja ajatella samoilla aivoilla. Ei mulla oo aavistustakaan. Jos niillä on avoin suhde ja neiti on iskenyt silmänsä sinuun?
Sama vastaus. Ei naisilla ole mitään yhtä yhteistä tapaa ajatella kaikista asioista samalla tavoin.
Kuvauksen perusteella naisen motiivit voivat olla mitä tahansa: haluaa sinua niin, ettei pysty vastustamaan vaikka varattu, tai ehkä ei edes ole huomioinut sinua mitenkään erityisemmin, vaan kuvittelet omassa päässäsi koko jutun. Tai mitä tahansa siitä väliltä.
 
Young_Blueeye
Ei tossa ole kyse seksistä vaan pelkäästään huomiosta. Jos tuollaista alkaisi edes koittaa viedä astetta pidemmällä alkaisi nainen haistattelemaan pitkät paskat. Luultavasti jos häneen tämä mies törmää selvinpäin saa osakseen halveksuvan katseen.
Tuskin sentään. Olen mä hänet joskus selvinpäin itseasiassa tavannutkin. Ja hänenhän on myös pakko olla sen takana että mut kutsuttiin noihin tupareihin. Miestä en ole koskaan ennen nähnytkään. Toki kutsu tuli kaverin kautta - eihän tuparit nyt yleensäkkään oo niin viralliset.
 
EI ole mitään avointa suhdetta, sen tiedän. Ja tiedän myös sen, että aika myrskyisä suhde on ollut. Eli ovat 5 vuotta olleet yhdessä, mutta useemman kerran menneet välit poikki.
No tommonen on/off-seurustelu kuulostaa kieltämättä aika keskenkasvuiselta. Ehkä nainen on kyllästynyt siihen ja kaipaa uutta suhdetta, muttei uskalla lähteä ennen kuin on uusi. Tai jos niillä on aina ollut tommosta muiden perään juoksentelua ja siksi ne on riidellyt. Tai sitten nainen ei saa mieheltään tarpeeksi huomiota ja kerjää sitä sinulta.

Joka tapauksessa jos vain seksisuhteeseenkin ryhdyt, niin hankalaa siitä varmaankin tulee tuollaisen naisen kanssa.
 
Äijä888
Iske kiinni kuin sika limppuun kun tilaisuus tulee. Mun mielestä mies on aina jo voitonpuolella kun on kerran päässyt tuikkamaan. Ja jos taas pidempään seksisuhteeseen pääsee, aina parempi. Juu ei vaikuta vaimomateriaalilta todellakaan, mutta panomateriaalilta kyllä.
 
Joillain naisilla menee myös "haku päälle" heti kun on vähääkään juonut. Sen verran olen tyttöporukalla juhlimaan mennyt, että olen tän huomannut. Ehkä sitä alkoi vain panettaa, kun promillet nousi, ja oma mies ei enää innosta. Tai sitten se kokeilee "arvoaan" ja nauttii huomiosta.
 
vierailijatartartar
Tuskin sentään. Olen mä hänet joskus selvinpäin itseasiassa tavannutkin. Ja hänenhän on myös pakko olla sen takana että mut kutsuttiin noihin tupareihin. Miestä en ole koskaan ennen nähnytkään. Toki kutsu tuli kaverin kautta - eihän tuparit nyt yleensäkkään oo niin viralliset.
Oletko tavannut hänet selvinpäin sen jälkeen, kun hän on sulle flirttaillu hävyttömästi?
 
Tuskin sentään. Olen mä hänet joskus selvinpäin itseasiassa tavannutkin. Ja hänenhän on myös pakko olla sen takana että mut kutsuttiin noihin tupareihin. Miestä en ole koskaan ennen nähnytkään. Toki kutsu tuli kaverin kautta - eihän tuparit nyt yleensäkkään oo niin viralliset.
Miten tämä nyt kuulostaa koko ajan enemmän siltä, että sepität tarinaa omassa päässäsi... joko meille tai itsellesi.
Meinaatko, että hän sanoi tupareiden pitäjälle, että "kutsu se kuuma sinisilmä tänne, niin pääsen työntämään tissejä sen naamalle"?
 
Anna palaa vaan. Voihan se olla, että niillä on nykyään vapaampi suhde?! Mikset kysyisi ihan suoraan häneltä, mikä on meininki?
 
Young_Blueeye
Miten tämä nyt kuulostaa koko ajan enemmän siltä, että sepität tarinaa omassa päässäsi... joko meille tai itsellesi.
Meinaatko, että hän sanoi tupareiden pitäjälle, että "kutsu se kuuma sinisilmä tänne, niin pääsen työntämään tissejä sen naamalle"?
Emmä nyt mitään tarinaa sepitä. Siis on nyt itsekkään oikein tiedä miten se meni. Siis kyseessä oli kyseisen naisen ja hänen miehensä tuparit. He siis muuttivat yhteen. Asuivat erillään (joskin ilmeisesti asuneet joskus ennenkin yhdessä), mutta nyt muuttivat siis heille uuteen asuntoon yhdessä.

Tonne tupareihin menin, koska mun naispuolinen ystäväni pyysi mut mukaan. Sanoin aluksi jotain, että enhän mä ees tunne niitä, mutta sitten kyseinen naisystäväni sanoi, että kyllä he (Joo siis miestä en ennen oo edes nähnyt) pyysivät muakin mukaan. Okei... meni ihan teinisepustukseksi tämä kohta :)
 
Miten tämä nyt kuulostaa koko ajan enemmän siltä, että sepität tarinaa omassa päässäsi... joko meille tai itsellesi.
Meinaatko, että hän sanoi tupareiden pitäjälle, että "kutsu se kuuma sinisilmä tänne, niin pääsen työntämään tissejä sen naamalle"?
Sä oot niin hämärä... :)

Mutta joo, mun neuvo ap:lle on, että sinuna pitäisin näppini erossa varatusta naisesta. Se on paska joutua turpakäräjille kun homma leviää käsiin.
 
Emmä nyt mitään tarinaa sepitä. Siis on nyt itsekkään oikein tiedä miten se meni. Siis kyseessä oli kyseisen naisen ja hänen miehensä tuparit. He siis muuttivat yhteen. Asuivat erillään (joskin ilmeisesti asuneet joskus ennenkin yhdessä), mutta nyt muuttivat siis heille uuteen asuntoon yhdessä.

Tonne tupareihin menin, koska mun naispuolinen ystäväni pyysi mut mukaan. Sanoin aluksi jotain, että enhän mä ees tunne niitä, mutta sitten kyseinen naisystäväni sanoi, että kyllä he (Joo siis miestä en ennen oo edes nähnyt) pyysivät muakin mukaan. Okei... meni ihan teinisepustukseksi tämä kohta :)
No mutta oletko varma, ettet itse kehittele kaikkea tuota omassa päässäsi? Siis että se typy on vain semmoinen flirtti luonteeltaan ja on kaikille kundeille samanlainen, mutta ehkä alitajuisesti toivot jotain tapahtuvan, joten ylitulkitset hänen tekemisiään ja näet merkityksiä siellä, missä niitä ei ole. Esim se samaan taksiin tulo saattoi olla sattumaa, tissien vilahdus saattoi olla känniläisen vahinko jne jne
 

Yhteistyössä