Miksi nelikymppiselle miehelle ei kelpaa nelikymppinen nainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuttavapiirissäni sattuu olemaan useampi sinkku tai toisella kierroksella oleva 40-45v mies.
Kaikki miehet ovat ihan tavallisen näköisiä, siististi pukeutuvia, kohteliaita, fiksuja, kiltin oloisia, vähintään alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita, hyvissä työpaikoissa olevia ja oikein kunnollisia miehiä. Ei siis millään tavalla mitään onnen onkijoita.
He ovat tarkkoja siitä millaista naista etsivät. Fiksua, kunnollista, sitoutuvaa, yleensä vähintään AMK:n käynyttä, näyttävää jne. Eli ei mitään tyhjäpää hempukkaa kainaloon koristeeksi.

No mikä kumma siinä on että oman ikäinen ei käy? Ne joilla on uusi parisuhde niin naiset iältään jopa alle 30 ja ihan korkeintaan 35v.

Ne jotka etsivät vielä naista, niin ovat myös jotenkin ehdottamia, että nainen voisi olla iältään ihan korkeintaan 36 . Miksi??

Tai miksi esim 30v nainen on 44v miehen mielestä parhaimman ikäinen?

Näin on sanottu suoraan. Joskus olen asiaa joiltain suoraan kysynyt ja vastausta en saa koskaan.

Samalla ihnettelen miksi joku 28-31v kaunis nuori nainen lähtee nelikymppisen matkaan
 
Jaa-a, ehkä heillä on jokin ikäkriisi ja kuvittelevat nuoren kumppanin sitten jotenkin nuorentavan heitäkin henkisesti? Taustalla ehkä voi vaikuttaa myös jollain tasolla se pettymys aiemmasta parisuhteesta suht samanikäisen naisen kanssa, ja halutaan kokeillä toimisiko suhde eri-ikäisen naisen kanssa paremmin? Itse en henk.koht haluaisi sekaantua itseäni kovin paljon vanhempaan mieheen, koska ajattelen että henkinen kuilu olisi liian suuri. Samanikäisen miehen kanssa elämäntilanteet ja ajatusmaailmat täsmää todennäköisemmin kuin vaikka 15v vanhemman ukon kanssa.
 
vierailija
Jaa-a, ehkä heillä on jokin ikäkriisi ja kuvittelevat nuoren kumppanin sitten jotenkin nuorentavan heitäkin henkisesti? Taustalla ehkä voi vaikuttaa myös jollain tasolla se pettymys aiemmasta parisuhteesta suht samanikäisen naisen kanssa, ja halutaan kokeillä toimisiko suhde eri-ikäisen naisen kanssa paremmin? Itse en henk.koht haluaisi sekaantua itseäni kovin paljon vanhempaan mieheen, koska ajattelen että henkinen kuilu olisi liian suuri. Samanikäisen miehen kanssa elämäntilanteet ja ajatusmaailmat täsmää todennäköisemmin kuin vaikka 15v vanhemman ukon kanssa.
Samaa mieltä.
 
vierailija
Nuorempi nainen antaa miehen käyttäytyä kuin kakara, eikä valita siitä yhtä paljon kuin samanikäinen. Mutta kyllä se nuorempikin alkaa valittaa kymmenen vuoden päästä ja ero tulee.
 
Mä olen nelikymppinen ja mulla on pari vuotta nuorempi mies. Tuttavapiiristä löytyy myös useampi nelikymppinen pariskunta jotka ovat parin, kolmen vuoden heitolla saman ikäisiä.

eli mun kokemuksen mukaan kelpaa.
 
vierailija
Eikös se nyt ole kaikin mahdollisin tutkimuksin todettu, että seuraksi etsitään hedelmällisessä iässä olevaa tervettä yksilöä joka kykenee pitämään huolta sinusta ja jälkeläisistä.

Joten, kyllähän tuossa 30(35)-45 asetelmassa se toteutuu aivan täysin
 
En tiedä kaikista, mutta itse tiedän pari tuollaista tapausta, ja heidän selityksensä oli, että "eivät tunne itseään nelikymppiseksi" :D
Heidän logiikallaan siis kaikki nelikymppiset naiset tuntevat itsensä nelikymppiseksi ja siksi miehet, jotka pitivät itseään niin älyttömän nuorekkaina, tarvitsivat rinnalleen itseään nuorempaa seuraa.
 
En tiedä kaikista, mutta itse tiedän pari tuollaista tapausta, ja heidän selityksensä oli, että "eivät tunne itseään nelikymppiseksi" :D
Heidän logiikallaan siis kaikki nelikymppiset naiset tuntevat itsensä nelikymppiseksi ja siksi miehet, jotka pitivät itseään niin älyttömän nuorekkaina, tarvitsivat rinnalleen itseään nuorempaa seuraa.
Ehkä se sitten monesti on niin? Se nelikymppinen nainen on jo todennäköisesti saanut lapsia ja on vähän väsähtänytkin lasten kanssa. Ehkä jotain teini-ikäisiä pitää paimentaa, niin vähemmästäkin tuntee olonsa hiukan elähtäneeksi? Ei mikään fakta, vaan tällainen heitto vaan.
 
Ehkä se sitten monesti on niin? Se nelikymppinen nainen on jo todennäköisesti saanut lapsia ja on vähän väsähtänytkin lasten kanssa. Ehkä jotain teini-ikäisiä pitää paimentaa, niin vähemmästäkin tuntee olonsa hiukan elähtäneeksi? Ei mikään fakta, vaan tällainen heitto vaan.
Hmmm, eikö niillä nelikymppisillä miehillä ole ihan samoin niitä lapsia ja sitä kautta väsähtämistä.
 
Ehkä se sitten monesti on niin? Se nelikymppinen nainen on jo todennäköisesti saanut lapsia ja on vähän väsähtänytkin lasten kanssa. Ehkä jotain teini-ikäisiä pitää paimentaa, niin vähemmästäkin tuntee olonsa hiukan elähtäneeksi? Ei mikään fakta, vaan tällainen heitto vaan.
Toisaaltaan, mitä se 30- vee lapseton sitten haluaa? Lapsia. Nämä nelikymppiset miehet, jotka jo kenties omaavat vähän vanhempia lapsia aloittavat taas alusta sen vauva- arjen. Sitten siellä on väsynyt vauvaperhe, turhautunut äiti jne... Eli voidaan sanoa, että se joka viimeiseksi nauraa, se parhaiten nauraa. Eli ex- vaimo :ROFLMAO:
 
M50++
Tytöt kehittyy jo nuoriksi naisiksi, kun samanikäiset pojat on vielä pikkupoikia.

Vastaavasti naiset taas rupsahtaa huomattavasti ennen miehiä, siksi naisen pitää olla noin 10-15 v nuorempi kun ollaan 5kympin ikähaarukassa.

Samanikäiset naiset ei ymmärrä enää seksin päälle kun menopaussi painaa, ja kälätys on liiallista. Hauskuus elämästä on niillä jo tiensä päässä. Ja nuoren neidon kanssa se mieskin nuortuu!

Siis SIKSI ;)

ps kuraa ootellessa: vetreä sporttinen jolla tukkakin tallella
 
Toisaaltaan, mitä se 30- vee lapseton sitten haluaa? Lapsia. Nämä nelikymppiset miehet, jotka jo kenties omaavat vähän vanhempia lapsia aloittavat taas alusta sen vauva- arjen. Sitten siellä on väsynyt vauvaperhe, turhautunut äiti jne... Eli voidaan sanoa, että se joka viimeiseksi nauraa, se parhaiten nauraa. Eli ex- vaimo :ROFLMAO:
Tätä mä kans ihmettelen.
Miks ihmeessä lapsensa jo tehnyt mies ottaisi puolisoksi naisen jolla on vielä tekemättömiä lapsia?
Ei helv...
En ole mikään ikärasisti mut naisen pitää olla reippaasti vanhempi kuin esikoistyttäreni mut reippaasti nuorempi kuin äitini. Jostain syystä olen aina tuntenut vetoa suurinpiirtein ikäisiini naisiin. Viisvuotiaana ihaninta maailmassa oli samassa päiväkodissa oleva Niina joten häntä piti vetää letistä aina tilaisuuden tullen.
Viiskymppiset naiset taas ei yhtään tykkää jos niitä vetää letistä joten kait sitä pitäis vihdoin keksiä keski- ikäisempiä tapoja herättää huomionsa.
 
vierailija
Toisaaltaan, mitä se 30- vee lapseton sitten haluaa? Lapsia. Nämä nelikymppiset miehet, jotka jo kenties omaavat vähän vanhempia lapsia aloittavat taas alusta sen vauva- arjen. Sitten siellä on väsynyt vauvaperhe, turhautunut äiti jne... Eli voidaan sanoa, että se joka viimeiseksi nauraa, se parhaiten nauraa. Eli ex- vaimo :ROFLMAO:
Ja en ole YHDENKÄÄN ex-vaimon nähnyt nauravan tuossa tilanteessa. Ja usko, monta ex-vaimoa tunnen, niitä kun on varmaan puolet +35ikäryhmästä hoitoalalla.

Eivät kyllä naura, vaan kyllä se on katkeraa tilitystä, että miksi se nyt on pannu jonkun paksuksi kun aiemmin ei lapset kiinnostanu. Ja että kylläpä muijan hymy hyytyy kun äijä taas istuu kaikki illat kavereiden kanssa ja peleissä.
Ja ainut jonka hymy on hyytynyt on exä.
Exä. Kun ei sielä tulekaan väsynyttä vauvaperhettä, kun ei se nuori vaimo rupsahdakaan, kun se nyxä silti on hoikka ja nätti ja äijäkin työntelee tyytyväisenä vaunuja. Eikä siitä muijasta tulekaan heikkohermousta huutajaa, vaan edelleen ne pusuttelee ja pitää toisiaan kädestä yhteisten lasten juhlissa.

Yhdenkään ex-vaimon en ole nähnyt nauravan. Kyllä se on niin pyhää katkeruutta elämän loppuun asti.
Ja sopii vaan kysyä, missä meni pieleen
 
vierailija
Yli 40v naiset sikiää enää huonosti. Ja tussut on todella väljiä ja lorttoja jos vertaa vaikka 25 vuotiaaseen, joka ei ole synnyttämällä revittänyt toosaansa piloille.
 
vierailija
Koska mies ja nainen eivät ole samalla viivalla parisuhde markkinoilla 40v tai 50v. Joku ottaa tästä nyt nokkiinsa ja tekee arvovalta kysymyksen. Että kyllä mieskin vanhenee samalla tavalla. Niin vanhenee, mutta mies ei samalla tavalla "rupsahda" kun nainen. Miehen komeus ei ole samalla tavalla tiukasti sidottu ikään kun naisella. Moni päälle parikymppinen nainenkin voi sanoa useasta nelikymppisestä herrasmiehestä, että se on hyvännäköinen ja seksikäs. Mutta moniko parikymppinen poika sanoo nelikymppisistä naisista (ilman fetissiä) että onpas ne seksikkäitä ja haluttavia.

Mä tiiän että tämä ärsyttää tosi montaa ja suunnattomasti. Mutta jos nyt ei tehä tästä mitään arvovaltapeliä. Siis tuohan on vaan totuus. Ja ihan varmasti on yksilöitä, jotka näyttää kamalilta jo kolmevitosina ja ikälopuilta nelikymppisinä. Niin miehiä kuin naisia. Mutta jos puhutaan isosta massasta, niin naiselle ikävuodet on rajumpia (nykyisillä kauneuskriteereillä) kuin miehille.
 
Kaiken ikäisille miehille kelpaa parhaiten seksi noin 25-vuotiaan kanssa.

25-vuotias nainen on parhaassa synnytysiässä, nelikymppinen sen sijaan alkaa hyytyä kalkkiviivoille. Siksi. Tämä vaikuttaa, oli miehellä sitten tietoinen tarkoitus saada lapsia tai ei - geenit ohjaavat käytöstämme. Samasta syystä 40- ja 50-vuotiaat miehet kelpaavat naisille mikäli vaikuttavat menestyneiltä, miehen siitoskyky säilyy hyvänä iän karttuessakin.

Tässä (uusintana) tutkimustietoa:
http://yle.fi/uutiset/3-7492131
 

Yhteistyössä