Miksi Sportstracker ei mene aina päälle?

  • Viestiketjun aloittaja kuntoilija_
  • Ensimmäinen viesti
kuntoilija_
Miksi Sportstracker ei mene aina päälle, vaan antaa jonkun virheilmoituksen. Alussa ei ollut tällaista ongelmaa, se on tullut vasta parin viime päivän aikana. Onko muilla ollut vastaavaa? Voiko asialle tehdä jotain?
 
Kokeiles tyhjentää puhelimen välimuisti. Tai ihan vaan sammutat ja käynnistät laitteen uudelleen (perus :D )
 
vierailija
Olen sammuttanut puhelinta ja tyhjentänyt välimuistin. Ei auta. Tänään aamulla ST ei mennyt päälle ensin varttiin ja sitten yhtäkkiä menikin, kun olin ollut jo jonkin aikaa lenkillä.
 
Morgan Kane
Usein se mullakin vaatii sen, että sammuttaa sen. Ei koko puhelinta, vaan trackerin ja pistää roskiin sen piilossa tulleen ajan. Sitten uudestaan vaan. Kyllä se jo kolmannella kertaa vörkkii. välillä ottaa oman ajan ennenkuin satelliitti rekisteröi laitteen.
 
Ei oo ollu vastaavaa, mutta sellasta on ollut että piirtää kyllä reitin kartalle mutta ilmoittaa kokonaismatkaksi ja ajaksi huomattavasti totuutta vähemmän. Esim. Tunnin kestäneestä kymmen kilsan lenkistä tulokseksi tyyliin 15min ja 300m vaikka piirtänyt koko lenkin mallikkaasti kartalle. Muilla ollu tällasta?
 
vierailija
Mä oon huomannut vain semmoista, että se ottaa alikulkutunneleista väärää matkaa hetken ja sitten jos menee isojen näyteikkunoiden ohi se peilaa niistä vauhdin ainakin tuplasti isommaksi hetkeksi.
 

Yhteistyössä