Miksi Suomesta halutaan tehdä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka haluaa tehdä? Joku salaliitto vai? Äkkiseltään suosittelin kyllä sinulle lääkärissä käyntiä..
Ymmärrätkö että muutaman vuoden päästä mietit näitä kommenttejasi ja huomaat miten saatanan tyhmä ja naiivi olet ollut? Ja ihmettelen miksi sinulla kesti tajuta tyhmyytesi paljon pidempään kuin moni muu? Palataan sitten asiaan. Toivottavasti heräät pian.
 
vierailija
Ei Suomesta haluta muslimivaltiota, vaan halutaan sotatilaa Eurooppaan. Kuka hyötyy? Venäjä ja USA...

Olemme rikkaiden ja vaikutusvaltaisten ihmisten pelikenttä. Hallitsematon maahanmuutto on vain yksi ase meitä vastaan.
 
insinööri-äiti
Kuka haluaa tehdä? Joku salaliitto vai? Äkkiseltään suosittelin kyllä sinulle lääkärissä käyntiä..
Nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa kannattavat tekevät Suomesta muslimivaltion. Suomessa muslimiväestö lisääntyy jo eniten Euroopan maista kantaväestöön verrattuna. Tämä on puhdasta matematiikkaa, että muslimit tulevat ennen pitkää olemaan Suomessa enemmistönä.
 
vierailija
vierailija
Koska se on eksoottista. Voimme tanssia alasti kaduilla, juoda magawe-punaviiniä, polttaa pilveä ja pureskella kattia, sekä syödä kaikkia ihania eksoottisia ruokia joka päivä.
 
Ei Suomesta haluta muslimivaltiota, vaan halutaan sotatilaa Eurooppaan. Kuka hyötyy? Venäjä ja USA...

Olemme rikkaiden ja vaikutusvaltaisten ihmisten pelikenttä. Hallitsematon maahanmuutto on vain yksi ase meitä vastaan.
Alan ehkä jossain määrin itse uskoa, että tässä on jotain perää. Venäjän kaikki toimet kyllä viittaavat tähän, etenkin uusimmat lipevät selittelyt siitä, kuinka venäjä muka niin mielellään estäisi kauttakulun venäjältä Suomeen, mutta ei vain voi tehdä mitään. Samoin poliitikolle vähän liioitellun suorasanaiset ja syyttävät toteamukset eu:n rajapolitiikan surkeudesta, voisivat viitata siihen, että varmistellaan selustaa "ihan itse kaivoitte verta nenästä"-taktiikalla.
 
vierailija
mä myös ihmettelen miksi tämä rajatkii väki koittaa saada suomesta samanlaista paikkaa kuin osa muslimimaista, vaaditaan ihmisoikeuksien poistoa osalta ihmisistä, halutaan teloitukset käyttöön, ei välitetä ketä satutetaan ajaessa omaa asiaa, peloitellaan lapsia ja ollaan olevinaan niin paljon parempia kuin muut.
ja juurikin niin sitä saa mitä tilaa.
 
vierailija
mä myös ihmettelen miksi tämä rajatkii väki koittaa saada suomesta samanlaista paikkaa kuin osa muslimimaista, vaaditaan ihmisoikeuksien poistoa osalta ihmisistä, halutaan teloitukset käyttöön, ei välitetä ketä satutetaan ajaessa omaa asiaa, peloitellaan lapsia ja ollaan olevinaan niin paljon parempia kuin muut.
ja juurikin niin sitä saa mitä tilaa.
No se on kyllä huomattu, ettei suvakit tajua miksi me "rajat kii -väki" haluamme kaikki rikolliset maahantunkeutujat pois Suomesta. Väittävät että se on riistoa ja ihmisoikeuksien viemistä o_O
 
vierailija
Alan ehkä jossain määrin itse uskoa, että tässä on jotain perää. Venäjän kaikki toimet kyllä viittaavat tähän, etenkin uusimmat lipevät selittelyt siitä, kuinka venäjä muka niin mielellään estäisi kauttakulun venäjältä Suomeen, mutta ei vain voi tehdä mitään. Samoin poliitikolle vähän liioitellun suorasanaiset ja syyttävät toteamukset eu:n rajapolitiikan surkeudesta, voisivat viitata siihen, että varmistellaan selustaa "ihan itse kaivoitte verta nenästä"-taktiikalla.
Samoin. Alan pikkuhiljaa kallistua tälle kannalle. Venäjän ja USA:n etu on kyseessä, Euroopasta ei mitään väliä.
 
vierailija
No se on kyllä huomattu, ettei suvakit tajua miksi me "rajat kii -väki" haluamme kaikki rikolliset maahantunkeutujat pois Suomesta. Väittävät että se on riistoa ja ihmisoikeuksien viemistä o_O
Jos lopettaisit hetkeksi pelkän toisten ihmisten haukkumisen niin tajuaisit että myös maahanmuuttoon myönteisesti suhtautuvat haluavat rikolliset pois kaduilta. Jokainen pakolainen taas ei ole automaattisesti rikollinen, kuten yrität erhellisesti ainakin itsellesi uskotella.

Ja on kyllä ihme asenne joillakin, jos kuvittelee että suvaitsevaisuus on pahe. Vähemmän kinaa enemmän rakkautta. Minäkin rakastan sinua, ystäväni :)
 
vierailija
Britaniassa muslimit vaativat poliisien ja naisien painuvan helvettiin ja vallanvaihtoa muslimien omiin käsiin.

Koska näemme tämän Suomessa, täällä varmaan suvakit ovat mamujen taustajoukoissa kivittämässä poliiseja ja rasisteja?


 

Yhteistyössä