Millä maksaläntit saa pois naamasta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 34v ja kolmekymmentä täytettyäni poskiini alkoi muodostua maksaläiskiä ja ne tummenevat aina kesäisin, talvella ne ovat vaaleammat. Onko joku kokeillut noita maksaläiskien vaalennukseen tarkoitettuja aineita ja toimiiko niistä joku hyvin? sellainen hyvä hinta-laatu suhde? Ja milloin vaalennus aloitetaan, talvella vai keväällä kun läiskät alkavat tummua? pitääkö ainetta käyttää sitten aina vai pysyvätkö läiskät poissa hyvin? Nyt olen käyttänyt vaain aurinkorasvaa, aloittanut sen käytön aikaisin keväällä kyseisille alueille mutta ei ne pysy poissa. Meikillä ne saa piiloon mutta olisi kiva olla ilman meikkiä ja läiskiä..
 
vierailija
Pois ne saa ainoastaan sillä, että matkustat aikakoneella menneisyyteen ja käytät aina vähintään keväästä syksyyn kunnon aurinkosuojaa. Nuohan ovat nimittäin auringon aiheuttamia ihovaurioita.

Nyt voit tehdä vain sen, että jatkossa suojaat ihosi kunnolla jotta läiskiä ei tule lisää ja olemassaolevat eivät tummene. Et selvästi käytä tarpeeksi vahvaa aurinkosuojaa, kun kerran läikät tummenevat kesällä - se kun tarkoittaa sitä, että ne reagoivat auringon säteilyyn. Eli keskity ongelman SYYN (=auringonvalo) estämiseen, älä pelkkään oireeseen.
 
vierailija
Ihotautilääkärille ja pyydät reseptin Tri-Luma -voiteeseen. Tähän tarvitsee Suomessa erikoisluvan joten rasvatuubin hinnaksi tulee lähes 300 e, mutta oikeasti ainoa tuote joka toimii.
 
vierailija
Pois ne saa ainoastaan sillä, että matkustat aikakoneella menneisyyteen ja käytät aina vähintään keväästä syksyyn kunnon aurinkosuojaa. Nuohan ovat nimittäin auringon aiheuttamia ihovaurioita.

Nyt voit tehdä vain sen, että jatkossa suojaat ihosi kunnolla jotta läiskiä ei tule lisää ja olemassaolevat eivät tummene. Et selvästi käytä tarpeeksi vahvaa aurinkosuojaa, kun kerran läikät tummenevat kesällä - se kun tarkoittaa sitä, että ne reagoivat auringon säteilyyn. Eli keskity ongelman SYYN (=auringonvalo) estämiseen, älä pelkkään oireeseen.

Mulla on kasvojen aurinkosuojavoide 50+ vahvempaa en ole löytänyt.
 

Yhteistyössä