Millä penteleellä te naiset poistatte pimppikarvanne?

  • Viestiketjun aloittaja Hillevi-hiiri
  • Ensimmäinen viesti
pilipali
Höylällä poistan. Apuna käytän myös easy shavin -geeliä.

rfsu:lta löytyy myös hair helper -voide, jonka pitäisi estää tuota ihokarvojen sisäänpäin kasvua, mutta sitä ei ole tullut kokeiltua.
 
"vieras"
[QUOTE="Veet";26934937]Täällä toinen joka tuskastui kaikkiin epäkelpoihin ja kivuliaisiin menetelmiin. Olen jo pitkään poistanut karvat veetin karvanpoistoaineella, jossa sanotaan EI SAA käyttää bikinirajojen sisäpuolelle. Varmasti aiheuttaa herkille allergisen reaktion.
[/QUOTE]

Hui kamala, mulla ei sääretkään kestä niitä Veetin mömmöjä :D Ja vaikka kestäis niin en käyttäisi, sen jälkeen kun luin mitä kaikkia myrkkyjä ne sisältää :X

Itse olen poistanut kylmä- ja kuumavahalla. Sen kestää paremmin, jos on alkoholin vaikutuksen alaisena :D Plussaa on, että vahailu ohensi ja harvensi karvoja reilusti, eli enää ei tule ihan samanlaista puskaa. Ja ohuemmat karvat on helpompi poistaakin, eikä mulla ainakaan kasva niin helposti sisään.
 
Veet myös
[QUOTE="Veet";26934937]Täällä toinen joka tuskastui kaikkiin epäkelpoihin ja kivuliaisiin menetelmiin. Olen jo pitkään poistanut karvat veetin karvanpoistoaineella, jossa sanotaan EI SAA käyttää bikinirajojen sisäpuolelle. Varmasti aiheuttaa herkille allergisen reaktion.

Teippaan ihoteipillä sisemmät häppärit yhteen ja suojaan herkän välilihan ja pyllyaukon. Peilin kans levittänyt sitten aineen ja poisto ohjeen mukaan tai heti kun karvat on sulaneet.

Ei tule näppyjä kuten höyläyksessä eikä koske kuten jotkut konstit.

Pesen sulaneet karvat iholta karkealla sienellä että kaikki varmasti irtoaa. Kuivaan ja rasvaan hyvin. Pesusienellä hieron ihoa aina suihkussa käydessä, ettei tuu niitä sisäänkasvaneita karvoja. Tällä aineella karvan pää jää pehmeäksi eikä muutenkaan kasva kuten terävämmäksi jääneet höylätyt.[/QUOTE]

Hyvin samanlainen rutiini mulla, paitsi suojaan häpyhuulet, klitoriksen ja limakalvot Bephante (se paksumpi) voiteella. Sitten voin ilman riskiä levittää voiteen koko häpyalueelle. Annan vaikuttaa 10-12 min saunan yhteydessä joka toinen lauantai.
 
"vieras"
Siistin aina höylällä bikinirajat, jätän pienen kiitoradan.
käytän miesten tuotteita sheivauksessa, herkälle iholle tarkoitettua parranajogeeliä ja ajon jälkeen tuoksutonta aftershavebalm for men- voidetta herkälle iholle, kosteuttaa, rauhoittaa ja estää karvojen sisäänpäinkasvua.

Nuo miesten tuotteet on halvempia ja kehitetty paremmiksi kuin naisten karvanajo-tuotteet, sama periaate se on ajaako niitä karvoja ylhäältä vai alhaalta.
 
[QUOTE="serafiina";26934618]Älä aja vastakarvaan, niin ei tule niitä punaisia näppylöitä. Iho ja höylä pitää olla puhtaita.

Mä oon antanu karvojeni kasvaa sen jälkeen kun Doctor Phil show:ssa oli nainen, joka sai verenmyrkytyksen karvojen höyläyksestä. Siltä naiselta jouduttiin amputoimaan jalat.[/QUOTE]

Eihän ne karvat lähe veke muuten ku vastakarvaan ajamalla...
 
"Pinsetti"
Täällä myös yksi joka luottaa pinsetteihin :D
Jollain tapaa se ei edes satu, siihen tottuu.. Siis toki siistin vain bikinirajoja muutaman sentin leveydeltä sillä, muuten olen ihan naturel karvoineni alhaalta. Tai siis leikkaan ihan saksilla karvat häppäreistä sekä levehäköltä kiitoradaltani noin puolentoista sentin pituiseksi.
 
äiti 30+
Huomasin jo melko nuorena alle 15 ikäisenä että en tykkää karvoistani etenkään "siellä". Sheivasin säännöllisesti kunnes kokeilin nyppimistä pinseteillä ja sitten vahaliuskoilla myös poistin.
Viime syksynä aloitin laser hoidolla poistamaan karvat lopullisesti. Kainalot ja alapäänkarvat päätyen että kaikki otetaan. Hoito klinikalla Hesassa tehtiin 6 viikon välein. Ehdin käydä 4 kertaa kunnes raskaus keskeytti tämän.
Nyt synnytys ohi ja voin kohta jatkaa vielä ne 3-4 kertaa kunnes kasvua ei enää ole. Tämä lähes vuosi on mennyt kivasti kun karvoitus jo vähentyi alle puoleen aikaisemmasta.
 
"Hui"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 30+;26938769:
Huomasin jo melko nuorena alle 15 ikäisenä että en tykkää karvoistani etenkään "siellä". Sheivasin säännöllisesti kunnes kokeilin nyppimistä pinseteillä ja sitten vahaliuskoilla myös poistin.
Viime syksynä aloitin laser hoidolla poistamaan karvat lopullisesti. Kainalot ja alapäänkarvat päätyen että kaikki otetaan. Hoito klinikalla Hesassa tehtiin 6 viikon välein. Ehdin käydä 4 kertaa kunnes raskaus keskeytti tämän.
Nyt synnytys ohi ja voin kohta jatkaa vielä ne 3-4 kertaa kunnes kasvua ei enää ole. Tämä lähes vuosi on mennyt kivasti kun karvoitus jo vähentyi alle puoleen aikaisemmasta.
Kuinka paljon maksaa tuollainen systeemi?
 
kuullut
Suomen hinnastoa en tiedä mutta Saksassa asuva serkkuni (27v) on käynyt tuon saman laserointi hoidon pari vuotta sitten. Maksoi kuulemma melkein 500/ ja kesti 2 tuntia kerralla joita tuli 6 peräjälkeen. Sääret, häpykarvat ja kainalot siellä käsiteltiin. Saunottiin kesällä täällä ja ei tosiaankaan karvan-karvaa hänellä näkynyt hoidetuissa kohdissa.
 
Ei-muotiorja
Karvojen poisto on Jenkeistä levinnyt villitys... En mene massan mukana ja ne karvat kasvavat siksi että ne suojaavat arkoja paikkoja. Joten kun ei poista, niin ei ole ongelmaakaan.

Suihku ja pesu on keksitty. xD
 

Yhteistyössä