Millä saa kuulakärkikynän pois muovimatosta?

vieras
Ikävä kyllä, eipä ole vastausta... Lattiat ovat useasta huoneesta koristeellisia myös meillä. Tussin sai pois suihkuttamalla heti hiuslakkaa taiteen päälle mutta kuulakärkikynän jälkeä en ole saanut pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ikävä kyllä, eipä ole vastausta... Lattiat ovat useasta huoneesta koristeellisia myös meillä. Tussin sai pois suihkuttamalla heti hiuslakkaa taiteen päälle mutta kuulakärkikynän jälkeä en ole saanut pois.
Tussin sain seinistä pois,sain kyllä täältä apua poistohommaan.
Mukavaa kun nuo tytöt keksivät vihdoin sellaisen mitä ei taida pois saada ellei vaihda koko mattoa.

 
M
Mä sain ainakin himmenemään niillä ajaxin liinoilla. Semmosissa pienissä vihreensävysissä pakkauksissa, valmiiks kosteita... Ajax universal fete de fleurs tai jotakin sinnepäin. Ompun kuva tais olla paketissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 68:
Poresaippua olisi varmaan hyvää siihenkin.Saapi jostain erikoiskaupasta.Sitä en tie että saako sitä tilattua postitse.
Onko jossain tietoa tuosta?
Katsoppa hakusanalla poresaippua ni tietoa löytyy enempi.Itse ko saippuasta tykännyt koska ni kaikki tähän mennessä saanu sillä puhtaaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 68:
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 68:
Poresaippua olisi varmaan hyvää siihenkin.Saapi jostain erikoiskaupasta.Sitä en tie että saako sitä tilattua postitse.
Onko jossain tietoa tuosta?
Katsoppa hakusanalla poresaippua ni tietoa löytyy enempi.Itse ko saippuasta tykännyt koska ni kaikki tähän mennessä saanu sillä puhtaaksi
Kiitos,perehdyn tuohon :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Kokeilepa hiuslakkaa. Suihkauta sitä ja pyyhkäise. Kerro sitten toimiko ;) tapetista ainakin lähtee sen kanssa.
Menee hetki,katson onko täällä lakkaa missään,geeliä kyllä on kun käytän,muttei taida ajaa samaa asiaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 68:
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 68:
Poresaippua olisi varmaan hyvää siihenkin.Saapi jostain erikoiskaupasta.Sitä en tie että saako sitä tilattua postitse.
Onko jossain tietoa tuosta?
Katsoppa hakusanalla poresaippua ni tietoa löytyy enempi.Itse ko saippuasta tykännyt koska ni kaikki tähän mennessä saanu sillä puhtaaksi
Kiitos,perehdyn tuohon :wave:
Oleppa hyvä vaan ja toivotaan että apua oli tuasta tiedosta ja saat sitä ja paikat puhtaaksi :)
 
Hiuslakkaa kannattaa kokeilla, mitä laaduttomampaa, niin sen parempi.. Sisältää liutotinta jolla saadaan se "jähmetin" nestemäiseen muotoon.
Vaikkakin jos pidempää ollut, niin saattaa olla imeytynyt niin visusti jo maton rakenteisiin, että ei lähde kuin vuolemalla.. :/
 

Yhteistyössä