Millainen kotelo pyörään on hyvä Pokemonin pelaamisessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Parhaat vinkit nyt kehiin. Kädessä on hankala pitää puhelinta. Yhdellä olen nähnyt pyörään kiinnitettynä sellaisen käsivarsikotelon, johon puhelin mahtuu. Onko muita hyviä ideoita?
 
vierailija
Pistä googleen polkupyörä kännykkäteline kuvahakuun ja valkkaa sopivimman näköinen.

Niitä on sarviin laitettavia polkupyörälaukkuja puhelinikkunalla, sellaista kai olet hakemassa.
 
vierailija
Joo on parikin, a) tasku b) kävely, mun mielestäni on älytön keksintö koska pyöräillessä ei ole tarve katsoa pokeruutua samalla,kun se se vasta vaarallista onkin..
 
Minä rupeen tönimään kumoon kaikki pyöräilijät, jotka tuijottavat kännykkää ajellessaan. Ne kännyyn toljottajat ovat muutenkin vaaraksi kaikille muille liikenteessä olijoille
 
vierailija
Paras valinta on sellainen kotelo, josta kännykkää ei näe eikä kuule.

Liian moni taulapää tuijottaa kännykkää eikä näe eikä kuule yhtään mitä ympärillä tapahtuu. Ja omille lapsille sääntö, että jos ikinä katsovat kännykkäänsä pyöräillessään, lähtee kännykkä jäähylle varmasti, ja tilalle tulee vanhanaikainen kosketusnäytötön kännykkä, jolla ei voi soittaa muille kuin omille vanhemmille.
 

Yhteistyössä