Minkälainen äiti pukee n.8-9-vuotiaalle lapselleen pitkät saappaat ja minihameen??

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja nih., 19.08.2011.

1. nih.

nih. Vieras

No lestadiolaisäiti. Mutta miksi? En ymmärrä. Eikö lestadiolaiset ole kuitenkin melko siveellistä porukkaa?

Mietinpä vain, kun kirpparilla kyseisen mamman tyttärineen näin ja vähän järkytyin kun tyttö oli puettu kuin h***. Kauden retroväreillä tietenkin.

2. "Kaisa"

"Kaisa" Vieras

eiköhän sen ikäinen pue jo ite..

3. ärsypilämi

ärsypilämi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.08.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos sillä olis ollu musta nahkahame ja piikkikorot niin sanosin et saatanan kiero ois äiti. Mut nykyään näkee jos mitä pentujen päällä, joskus ne juoksee puolitunika päällä pikkuhousut vilkkuen.
    : /

4. nih.

nih. Vieras

[QUOTE="Kaisa";24444645]eiköhän sen ikäinen pue jo ite..[/QUOTE]

Jonkun nekin vaatteet on täytynyt ostaa.

5. "Mie"

"Mie" Vieras

Katsokaa vaikka Peppi Pitkätossufilmejä tms, silloin sitä vasta on pöksyt vilkkuneetkin ;)

6. nih.

nih. Vieras

Vielä selventääkseni, hame oli sellainen todella ihonmyötäinen roiskeläppä. Oikea pedofiilin unelma.

7. ifssaf

ifssaf Vieras

No ööö.... oliko piikkikorkoiset 15 cm korkeat ne saappaat ja napapaita lisänä!?! Vai ihan tavalliset vaatteet muuten ja saappaatkin matalat eikä edes nahkaa?

Tollaset mammat ne on kaiken pahan alku ja juuri. Kaikkea ollaan arvostelemassa aina.

8. ifssaf

ifssaf Vieras

Oletko sinä/läheisesti pedofiili kun noin tarkasti tiedät mitä sellainen haluaa?

9. nih.

nih. Vieras

No voe hyvää päivää...tais kalikka kalahtaa? ;) Saappaat olivat korkeat ja nahkaiset.

Ja seuraavalle "kyselijälle", olen äiti itsekin, enkä ikinä, ikinä antaisi tyttäreni pukeutua samoin kuin tämä kyseinen pikkutyttö. Pikkutyttö aikuisten vaatteissa, yök.

10. "Kaisa"

"Kaisa" Vieras

jos ne vaatteet onki ostanu kummitäti... miten pedofilia liittyy pukeutumiseen? Mun mielestä tuon ikäinen on sama miten pukeutuu kuhan on vaatteet päällä!!

11. "Kaisa"

"Kaisa" Vieras

no tuo pukeutuminen ei varmaankaan liity pedofiliaan eikä lestadiolaisuuteen mitenkään!!??

Katsoitko ite peiliin lähtiessäsi.. ettei ois sattunu unohtumaan paplarit liian tiukalle

12. "a p"

"a p" Vieras

[QUOTE="Kaisa";24444765]jos ne vaatteet onki ostanu kummitäti... miten pedofilia liittyy pukeutumiseen? Mun mielestä tuon ikäinen on sama miten pukeutuu kuhan on vaatteet päällä!![/QUOTE]

Sama miten pukeutuu?? No huh huh...

13. "Kaisa"

"Kaisa" Vieras

[QUOTE="a p";24444779]Sama miten pukeutuu?? No huh huh...[/QUOTE]

no niin.. kuhan on vaatteet päällä!! vaik omien en antaiskaan nuin pukeutua, ni mulle on ihan sama miten muiden lapset pukeutuu!!

Onko sit vl äiti joka pukeutuu minihameeseen raiskaajan unelma?

14. ifssaf

ifssaf Vieras

Paha kalahtaa kun mulla ei oo tytärtä jota pukea ;)

Tuo arvostelu se vasta on ällöttävää. Ootko tullut miettineeksi, että ehkä SINÄ kuvittelet normaalit vaatteet seksikkäiksi, se vika voikin olla sinun päässäsi eikä toisten pukeutumisessa?

15. BootyPeppi

BootyPeppi Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.02.2010
    Saadut tykkäykset:
    184
    Voi ei :( Taidan olla kutsumasi äiti...kun tyttäreni oli pikkuinen niin hänellä oli oranssi vakosamettihame (mini), kirjavat sukkikset, tais olla vihreä paita ja pitkävartiset maiharit jalassa.....aiai :ashamed: Niin ja lakkatakki turkissomistein.

16. "Pomm"

"Pomm" Vieras

vähän ohi aiheen mutta ite oon ainakin huomannu että koon 128 jälkeen kauppojen vaatteet alkaa olla just tota minihame, saapas juttua... eli tokaluokkalaisellekin olis puettava teini kamppeet??!!!

Missä on ne sievät puserot, housut, tunikat jne ilman niitejä ja isoja kaula-aukkoja??!!

Silloin kun lapsi oli ihan pieni sille puettiin college asua jne kun ne on mukavat päällä leikkiessä ja nyt kun voisi jo kuvitella että laittaa jotain paitapuseroa, liivimekkoa niin eipä ole kokoja niissä ja isojen kokojen vaatteet on enemmän teinille sopivia kuin alakoululaiselle.... *närkästyttää* van mitäpä voit...

17. "a p"

"a p" Vieras

[QUOTE="Kaisa";24444773]no tuo pukeutuminen ei varmaankaan liity pedofiliaan eikä lestadiolaisuuteen mitenkään!!??

Katsoitko ite peiliin lähtiessäsi.. ettei ois sattunu unohtumaan paplarit liian tiukalle[/QUOTE]

Nytpähän hän rauhoittuu pikkuisen. Ihmettelin siis sitä, kun lestadiolaiset yleensä ovat aika siveellisiä ja siistejä ihmisiä. Jotta miten äiti sitten on antanut tyttönsä pukeutua niinkuin tyttö oli pukeutunut. Sillä tavoin tämä liittyi lestadiolaisuuteen.

Jep, pedofiileistä en tiedä, mutta kuten sanottu, pikkutyttö aikuisten vaatteissa (ja tuon malliset minihameet on aikuisillakin kohtalaisen mauttomia) ei ole kovin hienoa mielestäni.

Jos teistä on rehellisesti ihan ok, että pieni ihminen käyttää samankaltaisia vaatteita kuin mieshunttiin lähtenyt 18-kesäinen pikkuheitukka, niin olen sitten mielelläni se tiukkaipoinen kukkahattutäti.

18. "vieras"

"vieras" Vieras

vastaus kysymykseen: venäläinen

19. "viiraska"

"viiraska" Vieras

Missä on ne sievät puserot, housut, tunikat jne ilman niitejä ja isoja kaula-aukkoja??!!

Vastaus: Polarn o Pyretillä ja parjatulla meandi:lla. Lasten kokoja yli 150-senttisille.

Muuten ap-aiheeseen sanoisin että on yleensä katsojan vastuulla mitä näkee. Mini sinänsä ei sano mitään, meidän 70-luvun alussa syntyneiden äideillä oli sellaiset äitiysvaatteet että kuulemma oli kova vaiva varoa ettei pikkarit näy... miettikää A-linjaista minimekkoa ison mahan kanssa...hih... Mutta silloin siinä ei ollut mitään pahaa, ja tämän olen kuullut useilta tahoilta. Meidän aika on vääristynyttä.

20. Tietty siks että tytär saa miehen ja voi aloittaa lapsenteon varhain :)

21. NipaNeutroni

NipaNeutroni Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.05.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ai jotain tän näköstä? Tää ei oo kyllä ihan 8-vuotias.

Viimeksi muokattu: 19.08.2011
  22. NipaNeutroni

NipaNeutroni Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.05.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vai enemmän tällainen? Oliko edes sukkahousut?

23. "a p"

"a p" Vieras

Kyllä enemmänkin näin, mutta hame oli jotain joustojuttua ja ulottui just ja just pepun yli. Oli siis huomattavasti tuota lyhyempi.

Mutta joo-o, ehkä minulla on sitten jotenkin "vääristynyt" mieli, mutta silti en moista tuubia tyttöni ylle pukisi.

Jaa tämä sivu