Minkäväriset asusteet petroolinvihreän juhlamekon kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija999
  • Ensimmäinen viesti
vierailija999
Mekko on siis tyköistuva, polven päälle ulottuva, kevyt juhlamekko (maksoikin niin saatanasti, ei sitten ole mikään Nellyhepene).
Mustat asusteet tuntuu kovin raskailta, valkoiset taas turhan räikeiltä.

Kaupoissa oli aika hintsusti minkäännäköisiä korkokenkiä.

Hakusessa siis jakku/bolero/hartiahuivi, kirjekuorilaukku tai vastaava sekä kengät.
 
vierailija
Minä ostaisin kultaset :) Kultaiset kengät ja kirjekuori laukku, yksinkertainen kultainen kaulakoru ja napit korviin. Ehkä korukello tai sitten rannerengas. Less is more.
 
vierailija
Googlella hain erilaisia yhdiatelmiä ja mustat kengät tuntu olevan yleisin ratkaisu eikä nyt ollenkaan huonon näköinen. Voihan mustiin kenkiin yhdistää vaikka sen valkoisen boleron, en vaan tiä minkä värinen se laukku sit pitäis olla.
Itse ajattelen että tuo petrooli on punatukille sopiva väri ja sen takia kultakorutkin sitten sopisivat. Itse et taida olla punapää jos sulla ei kerta kultakoruja ole?
 
vierailija999
Go
Itse ajattelen että tuo petrooli on punatukille sopiva väri ja sen takia kultakorutkin sitten sopisivat. Itse et taida olla punapää jos sulla ei kerta kultakoruja ole?

Mulla on ripaus punaisuutta. Kuulemma hiuksissa (kampaaja sanonut) sekä pisamia löytyy. Kuitenkin miellän hopeakorut itselleni paremmin sopivaksi. Ja olen joskus käynyt hmm.."stylistilla" joka on valinnut mulle sopivia värejä (vaatteet) ja petrooli kuului tähän kategoriaan (samoin murretut punaiset, esim. marjapuuron punainen, viininpunainen jne).

Onko paha jos jakku ja laukku ovat valkoiset mutta kengät mustat, remmisandaalit korkealla korolla? Kun noita kenkiä löytyy jos jonkinmoista.
 
Mekko on siis tyköistuva, polven päälle ulottuva, kevyt juhlamekko (maksoikin niin saatanasti, ei sitten ole mikään Nellyhepene).
Mustat asusteet tuntuu kovin raskailta, valkoiset taas turhan räikeiltä.

Kaupoissa oli aika hintsusti minkäännäköisiä korkokenkiä.

Hakusessa siis jakku/bolero/hartiahuivi, kirjekuorilaukku tai vastaava sekä kengät.
Mulla oli samanvärinen mekko yo juhlissa tänä kesänä,tein varman valinnan ja ostin siihen mustaakenkää ja huivia,musta kun sopii kaikkien värien kanssa.
 
vierailija
No ei helv. mitään hopeisia koruja tai mustia asusteita tohon petroolinvärisen mekon rinnalle!
Jos sulle on stylisti luetellut tuollaisia värejä kuin mainitsit, niin kultaiset korut sopivat paremmin kuin hopeat.
Hopea on kylmä, nuo mainitsemasi värit taas lämpimiä ja maanläheisiä.
Ehdottomasti ruskeaa sävyä kengissä ja laukussa,maanläheistä..
Tai toki kaulakoru tms. voi olla sitä sama petroolin värimaailmaa?
 
Neilikkainen
No ei helv. mitään hopeisia koruja tai mustia asusteita tohon petroolinvärisen mekon rinnalle!
Jos sulle on stylisti luetellut tuollaisia värejä kuin mainitsit, niin kultaiset korut sopivat paremmin kuin hopeat.
Hopea on kylmä, nuo mainitsemasi värit taas lämpimiä ja maanläheisiä.
Ehdottomasti ruskeaa sävyä kengissä ja laukussa,maanläheistä..
Tai toki kaulakoru tms. voi olla sitä sama petroolin värimaailmaa?
Samaa mieltä. Lisään vielä norsunluun, joka sopii petrolin kanssa aika oivasti, ja on juhlavampi kuin ruskea. Minäkin olen noiden värien tyyppiä.
 

Yhteistyössä