Minua moititaan koko ajan, koskaan en saa positiivista paleutetta!

  • Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt :-(
  • Ensimmäinen viesti
Kyllästynyt :-(
Oikeasti minä en kestä tätä enää, koska kaikki AINA moittivat minua kaikesta mitä minä teen erityisesti työpaikallani! Teen minä sitten niin tai näin, niin aina minä teen muiden mielestä väärinpäin! Jos minä teen jotain asiaa muiden mielestä väärin, niin siitä tulee heti kovaäänistä huomauttelua kaikkien muiden kuullen ja sitten minua käsketään tehdä se asia toisella tavalla, mutta kun minä teen sen sillä toisella tavalla, niin sekään ei ole hyvä, koska silloinkin minä teen väärin ja taas tulee moitetta! Minä en yksinkertaisesti kestä tätä enää, kun minua jatkuvasti moititaan ja haukutaan! En todellakaan muista, koska minä olisin jostain saanut positiivista palautetta, kun jatkuvasti lentää kakkaa niskaan. Siis tämä asia ei ole näin yksistään töissä, vaan kaikessa mitä teen ja minulla on pinna tämän takia todella tiukalla joten minä pelkään koko ajan milloin minulta palaa lopullisesti pinna ja minä saan jonkun todella valtavan raivokohtauksen, jolla on kauheat seuraukset. Mitä minun oikeasti pitää tehdä, kun kaikki aina koko ajan moittivat minua ja puhuvat minusta estoitta pahaa minun kuulteni? Tätä tekevät siis työpaikalla, kotona, harrastuksissa ja kaikkialla kaikki koko ajan. Olen yrittänyt selittää monta kertaa, että haluaisin edes joskus kuulla positiivistakin palautetta ja jos jonkun on paikko moittia minua, niin sen voisi tehdä kun olemme kahden kesken ja edes vähän kiltimpään sävyyn, mutta mikään ei auta.
 

Yhteistyössä