Minullapa on mies jolla on nääääääin suuuri

  • Viestiketjun aloittaja mitäsnyyt
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No kerro sinä, mitäs nyt ?:) ootteko ollu pitkään yhessä? Vaikuttaako jotenkin teidän elämään ? Maksaano velkaa pois vai onko huoleton hälläväliä tyyppi ?:) mun mielestä jos asiallisesti maksaa velkaa pois niin ettei kuitenkaan velkaannu lisää plus tietenkin osallistuu puoliksi arjen laskuihin yms, niin mitä se velka siinä vaikuttaa, sama mies se kuitenkin on :)
 
vierailija ap
No kerro sinä, mitäs nyt ?:) ootteko ollu pitkään yhessä? Vaikuttaako jotenkin teidän elämään ? Maksaano velkaa pois vai onko huoleton hälläväliä tyyppi ?:) mun mielestä jos asiallisesti maksaa velkaa pois niin ettei kuitenkaan velkaannu lisää plus tietenkin osallistuu puoliksi arjen laskuihin yms, niin mitä se velka siinä vaikuttaa, sama mies se kuitenkin on :)
Puhut asiaa, mut en saa mielestä. Yhdessä oltu 2 viikkoa ja nyt selvisi suuruus, vaikka tiesin toki että lainaa on. Kun on uusi merenrantatalo viimeisen päälle ja autot uutena, kaikki uutena. Maksaa eksäänsä oman osuutensa lisäksi ulos. Eronnut ja elarit päälle.. Tiedän, on kunnon perheenisätyyppiä, joka käy töissä ja maksaa laskunsa. Tunnettu ollaan lapsesta asti eli tunnen hyvin. Silti tuo lainan suuruus yllätti!
 
vierailija
Mun mielestä annat ajan vaan näyttää että kuinka se arki sujuu:) huolehdit tietenkin ettei sun rahat ala menemään hänen velanmaksuihin, toki auttaa saa jos haluaa:) en näe että siitä pitäisi stressata sen enempää:)
 
vierailija ap
Mun mielestä annat ajan vaan näyttää että kuinka se arki sujuu:) huolehdit tietenkin ettei sun rahat ala menemään hänen velanmaksuihin, toki auttaa saa jos haluaa:) en näe että siitä pitäisi stressata sen enempää:)
Joudunko ajan oloon maksamaan itsekin taloa, jos sinne lapseni kanssa muutan? Miehelle talo on tärkeä, tuskin suostuisi muuttamaan pois. Nytkin jos mies on meillä vuokrakerrostaloyksiössä, niin siellä on 500 neliöö tyhjillään. Muutto sinne aika pian edessä. Ja mä elän tukien varassa täysin..menetän kaikki paitsi kotihoidontuen ja lapsilisän?
 

Yhteistyössä