Mirena ja menkat myöhässä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mirena ollut kohta vuoden ja menkat hyvin säännölliset (kellontarkka), normi vuoto 5-7pv. Nyt on myöhässä 4pv. Tein testin varmuudeksi ja negatiivinen. Onkohan nyt näin että säännöllisetkin kuukautiset voisi jäädä pois tuosta noin vaan. Olen tuskaillut noitten menkkojen kanssa ja toivonut että ne jäis pois. Mietin vaan että jääkö ne heti asennuksesta pois vai ajan myötä?
 
vierailija
Mirena ollut kohta vuoden ja menkat hyvin säännölliset (kellontarkka), normi vuoto 5-7pv. Nyt on myöhässä 4pv. Tein testin varmuudeksi ja negatiivinen. Onkohan nyt näin että säännöllisetkin kuukautiset voisi jäädä pois tuosta noin vaan. Olen tuskaillut noitten menkkojen kanssa ja toivonut että ne jäis pois. Mietin vaan että jääkö ne heti asennuksesta pois vai ajan myötä?
Mulla oli ollut mirena puoli vuotta ja koko ajan tiputteluvuotoa, kun se oli ollut vuoden, tiputteluvuotoa eikä menkkoja ei ole ollut. Uusikin jo vaihdettu kerran. Olen saanut elää ilman niitä 7v!
 
vierailija
Mulla mirena ja on ollu n. 3kk ja periaatteessa mulla on menkat kivuista tunnen, mutta ei vuoda mitään. Oon helpottunu jos nyt olis vuodot sitten loppu kokonaan. Asennuksen aikaan oli menkat ja seuraavat menkat olikin hyvin niukat ja nyt ei sit tullu enää ollenkaan. Täällä innoissani fiilistelen, kun suoraan sanottuna menkat ällöttää mua.
 

Yhteistyössä