Missä iässä teidän lapsilla on vielä lähtenyt allergioita pois(sellaisia jotka alkaneet jo vauvana)?

vierailija
Itse olin kaikelle mahdolliselle allerginen, mutta suurin osa on lähtenyt pois ennen murrosikää. Ainoastaan maito- ja kala-allergia on jäänyt. Nykyään kannattaa käydä siedätyshoidossa, 30-25v sitten jätettiin allergiaa aiheuttavat aineet pois.
 
vierailija
Itse olin kaikelle mahdolliselle allerginen, mutta suurin osa on lähtenyt pois ennen murrosikää. Ainoastaan maito- ja kala-allergia on jäänyt. Nykyään kannattaa käydä siedätyshoidossa, 30-25v sitten jätettiin allergiaa aiheuttavat aineet pois.
Lisätään myös, että omalla tyttärellä on sitrushedelmät, mutta olemme jatkaneet antamista joka tapauksessa. Nyt 5 vuotiaana ei enää juurikaan ole tullut ihottumaa.
 
Pin
Mä kokeilin ensin pienellä määrällä josta tuli niitä oireita selkeästi vähemmän mitä ennen, sitten mietin että hahaa tää vois johtua tottumattomuudestakin kun on tietenkin pitkään ilman ollut. Sitten annoin sitä pientä määrää kunnes huomasin, että ei reagoi mitenkään ja lisäsin. Jes ihanaa!
 
Pin
Voit myös itse siedättää hieman kotona, mutta riippuu tietysti kuinka paha allergia on kyseessä. Eli vaikka pieni lusikallinen päivässä, mutta mitään pähkinäallergioita en alkaisi itse siedättäämään.
Samalla veitselläkin leivän voiteleminen aiheutti aikaisemmin oireita, mutta nyt voisin kokeilla jos nuo muutkin olisi alkaneet lievittymään. Ensin vaikka upotan lusikan maissiastiaan ja annan syödä jotain sillä. :D
 
katarii
1,5 v sieti 7 ruoka-ainetta. Eskarilaisena ehkä n. 10 ruokaa kiellettyjen listalla. Nyt 11 v täysin kiellettyjä vain pähkinä ja curry. Sit osa jota sietää pienissä määrin ja osa joista saa oireita toisunaan esim. Koivun siitepöly aikana tuore porkkana ja omena
 

Yhteistyössä