Missä vaiheessa miehen kannattaa kertoa olevansa naisen isä?

  • Viestiketjun aloittaja adad
  • Ensimmäinen viesti
adad
Eli olen tutustunut mukavaan nuoreen naiseen ja vähän aikaa sitten kun hän kertoi itsestään ja äidistään, tajusin olevani hänen isänsä. Mitään kovin vakavaa ei ole vielä tapahtunut, loppuun asti ei ole menty, mutta tunteita on pelissä.
 
adad
Olin nuorena töissä Norjassa kalatehtaassa ja siellä oli lyhyt romanssi erääseen naiseen, joka tuli raskaaksi. Naisella ei ollut mitään odotuksia ja vaatimuksia suhteeni ja jotenkin se sitten vain jäi siihen. Oltiin hyvin nuoria.
 
Olin nuorena töissä Norjassa kalatehtaassa ja siellä oli lyhyt romanssi erääseen naiseen, joka tuli raskaaksi. Naisella ei ollut mitään odotuksia ja vaatimuksia suhteeni ja jotenkin se sitten vain jäi siihen. Oltiin hyvin nuoria.
Paljon alle täysi-ikäisyyden?
Outoa silti. Tietämäni eronneetkin miehet ja miehet, jotka eivät lastensa äidin kanssa ole siittämistä pidempään tapailleet ovat tahtoneet olla oman lapsensa elämässä.
 
adad
Paljon alle täysi-ikäisyyden?
Outoa silti. Tietämäni eronneetkin miehet ja miehet, jotka eivät lastensa äidin kanssa ole siittämistä pidempään tapailleet ovat tahtoneet olla oman lapsensa elämässä.
Olisin varmaan halunnutkin, mutta 30 vuotta sitten ei ollut tietokoneita, ei sosiaalista mediaa eikä kännyköitä. Jäin vielä Norjaan muutamaksi vuodeksi. En saanut edes naisen osoitetta selvitettyä kun sitä silloin yritin. Siinä oli joku turvakielto tms.
 
vierailija
No heti. Tai jos tuntuu ettei halua alkaa vanhaa asiaa selvittämään niin sitten muuten vaan pistää välit poikki ja häipyy naisen elämästä vaikka se vähän törkeä temppu olisikin. Mutta nollatoleranssi millekään vedättämiselle.
 
Hei Scarlett.
Ei ole Scarlett tuo eli täysin huti tuli.

Mä en pääse omalla nikillä kirjautumaan joten tein uuden nikin. Vituttaa tuollaaset paskapäät jotka väittää mun täällä kirjoottelevan jollaki toisella nikillä. Eli mä oon se aito ja oikia Scarlett O Harava. Mä en käytä mitää muita nikkejä enkä esitä etten oo Scarlett. Joten tuo paskanjauhamisen voi lopettaa.

Ja ap, helvetin sairas tyyppi oot. Keksi jotaki parempia provoja eikä tuollaasta sairasta paskaa.
 

Yhteistyössä