Mistä Helsingissä aamupalaa?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
hei
Juna on Helsingissä 7 aikaan aamulla, meillä alkaa messut vasta 9.30 Messukeskuksessa (Pasilassa). Mistä saisi edullisen aamupalan tuohon aikaan ja mitä muutenkin tehdä kuluttaakseen nuo muutamat tunnit? Joko Pasilassa tai Helsingissä.
 
Keittiönoita
Edullinen aamupala Helsingin keskustassa kuullostaa mun korviini varsin utopistiselta. Rautatieasemalla on useita kahviloita, jotka ovat auki jo aikaisin aamusta. Tohon aikaan aamusta ei välttämättä vielä kamalasti ole paikkoja ajan kuluttamiseen... postimuseokin näyttää aukeavan vasta klo 10.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
On siinä muistaakseni pari kahvilaakin. Ja tuosta kaupasta saa tiskiltä kahvia ja sämpylöitä sun muuta.
On kahviloita, mutta ei ne erityisen edullisia ole. Mä käyn 9 raiteen viereisessä kahvilassa aamiaisella aina, kun olen menossa aamujunalla Turkuun. Mutta ei sekään kahvila mikään edullinen ole vaan ihan normaalihintainen.

 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
On siinä muistaakseni pari kahvilaakin. Ja tuosta kaupasta saa tiskiltä kahvia ja sämpylöitä sun muuta.
On kahviloita, mutta ei ne erityisen edullisia ole. Mä käyn 9 raiteen viereisessä kahvilassa aamiaisella aina, kun olen menossa aamujunalla Turkuun. Mutta ei sekään kahvila mikään edullinen ole vaan ihan normaalihintainen.
Ei ne mitään ihmeellisiä tosiaan ole, mutta jos ap ei halua maksaa 17 euroa hotellin aamupalasta, niin ei se Ekbergiltä yhtään halvemmalla irtoa...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Ei ne mitään ihmeellisiä tosiaan ole, mutta jos ap ei halua maksaa 17 euroa hotellin aamupalasta, niin ei se Ekbergiltä yhtään halvemmalla irtoa...
Näin on :D Mutta sen olen todennut, että halvemmaksi kahvi ja sämpyläntapainen tulee Pasilan aseman kahviloissa kuin junassa. Ja valikoimatkin on paremmat. Eikä tosiaan mene 17 euroa per lätty.

 
Ottakaa omat evaat jos tarkeinta on edullisuus. Jos olette valmiita kuitenkin kayttamaan vahan enemman rahaa niin tuo Fazerin aamis on esim. 9e ja tosi hyva. Wayne's Coffee Kaisaniemi on ihan siina aseman vieressa ja nekin tarjoaa aamiaista alle kympilla. Nuo on molemmat myos sellaisia paikkoja, joissa viihtyy ihan hyvin vahan pidempaankin aikaa tappamassa.
 
väinö
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Ottakaa omat evaat jos tarkeinta on edullisuus. Jos olette valmiita kuitenkin kayttamaan vahan enemman rahaa niin tuo Fazerin aamis on esim. 9e ja tosi hyva. Wayne's Coffee Kaisaniemi on ihan siina aseman vieressa ja nekin tarjoaa aamiaista alle kympilla. Nuo on molemmat myos sellaisia paikkoja, joissa viihtyy ihan hyvin vahan pidempaankin aikaa tappamassa.
Eikös waynes coffee sanomatalossa olisi vielä lähempänä?
 
.....:)
Alkuperäinen kirjoittaja väinö:
Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Ottakaa omat evaat jos tarkeinta on edullisuus. Jos olette valmiita kuitenkin kayttamaan vahan enemman rahaa niin tuo Fazerin aamis on esim. 9e ja tosi hyva. Wayne's Coffee Kaisaniemi on ihan siina aseman vieressa ja nekin tarjoaa aamiaista alle kympilla. Nuo on molemmat myos sellaisia paikkoja, joissa viihtyy ihan hyvin vahan pidempaankin aikaa tappamassa.
Eikös waynes coffee sanomatalossa olisi vielä lähempänä?
Waynes Coffee sanomatalo juu tai sitten postin yläkerrassakin on yksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Juna on Helsingissä 7 aikaan aamulla, meillä alkaa messut vasta 9.30 Messukeskuksessa (Pasilassa). Mistä saisi edullisen aamupalan tuohon aikaan ja mitä muutenkin tehdä kuluttaakseen nuo muutamat tunnit? Joko Pasilassa tai Helsingissä.
Ootkos ihan varma et stoge on seiskalta Stadissa? ;)
 

Yhteistyössä