Mistä käsintehdystä tuotteesta olisit valmis maksamaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osaan kaikenlaisia käsitöitä monestakin materiaalista ja jotain haluaisin lähteä tekemään ja myymään kun toimeentuloa pitäisi saada.
Mutta mitä??
Millä on kysyntää, mitä ihmiset haluavat mutteivät ehdi tai osaa itse tehdä?
Lapasia, sänkyjä, nukkekoteja, patalappuja, vaatteita vai mitä?
 
vierailija
Osaan kaikenlaisia käsitöitä monestakin materiaalista ja jotain haluaisin lähteä tekemään ja myymään kun toimeentuloa pitäisi saada.
Mutta mitä??
Millä on kysyntää, mitä ihmiset haluavat mutteivät ehdi tai osaa itse tehdä?
Lapasia, sänkyjä, nukkekoteja, patalappuja, vaatteita vai mitä?
Tällaisesta sänkypeitosta olen maksanutkin. Annoin vanhat verhot silputtavaksi. Tietysti ne täytyy ensin pestä ja silittää hyvin. Onnistuu hyvin myös kauluspaitojen selkämyksistä, kun ne kankaat ovat ohuita ja usein rypistymättömiä. Ohjeet kokosin muille, kauan sitten. En tiedä, onko muut valmiita maksamaan siitä työstä, mutta se värien sommittelu ainakin on mukavaa:)
 
vierailija
Sellaista jonka pitää olla siististi tehty, johon oma kärsivällisyys ei riitä: Vauvan neuleasun (haalari, lappuhaalari, villatakki) pehmeästä vauvalangasta. Pitkävartiset villasukat, joissa joku kiva ykstyiskohta. Pipoja lapsille. (patalappuja ja perussukkia osaan itsekin väkertää)
 
vierailija
Jotkut joka OIKEESTI osaa käsillään tehdä niin tekevät tosi hienoja asioita kyllä.
Kiinnostaisi kovasti jonkun oikeasti taitavan käden työt. Vaikka puulusikat... Joku malja. Ne kestää vuodesta toiseen ja on oikeesti laadukkaita.
 
vierailija
Osaan kaikenlaisia käsitöitä monestakin materiaalista ja jotain haluaisin lähteä tekemään ja myymään kun toimeentuloa pitäisi saada.
Mutta mitä??
Millä on kysyntää, mitä ihmiset haluavat mutteivät ehdi tai osaa itse tehdä?
Lapasia, sänkyjä, nukkekoteja, patalappuja, vaatteita vai mitä?
Luin tietenkin "lapsia" Ei sillä, voihan niidenkin tekeminen jollekin probleemi olla...
 

Yhteistyössä