Mistä kertoo lasten tummat silmänaluset?

  • Viestiketjun aloittaja mitä ajattelet?
  • Ensimmäinen viesti
Matma
Mulla ollut ihan vauvasta asti. Äiti joskus kauhisteli, kun luuli siskon lyöneen mustan silmän.. Ihan geeneistä johtuu, mutta kyllä mulle on joskus sanottu, että "et oo tainnu nukkua yhtään..."
 
ap
Meillä siis on, ja mä välillä mietin että näytetäänkö me siltä että kaikki ei oo ihan ok.
Itse välillä kun muksuja katson, ne näyttää hirveän stressaantuneilta ja väsyneiltä.

Ovat myös herkästi kalpeita väsyneenä vaikka niissä on tummempaa verta puoliksi.
 
:)
ulkoilun puute. meillä vanhimmalla pojalla näkyy selkeesti tummista silmänalusista jos ollaan oltu vähemmän pihalla. en sitten tiedä onko siinä mitään perää, mutta näin ainakin meillä.
 
m
Ekana tulee mieleen stressi ja nukkumattomuus, jos toisilla nään mustat silmänaluset.

Vaikka mulla itsellä sama vika, samoin pojalla (1v.). Olen myös luonnostaan tosi kalpea enkä rusketu vaikka makaisin päivätolkulla rannalla, samoin poika. Mulla on vielä tumma tukkakin luonnostaan ja se korostaa kalvakkuutta. Hb jne. on kunnossa, ulkoillaan, syödään ja nukutaan ihan hyvin eikä mitään ihmeempää stressiäkään ole, mitä nyt normaalia pienen lapsen vanhemmilla.
 

Yhteistyössä