Mistä löytyy vampyyripäiväkirjat netistä katsottavaksi?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja ap KK, 30.12.2010.

1. ap KK

ap KK Vieras

Niitähän voi katsoa netistä, mutta en löydä oikeanlaista linkkiä. Koko ajan pitäs työntää visakorttia peliin. Voisko joku vinkata?

2. Heavyfreak

Heavyfreak Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. damon

damon Vieras

kaikki ja muitaki leffoi ja sarjoi ;)))

4. elena(::

elena(:: Vieras

eihän ne ees mee järkäss miten tiiän mitkä oli edelliset jaksot ?

5. "Sipsu"

"Sipsu" Vieras

Oon yrittänyt fin-tvltä löytää vampyyrinpäiväkirjoi mut fin-tvlle ei oo tullut enään pitkään aikaan mitään uutta eikä vampyyrinpäiväkirjojakaan nää enää sieltä

6. Vaikutat viehättävältä ja vetävältä tipulta lehekkö kahaville joku´päivöö??

7. yhyy

yhyy Vieras

jumalauta menee järki ku ei mistää nää enkä osaa/saa mitää pelittää

8. elena <3

elena <3 Vieras

nordic tv:ltä löytyy :)

9. tämä

tämä Vieras

couchtuner.com

10. Hei Nordic tv:lläki nuo vampyyripäiväkirjat on maksullisia, ne vaatii sen VIP-jäsenyyden. Tiiättekö mistä mä löytäsin ne ilmaseksi? ;00

11. Ewelyn

Ewelyn Vieras

ja se on ilmanen sivu, ite oon sieltä kattonu suomiteksteillä nyt kolmatta kautta. Tällä hetkellä on kyl tullu kaks kertaa vastaa jaksoista linkki, missä video ei toimi mut... Siinä ekalla kerralla se pelitti oikein hyvin mulla Nordic-tv:n kautta mut nyt ku yritän kattoo kahettatoista jaksoo nii en millää meinaa saada toimii. Eli ehkä voisin luovuttaa tän jakson suhtee suomiteksteillä ja kokella iha alkuperäsellä vaikka englantia en hyvi osaakaa... Mut oon nii koukussa etten voi jättää tätä tähänkää D:

aaivannn ja se linkki sinne:
    http://mysticdiaries.net/katso-jaksoja-ilmaiseksi-netista

12. "Kysymys?"

"Kysymys?" Vieras

Miten tosta mysticdiaries:ist voi kattoo niitä,ku siellä on vaan kuvii?

13. ttppii

ttppii Vieras

Netflixistä löytyy ihan laillisesti. Älkää nyt ainakaan maksako finteeveelle tai muulle kriminaalille.

14. Apua^^

Apua^^ Vieras

^^ Miten mystic diaries:it voi kattoo ku siel on vaa kuvii? ^^

15. "vieras"

"vieras" Vieras

toi mysticdiares.net ei pyörit mul noit videoit ja couchtuner.com ei oo tekstei et onks mitää muut paikkaa tai saaks mistää tekstei toho couchtunerii ?

16. Stone

Stone Vieras

Sieltä löytyy mitä vain, ruotsinkielisillä tekstityksillä, ihan neljänteen tuotantokauteen asti, ja se on ihan ilmainen& laillinen.

17. .??

.?? Vieras

Ihan oikeestiko noi on laillisia, enkä riko jotain lakia jos rekkaudun tonne ja katon sarjoja? Houkuttaa kyl kovasti. Ihan vilpittömästi kysyn, olen tosi tyhmä näissä jutuissa!

18. .??

.?? Vieras

Siis toi swefilms?

19. "mies"

"mies" Vieras

No voi jeesus sentään. netflix on sen seittemän vai kaheksan euroo kuussa ja saa kattoo niin paljo ku sialu siätää ja sopparin voi laittaa poikke ihan millon vaan.

20. .??

.?? Vieras

Olen jo netflixissä. Siellä ei ole puoliakaan noista sarjoista mitä tuolla. Siis tuo swefilms, laillista vai ei?

21. .??

.?? Vieras

Anyone?

22. "..."

"..." Vieras

Vielä nostan

23. "Jennaa"

"Jennaa" Vieras

Siis mäkin oon ettiny noita kausia. Mutta kun vampyyripäiväkirjoja on vaan 2 kautta netfliwissä. Rakastan vampyyri päiväkirjoja, kertokaa noita paikkoja mistä saa ILMATTEEKS katsottua. Ja toi
    http://mysticdiaries.net/katso-jaksoja-ilmaiseksi-netista
    ei toimi.

24. .....

..... Vieras

Noita kaikkia linkkejä on kyllä kokeiltu mutta ei... jotkut on niin vanhoi että linkit ei toimi enää jne. Olisko kellään ehdotuksia että mistä löytyis vampyyripäiväkirjat kausi kolme ja siitä eteenpäin?

25. Vampire

Vampire Vieras

[QUOTE="mies";28697688]No voi jeesus sentään. netflix on sen seittemän vai kaheksan euroo kuussa ja saa kattoo niin paljo ku sialu siätää ja sopparin voi laittaa poikke ihan millon vaan.[/QUOTE]

Sieltä löytyy vain kaksi kautta. Ei kannata.

Jaa tämä sivu