mistä näen s tilin saldon?tarviiko se jotkut muut tunnukset kuin ne,millä näkee bonustapahtumat?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja tumpelo, 29.12.2009.

1. tumpelo

tumpelo Vieras

Ekaa kertaa tutustun ja olen vasta nyt alkanut asioimaan s kaupoissa.S-etukortti mulla tietenkin on.

2. joku

joku Vieras

pitää olla s-pankin asiakas ja tunnukset.Kerran kk tulee yhteyshyvä ja siinä näkee myös että mitä tilille on tullut rahaa..

3. pankki

pankki Vieras

S-pankin sivuilta voi tilata päivittäin saldon sähköpostiin ja voi vielä valita mihin kelloanaikaan saldo tulee. Kätevää, mutta tietosuojasta en kyllä oikein tiedä.

4. heikku

heikku Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.01.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tänäänhän se Yhteishyvä tulee,siitä näkee niinkuin joku jo sanoikin..

5. ap

ap Vieras

Meille tulee Yhteishyvä ja tänään tuli bonuslaskelma ja siinä myös maininta paljonko maksettu maksutilille ja mainittu myös bonus vuoden alusta.Kortti ollut jo muutaman vuoden, mutta tosi harvoin olen käyttänyt, ihan jokusen kerran vaan aiemmin.Kuitenkin pikkasen tullut vuoden aikana ostoja( mies ostanut ja sit vakuutuksista kertynyt ), mutta nyt vasta siis tutustun koko hommaan.Miten mä näen tilin kokonaissaldon?Vääntäkää nyt mulle rautalangasta hyvät palstailijat eli jos S-etukortissa kortissa on kultainen siru ja siinä lukee s-tili,niin eikös silloin olla jo s-pankin asiakkaita?Mutta jos haluaa asiuoida verkkopankissa ja siirtää vaikka s tilille rahaa, niin pitääko tehdä sopimus saadakseen pankkitunnukset?
    Alkaa jo itseänikin naurattaa...liekö aivotoiminta lomalal vai mikälie...kun ei vana mene tajuntaan

6. ap

ap Vieras

sorry kirjoitusvirheet

7. vieras

vieras Vieras

Käyt hakeen ne tunnukset lähimmästä s-pankista tai s-ryhmän kaupasta.

8. ap

ap Vieras

ok,kiitos :)

9. Jellonainen

Jellonainen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Näkeekö sen saldon vielä niistä laitteista, joita S-Marketeissa ja Prismoissa on?

10. muscat

muscat Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    automaatilta tai (netistä) katon ite :attn:

11. eräs äiti

eräs äiti Vieras

Kun S-pankki avattiin, perustettiin automaattisesti kaikille tili sinne.

Eli S-kanavalta ei näe tilin saldoa, vaan tarvitsee käydä jossain Prismassa ja siellä S-pankin toimipisteessä avaamassa ihan normaalit nettipankkitunnukset.

Kun ei ole tuota aikaisemmin käyttänyt, niin on kiva huomata sinne kertyneenkin vähän rahaa.

t.nimimerkillä mulla oli siellä reilu 300 euroa kun vihdoin tilinkäyttöoikeudet hain

12. ap

ap Vieras

Kun pääkortti miehellä ja mulla rinnakkaiskortti, niin onnistuukohan se, että mä haen ne pankkitunnukset vain pitääkö miehen itse hakea?

13. hilja åkerlund

hilja åkerlund Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.06.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei onko bonusostot esimerkiksi 354 kertynyt rahamäärä

14. ok

ok Vieras

Meillä s-tili on miehen nimissä ja minulla on rinnakkaiskortti ja laaja käyttöoikeus tiliin. Kummallakin on oma S-pankin Visakortti tälle samalle tilille.

15. ok

ok Vieras

En muista tarvittiinko hakemukseen miehen allekirjoitusta.

16. kukin tyylillään

Rekisteröitynyt:
    26.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Saldomaatilla (ainakin S-Marketeissa) näkee kertyneen bonuksen ja kuukauden ostokertymän. Neljä-numeroinen tunnusluku löytyy bonuslaskelmasta, jollei sitä itse ole käynyt muuttamassa. Silloin numeroiden tilalla näkyy vain tähtiä. Jos tunnuksen on muuttanut ja on unohtanut sen, sen saa selville esim. S-Marketin välityksellä.

17. kukin tyylillään

Rekisteröitynyt:
    26.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miehesi on täytynyt myöntää sinulle laaja käyttöoikeus tiliin, jotta voit saada pankkitunnukset. Muutoin miehen täytyy käydä henkilökohtaisesti hakemassa ne.

18. kukin tyylillään

Rekisteröitynyt:
    26.12.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei tarvitse.

Jaa tämä sivu