Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
poju94
raumalta löytyis 20vuotias nuorimies puumalle seuraksi, olen hyvä käytöksinen ja omaan hyvät tavat. yhteyttä vaan rohkeasti sähköpostiin raumalainen94@luukku.com ja kerron lisää kun vaan kystyään :)
 
Kakkapylly
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.

Onko kenelläkään kokemuksia?
Käviskö tällainen miehekäs ja karvainen 50-vuotias rekkakuskinainen?
 
eternalinfinity06
Heippa!
Olen 19v kolli: urheilullinen ja hyvätapainen, tarvittaessa räväkkä ja villi ;) Sinä nainen (iästä riippumatta), joka olet kiinnostunut 174cm ja 71kg miesseurasta missä tahansa mielessä, voit ottaa vapaasti yhteyttä :) Minua voit tavata viikonloppuisin Helsingin alueella :)
Tavoitat minut s-postilla eternalinfinity06@gmail.com
 
"Jope"
Keskisuomen leidit! Tässä olisi 20 ja 30 välissä oleva mies joka rakastelee sinua niin että nautit. Voin hoitaa sinua vaikka pitkäänkin ja luottamuksella! jobi69@luukku.com Et pety! Tarkemmin sitten jos asia etenee.
 
m.toivo
Etsin molemminpuolin tyydyttävää seksiseuraa pirkanmaalla.Olen noin 40v mies eronnut.Ok näköinen,terve ja urheilua harrastava.En tällähetkellä etsi seuraa ravintoloista.En etsi elämänkumppania vaan hetken hurmaa.Ei rahasta!
Laita viestiä sseuraa5@gmail.com
 
"juupelis"
No en minä ainakaan pistäs pahaks, kyllä pano kelpaa lähes aina ja jos ei sattus sillä hetkellä kiinnostamaan ni kyllähän se silti saa tuntemaan ihtesä haluttavaks????
 
"pekka"
Mihet olisivat tosi otettuja jos ensin kysyy oletko vapaa ja sitä rataa. Meistä suurin osa toivoo sitä ja kuulemma onneksi
noi parikymppiset naiset nykyään uskaltavat kysyä hienoa. Mun polvi ollaan totuttu siihen, että rukkaset tulee, vaikka kuinka fiinisti kysyisi, että oletko yksin ja sopiiko istua seuraan eikä parin kysyntä kerran jälkeen kehtaa enää ketään seurata ja tätä samaa mieltä ovat ainakin omassa tuttavapiirissä olevat mihet ja hakevat sitten maksullista, kun se vaivatonta. Musta olisi taas kiva sellainen valloitus juttu, mutta se ei ikävä kyllä ole meillä vallassa täällä suomessa ja siitä kärisii sitten molemmat sukupuolet : (
 
"minne"
[QUOTE="pekka";30688105]Mihet olisivat tosi otettuja jos ensin kysyy oletko vapaa ja sitä rataa. Meistä suurin osa toivoo sitä ja kuulemma onneksi
noi parikymppiset naiset nykyään uskaltavat kysyä hienoa. Mun polvi ollaan totuttu siihen, että rukkaset tulee, vaikka kuinka fiinisti kysyisi, että oletko yksin ja sopiiko istua seuraan eikä parin kysyntä kerran jälkeen kehtaa enää ketään seurata ja tätä samaa mieltä ovat ainakin omassa tuttavapiirissä olevat mihet ja hakevat sitten maksullista, kun se vaivatonta. Musta olisi taas kiva sellainen valloitus juttu, mutta se ei ikävä kyllä ole meillä vallassa täällä suomessa ja siitä kärisii sitten molemmat sukupuolet : ([/QUOTE]

Minne tänne voi laittaa viestiä? :)
 

Yhteistyössä