Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
jarkkoko
Alkuperäinen kirjoittaja netistä haen;29640606:
Netistä tulee yleensä nykyään seksiseuraa haettua. Se on vaan niin helppoa ja paljon mukavampaa ja laadukkaampaa seuraa on löytynyt verrattuna baareihin.

Viime aikoina olen käyttänyt tätä treffipalstaa: Löydä treffi- ja seksiseuraa
Joo, tota samaa olen minäkin käyttänyt. On ehdottomasti niistä treffisivuista, joita olen kokeillut, paras seksiseuran hakuun. Löysin sieltä todella tyydyttävän seksisuhteen.
 
puute
..kaivattaisiin seksiä! Omaa miestä ei enää paneminen kiinnosta, ja kohta 4 vuotta jo ollut ilman..:(
En halua olla lopun ikää puutteessa, mutta en tiedä mistä löytyisi luotettava, hyväntuoksuinen ja asiansaosaava ;) mies?! Baareissa en käy, ja töistä tms ei ole mahdollista löytää.
Olen 42v mutta nuoremman oloinen/näköinen, hieman pyöreä, bmi 26,5, mutta sopusuhtainen, nätiksi kehuttu....ja halukas.
Ero ei ole vaihtoehto, joten ainoa mahdollisuus on "salarakas".....
 
"petteri"
..kaivattaisiin seksiä! Omaa miestä ei enää paneminen kiinnosta, ja kohta 4 vuotta jo ollut ilman..:(
En halua olla lopun ikää puutteessa, mutta en tiedä mistä löytyisi luotettava, hyväntuoksuinen ja asiansaosaava ;) mies?! Baareissa en käy, ja töistä tms ei ole mahdollista löytää.
Olen 42v mutta nuoremman oloinen/näköinen, hieman pyöreä, bmi 26,5, mutta sopusuhtainen, nätiksi kehuttu....ja halukas.
Ero ei ole vaihtoehto, joten ainoa mahdollisuus on "salarakas".....
Kaupasta. Esim. Prismassa lähesty rohkeasti sopivannäköistä miestä, nuuhkaise ja kysy vaikka pitääkö mies kuumasta kahvista ja asuuko yksin...
 
vie ras
En ole hakenut mistään.
En kaipaa niinkään seksiä mutta sitä toisen ihmisen läheisyyttä,kainaloon käpertymistä yms.
Mikä varmaan johtaisi jossain vaiheessa seksiinkin.
Enkä halua vain satunnaista seksiseuraa jostakin tai mitään yhden illan juttua.
 
"jukka"
Ette te naiset ole ainoita jotka. Noita asioita miettii,olen itse eronnu pitkästä parisuhteesta.ja tavallaan unohtanu miten tyttöjä lähestytään.en kuitenkaan ole mielestäni ujokaan.mutta vaikeeta se tuppaa olemaan.kun ei käy kapakoissa.mut kai se joskus natsaa se kumppani.
 
"O.o"
Miten on mahdollista ettei ole ollu?
No olen mäkin 27v enkä ole koskaan harrastanu yhen illan juttuja.
Vaikka nyt en parisuhteessa olisikaan niin ei musta semmoseen edes olis.

Uteliaisuudesta pitää kysyä miten eronneet äidit uskaltautuu näyttäytymään alasti vieraalle miehelle?
Itse en uskaltaisi kahden raskauden jälkeisen kroppani kansss kykenisi olemaan alasti kenenkään muun kanssa :(
 
Pp2
No ihan ravintolasta.Pari drinksuu,vähän kosiskelua ja sit katotaan mihin johtaa..En voisi ikimaailmassa kuvitella meneväni joillekin panotreffeille netti-ilmoituksen kautta.Hyi helvata.Jokseenkin kornia.Tai et joku tulisi meille kylään,tarkoituksena nussia mun kanssa????????????Ei siis mun juttu y h t ä ä n.
 
kätevää näin
No ihan ravintolasta.Pari drinksuu,vähän kosiskelua ja sit katotaan mihin johtaa..En voisi ikimaailmassa kuvitella meneväni joillekin panotreffeille netti-ilmoituksen kautta.Hyi helvata.Jokseenkin kornia.Tai et joku tulisi meille kylään,tarkoituksena nussia mun kanssa????????????Ei siis mun juttu y h t ä ä n.
Mun juttuni taas ei ole baarit. Hyi helvata istuskella siellä kännisten ukkojen joukossa, eikä yhtään tiedä, millaiset seksimieltymykset tai muna toisella on.

Edellipäivänä viimeksi sain erittäin hyvää seksiä. Chatissa ensin juteltiin. Löytyi lähellä asuva mies, joka tykkäsi samoista asioista kuin minäkin. Suihkuun ja pyöräilin miehen luokse. Pari tuntia mahtavaa seksiä. Täydellistä minulle. Tämä on minun juttuni.
 
baarit out
Netistä vaan,ei baarista saa kuin sutta ja sekundaa.Netissä pystyy ottamaan selvää mistä toinen tykkää eikä siinä tarvitse nähdessä enää ujosti kysellä vaan voi rennosti jo jutella niistä tai sitten ei jutella ollenkaan kun tiedetään jo mistä tykkää. Itsellä tällä hetkellä netistä löydetty vaki ja nyt tutustun toiseen jos siitä saisi myös.
 
..kaivattaisiin seksiä! Omaa miestä ei enää paneminen kiinnosta, ja kohta 4 vuotta jo ollut ilman..:(
En halua olla lopun ikää puutteessa, mutta en tiedä mistä löytyisi luotettava, hyväntuoksuinen ja asiansaosaava ;) mies?! Baareissa en käy, ja töistä tms ei ole mahdollista löytää.
Olen 42v mutta nuoremman oloinen/näköinen, hieman pyöreä, bmi 26,5, mutta sopusuhtainen, nätiksi kehuttu....ja halukas.
Ero ei ole vaihtoehto, joten ainoa mahdollisuus on "salarakas".....
Voi taivas "puute". Kirjoitat kuin suoraan minun elämästäni, paitsi että olen mies ja jo yli 50. Enkä tosiaan ole mikään kaljamaha ja muutenkin jonkunlaisen ulkomuodon omaava. Ainakaan kaikki naapuruston lapset ei juokse karkuun minut nähdessään. Tekisi mieli kysyä suoraan sinun puhelinnumeroasi. Elämä tuntuu suoraan sanoen joutavalta kun ei saa seksiä, viime kerrasta tosiaan minullakin tuo 4 vuotta.
Alan miettimään, että onko minusta tulossa jokin pervertikko kun tänäkin aamuna aamulenkillä katselin lähialueen suljettuja verhoja ja ajattelin, että siellä nyt nukutaan kun koko yö on harrastettu seksiä!
Tuota salarakasta minäkin olen yrittänyt löytää kaiken maailman treffipalstoilla, mutta sieltä on tosiaan vaan pari kertaa tullut vastaus hinnaston kanssa ja se ei ole minun juttuni, vaikka mieli kovasti tekeekin.
Tämä seksitön elämä tuntuu tekevän hulluksi.
Hieman edittiä, kun kävin välillä saunassa vähän "jäähtymässä". Sain ajatuksen, että voitaisko me nimimerkki puute viritellä jotakin tämän yhteisen ongelman poistamiseksi? Tietysti se vaatisi jonkinlaista maantieteellistä läheisyyttäkin. Olisin tietenkin valmis lähettämään vaikka kuvan itsestäni jne. jos homma etenisi. Mutta noin periaatteessa, mitä mieltä olisit?
 
Viimeksi muokattu:
huppista
Minä haen sitä omasta sängystä. Joskus kyllä joudun hakemaan sen seksiseuran muualta talostamme sinne sänkyyn. Mutta pääsääntösesti sängyssä sitten, koska lapsia on monta ja nukkuvat eri huoneissa ympäri taloa, niin oma huone on se paikka missä saamme varmimman rauhan.
 
"Nuorimies"
Itellä on tullu mieleen että seksiseuraa olis kiva saada kesäks - tuntuu vaan aika riskaabelilta laittaa joju netti-ilmotus. Kyse ei oo siitä ettenkö miehiä baarista tai muualta sais, onhan niitä ollu nuutama mutten ikinä oo ollu kunnon seurustelusuhteessa kenenkään kanssa (läheisyyskammo yms). Ulkonäöstäkään ei oo kiinni kun kauniiksi usein
kehutaan.

Ongelma on kuitenkin sii etten tosiaan oo seksiä harrastanu kun muutamia kertoja kun ei sitä kunnon suhdetta oo ollu. Himot on kuitenkin kova, siitä ei oo kyse ;) pelkään vaan että oon tosi huono enkä osaa mitään (niinkun asia onkin) ja haluaoson kehittyä seksin saralla... Haluaisin olla hybä ja pystyä itekin nauttimaan siitä ilman että stressaan kuinka huono oon. Täytyy myös sanoo että oon aola tarkka kenen kanssa haluan juttua tai muuta ja ulkonäön pitää olla hyvä :p asun toisessa maassa normaalisti joten siellä tarjonta on parempi, mutta suomessa miehet ei oo niin hyvännäkösiä. Kuulostan nyt hirveen pinnalliselta mutta näin se vaan on varsinkin jos pelkkää hauskanpitoa jaluaa :D mietinkin siis että voiskohan jostain löytää jonkun nuoren miehen joka haluais 'opettaa' seksihommissa vai kaihtaako kaikki miehet naosta jolla ei oo niin paljon kpkemusta? Ja enemmänkin se mua haittaa koska pelkään että nolaan aina itteni...


Ceecee20 tai muutkin naiset joita satunnainen seksi kiinnostaa, laita @ nuorimies42@gmail.com
 

Yhteistyössä