Mistä saa laventelisiirappia?

vierailija426
Tee itse. Googlettamalla löytyy ohjeita.

Mä olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka tulee täältä kysymään tällaisia vaikka paljon nopeammin löytäisivät vastauksen googlettamalla kun kerran netissä jo ovat.
 
vierailija426
Niin ja kun viitsit rullata vähän alaspäin sivua niin ihan sieltä drinkin ohjesivulta löytyy myös laventelisiirapin ohje. Luki ihan siinä drinkin ohjeessa, että sen siirapin ohje tulee myös.
 
vierailija
No siinähän ihmettelet omia kirjoituksiasi. Ihan asiallisen vinkin annoin ap:lle, ei ole mun päänsärkyni jos hän ei sitten osaa etsiä tietoa googlen avulla. Ja kun se siirapin ohje löytyy ihan tuolta Milannan omasta linkistäkin.
Muakin vähän ihmetyttää, että kaikki maailman asiat tullaan kysymään palstalta. Eikö ihmiset muka osaa googlettaa???
 
vierailija426
Eikö ihmiset muka osaa googlettaa???
Ei. Eivätkä myöskään osaa katsoa Kelan sivuilta koska lapsilisät tulee vaan asiaa pitää kysyä täältä. Kun se on niin jumalattoman vaikea muistaa, että lapsilisät tulee joka kuun 26. päivä paitsi jos se on lauantai, sunnuntai, maanantai tai arkipyhä. Jos se on joku noista päivistä niin sitten se tulee edeltävänä pankkipäivänä.

Nyt sitten katsotaan kuinka moni vetää kilarit tästä vastauksesta.
 
vierailija
Voi tehdä myös kuivatusta laventelista. Ei sellainen tullut mieleen?
http://yritysjaerehdys.blogspot.fi/2012/08/laventelisiirappi.html
Löysit ihan saman linkin minkä minäkin. Hyvä! Olet oppinut googlaamaan.

Tuossa linkissä ei kerrottu, että mistä saa kuivattuja laventelinlehtiä. Ei sitten tullut mieleen googlata, että mistä niitä kuivattuja laventelinlehtiä saa?

Ruohonjuuresta mahdollisesti tai Life tms. luontaistuotekauppa.

Mutta mistä saa laventelisiirappia valmiina, mikä oli Milannan kysymys, siihen ei löytynyt näin äkkiseltään vastausta. Tuskin kannattaa alkaa tekemään kuivatuista laventelinlehdistä siirappia, jos haluaa tehdä pari kertaa drinkin.
 

Yhteistyössä