Mistä saada heti 20e?

vierailija
Toivottavasti kukaan ei haksahda tähänkään nyyhkytarinaan ja tue tätä huijaria. Mene kadulle kerjäämään ja kerro rehellisesti mitä varten rahaa haluat, saat varmasti.
 
vierailija
En oikeen luota noihin pikavippifirmoihin, kun olen niin paljon kuullut niistä huonoa.

Onko jollain kokemusta pikavipin ottamisesta, ja kuinka se toimii?
Se toimii niin, että saat rahat tilille ja takaisin maksun tullessa kohdallesi olet lirissä. Pian on luottotiedot menneet ja velkakierre on valmis. Velkaa on niin, että ei edes kadunkulmassa minihameessa seisominen auta.
 
vierailija
No ei todellakaan pikavipin ottamisen jälkeen ole lirissä, jos vaan maksaa vipin pois eräpäivään mennessä. Monta kertaa olen ottanut kun olen tiennyt että rahaa on eräpäivään mennessä tulossa ja kaikki on hienosti hoituneet. Muutamat vippifirmat tarjoaa sen ensilainan vielä ihan ilman korkoja kuluja, että siinä ei pääse edes köyhtymään.

Jos pelkää jotain vippifirmaa niin maan perkuleesti ettei uskalla, niin... Huomena vaan pulloja keräämään, niitähän vappuna riittää. Tai pistät kadunkulmaan tai pihalle pystyyn pihakirppiksen ja myyt kaiken ylimääräisen roinan. Tai lainaat joltain sukulaiselta/kaverilta/naapurilta/tutulta. Tai sitten opetat lapsille että aina ei oo varaa kaikkeen ja tänä vuonna ei oo varaa juhlis vappua.
 
vierailija
-sukulaisilta lainaaminen
-Myyt tori.fi:ssä jotain, itse olen ainakin saanut ihan parin tunnin sisällä kyselyjä ja seuraavana päivänä tehty kaupat, eli jos kotoa vaan löytyy jotain mistä voisi kuvitella saavansa vähän rahaa
 
vierailija
Eli jos lainaisin esimerkiksi 20e, tulisiko mun maksaa takaisin vain tuo sama 20e jos maksaisin ennen eräpäivää? Anteeksi jos kyselen tyhmiä, ei vaan oo kokemusta.
Juuri näin. Siis niissä firmoissa mitkä sen ensimmäisen vipin tarjoaa ilman korkoja ja kuluja. Tuo Vivus ainakin tarjoaa ilman korkoja ja kuluja ja näköjään 30 päivän maksuajalla jopa. Toki se vippi kannattaa aina maksaa heti pois kun vaan pystyy, ettei sitten vahingossa vaikka unohdu tai jos vaikka rahat myöhemmin taas uhkaisi loppua.

Olen joskus tuolta Vivukselta sen ensimmäisen ilmaisen lainan ottanut ja hyvin meni. Siitä on kyllä jo jonkin aikaa, mutta tuskinpa tuo hirveästi on kerennyt muuttumaan.
 

Yhteistyössä