Mistä saada peruskoulun päättötodistuksen, jos on kadonnut?

  • Viestiketjun aloittaja ei löydy ei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma vaan on että ehtiikö tulla huomisessa postissa, kun tänään päätin että voisin hakea yhteishaussa, joka päättyy huomenna klo.16.15 :/
Eikö sitä todistusta voi jälkikäteen liittää?
Siis hakisit nyt mutta laitat että todistus kadonnut ja toimitat sen heti kun saat :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma vaan on että ehtiikö tulla huomisessa postissa, kun tänään päätin että voisin hakea yhteishaussa, joka päättyy huomenna klo.16.15 :/
Eikö sitä todistusta voi jälkikäteen liittää?
Siis hakisit nyt mutta laitat että todistus kadonnut ja toimitat sen heti kun saat :)
netin kautta kun olen hakemassa...sinne on laitettava arvosanat...voi kai sinne johonkin kyllä soittaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma vaan on että ehtiikö tulla huomisessa postissa, kun tänään päätin että voisin hakea yhteishaussa, joka päättyy huomenna klo.16.15 :/
Eikö sitä todistusta voi jälkikäteen liittää?
Siis hakisit nyt mutta laitat että todistus kadonnut ja toimitat sen heti kun saat :)
netin kautta kun olen hakemassa...sinne on laitettava arvosanat...voi kai sinne johonkin kyllä soittaa...
Soita ihmeessä siihen kouluun johon haet =)
Ja kerrot tilanteen,hakemus on nyt laitettava jotta menee ajallaan mutta sano toimittavasti todistus myöhemmin
 
Minttu
Ei siihen hakemukseen tarvitse mitään ilmoittaa, että todistukset toimitetaan myöhemmin. Siihen hakemukseen laitetaan vain ne numerot ja todistukset tarvitaan sitten jos on päässyt sinne kouluun.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Ei siihen hakemukseen tarvitse mitään ilmoittaa, että todistukset toimitetaan myöhemmin. Siihen hakemukseen laitetaan vain ne numerot ja todistukset tarvitaan sitten jos on päässyt sinne kouluun.
No mutta enhän mä niitä numeroita ulkoa muista, mä oon kuitenkin päättötodistuksen saanu 2001 tai 2002
 
HUOM.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma vaan on että ehtiikö tulla huomisessa postissa, kun tänään päätin että voisin hakea yhteishaussa, joka päättyy huomenna klo.16.15 :/
Päättyy TÄNÄÄN yhteishaku.
http://www.koulutusnetti.fi/?path=ammatilliseen_ja_lukiokoulutukseen
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ongelma vaan on että ehtiikö tulla huomisessa postissa, kun tänään päätin että voisin hakea yhteishaussa, joka päättyy huomenna klo.16.15 :/
Päättyy TÄNÄÄN yhteishaku.
http://www.koulutusnetti.fi/?path=ammatilliseen_ja_lukiokoulutukseen
19. päivä päättyy, tänään on 18. päivä :)
 
Samaa ettimässä
No hei haloo ei stressiä, itse hain nyt täydennyshaussa ja laitoin numerot ulkomuistista, pääsin yhteen kouluun ja nyt ongin sen todistuksen jostakin, jos et tarkalleen muista mitä numeroita oot saanut, niin laittää vähän aina huonomman arvosanan, niin paremmalta vaikutat ku näytät sitten myöhemmi todistustas, sit vaikka voi sanoa siinä keskustelun aikana, että ei ollut todistusta ja sain vasta myöhemmin sen. :)
 
vierailija
Haetaanko tosiaan melkein kymmenen vuotta vanhoilla papereilla enää mihinkään kouluun vai meneekö se jollain erikois haulla? Meillä ainakin ammattikorkeeseen tuli joku jollain muulla keinolla sisään, ymmärsin ettei ole suorittanut peruskoulun jälkeen mitään koulua...
 

Yhteistyössä