Mistä tietää että ihminen ei kuuntele tai sitä ei kiinnosta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon tässä nyt nähnyt jotai 4 kertaa entistä avomiestäni "kaverillisissa" merkeissä. Hän haluaisi siis yrittää uudelleen, ja hän otti minuun yhteyttä n. Puolivuotta eron jälkeen. Ensimmäiset 2 kertaa suju ihan hyvin ja keskusteltiin paljon lähinnä meidän entisestä suhteesta ja mitä se vaatis jos yritettäisiin uudelleen. Hän tietää etten ole varma omista tunteistani, enkä tiedä enää mitä haluan. Nyt sitten tänään kun kävin hänen luonaan kahvilla, hän sanoi että laita telkkari päälle. Sieltä ei siis kuitenkaa tullu mitään järkevää ohjelmaa, pyöri lähinnä vaan taustalla. No siinä sitten kyselin hänen kuulumisiaan, alku meni ihan hyvin, muttakun sitten rupesin kertomaan omia kuulumisia (miten menee töissä, joudunko leikkaukseen yms) tämmösiä perus kuulumisia mitä nyt voi kertoo toiselle. Kuitenkin siinä kertoessa tuntu siltä ettei sitä oikeen kiinnosta, vastaukset oli tyyliin: aa, niijoo, aijjaa, höh yms. Samalla se tuijotti sitä tv ruutua jossa ei siis pyöriny mitään sellasta mikä häntä olisi kiinnostanut. No tätäkun oli tarpeeks kauan jatkunut aattelin että testaan häntä vähän. Etin iltalehden sivuilta jotain uutisia josta sais keskusteluaiheen luotua mutta vastaukset oli silti aina tuommosia jos nyt edes sattu vastaamaan yhtään mitään. Lisäsin sit vettä myllyyn ja rupesin höpöttää vaikka mitä että jos edes johonkin sais jonkun muun vastauksen tai keskustelun luotua. Ihan mistä tahansa aiheesta. Vaan ei. Ei keskustelua. No otin sit vielä sellasen aseen käyttöön että rupesin puhuu joulusta ja SIITÄ miten outoa on kun ensimmäinen joulu viiteen vuoteen kun ei vietetä sitä yhdessä. Että on varmaan erillainen joulu tulossa kun ei vietetä sitä yhdessä. Vastaus oli: niikai. Kysyin sit että eikö sun mielestä oo outoa. Vastaus: no onhan se vähän, tai entiiä. Jotakuinkin noin se meni,en muista tarkkaan kuitenkin siis niin ettei hän tiedä. Tässä vaiheessa kyllästyin yksin puheluun ja lähdin kotiin. Hän sano olevan vaan väsynyt. Joo siis oli varmasti oikeestikkin väsynyt. oltiin siis sovittu aikasemmin et tänään kahviteltas, niin miksei hän sit perunut tätä meidän kahvittelua. Tuntu muutenkin siltä että hän vihjaili kokoajan että en voi olla kauaa kun häntä niin väsyttää. Ilmekkin oli just sellanen että ei kiinnosta. Mun mielestä jotenkin kummallista käytöstä kun hän kuitenkin "ruinaa" mua takasin ja hän se haluaa yrittää uudelleen ja tietää etten minä tiedä haluanko olla enää yhdessä. Tai siis kun ajattelen toisinpäin asiaa niin jos ite haluisin hänet takasin niin en ehkä käyttäytys noin. Pitää vielä lisätä että toissakerralla väsymys oli myös syy, ja kun näytin hänelle minuutin kestävän videon, hän ei edes kahtonu sitä vaan sivusilmällä tuijotti telkkaria. Väitti että katsoi, mutta itse näin ettei katsonut. Ihan kohteliaisuudesta olis voinut edes sen alle minuutin kestävän videon katsoa. Mutta edellisekerralla laitto vielä jälkeenpäin viestiä että oli kiva kun kävin..

Muttta nyt siihen kysymykseen!! Mistä te tiedätte jos toinen ihminen ei kuuntele tai häntä ei kiinnosta?
 

Yhteistyössä