Mistä voisi ostaa käytetyn hääpuvun?

  • Viestiketjun aloittaja --------
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
meidän kirpputorilla on aivan ihana hääpuku myytävänä. 300 euroa siitä pyydettiin. Todella kaunis on. Yleensä kirppareilta ei löydä kuin sellaisia -80 vuvun luomuksia, mutta sellaisenkin voisi ostaa ja sitten muokata ompelijalla. Tosin sekin on kallista.
 
Henrik
Varokaa euro1supply.com verkkokauppaa (Hongkong)?!Ostin Nokialaiseen kuoret 9,90 euroa mutta ei niitä saanut asennettua, puuttuivat ruuvien vastakappaleet. Takuusta ei tietoakaan, ohessa heidän vastauksensa. Myyvät kaikkea hääpuvuista autotarvikkeisiin. Katsokaa netistä muidenkin kokemuksia! Viestin lähettäjä ei kerro edes nimeään!

Hello!
Ei ole tarpeen muistuttaa meille teidän paikallisia lakeja.
Me tunnemme ne erittäin hyvin, mutta näyttää siltä, että et
edelleenkään tiedä vielä kuka on myyjä ja mista.
Olet sähköisesti allekirjoitettu ennen tilauksen, että "olen lukenut
ja ymmärtänyt" ehdot. Jos "todella lukenut" sinun on tiedettävä, että
me emme Suomalainen yhtiö ja paikallisia lakeja ei koske meitä, kaikki
tavarat sapuu muista maista.

Meillä ei ole noutopiste. Se on eri yritys. Nimi on Euro1Logistics.
Kiitos ja suosittelemme, että luet kaikki sopimukset, ennen kuin
allekirjoittaa.
--
Best regards,
Euro1Supply.Com mailto:info@euro1supply.com
 
Euro1Supply.Com asiakaspalvelu
Varokaa mitä?

Jos kuoret vialliset missä on palautus?

Myymme erittäin suuri määrä hääput Suomeen joka kuukausi ja meillä ei ollut valittaa!

Yli 60 mallit ja mukautetut koot!

Lue palautteita sivuillamme www.euro1supply.com

Älä usko kilpailijamme!!!!! Kokeile itse.

Euro1Supply.Com asiakaspalvelu

Alkuperäinen kirjoittaja Henrik:
Varokaa euro1supply.com verkkokauppaa (Hongkong)?!Ostin Nokialaiseen kuoret 9,90 euroa mutta ei niitä saanut asennettua, puuttuivat ruuvien vastakappaleet. Takuusta ei tietoakaan, ohessa heidän vastauksensa. Myyvät kaikkea hääpuvuista autotarvikkeisiin. Katsokaa netistä muidenkin kokemuksia! Viestin lähettäjä ei kerro edes nimeään!

Hello!
Ei ole tarpeen muistuttaa meille teidän paikallisia lakeja.
Me tunnemme ne erittäin hyvin, mutta näyttää siltä, että et
edelleenkään tiedä vielä kuka on myyjä ja mista.
Olet sähköisesti allekirjoitettu ennen tilauksen, että "olen lukenut
ja ymmärtänyt" ehdot. Jos "todella lukenut" sinun on tiedettävä, että
me emme Suomalainen yhtiö ja paikallisia lakeja ei koske meitä, kaikki
tavarat sapuu muista maista.

Meillä ei ole noutopiste. Se on eri yritys. Nimi on Euro1Logistics.
Kiitos ja suosittelemme, että luet kaikki sopimukset, ennen kuin
allekirjoittaa.
--
Best regards,
Euro1Supply.Com mailto:info@euro1supply.com
 
Morsio
Onko joku nyt tilannut hääpuvun tuolta kyseiseltä firmalta? Puvut on aivan ihania ja edullisia, tekisi mieli tilata mutta paljon tuntuu olevan vaan negatiivista palautetta. Ja ihmetyttää tuo "Suomen lait eivät koske meitä" -juttu samoin kun puuttuva puhelinnumero.
Kaipaisin kokemuksia, niitä positiivisia! :D
 
odottelen vieläkin!
7-15 arkipäivää tuli minulle viesti sähköpostitse ja puoltoista kk mennyt jo. Eipä kannata mitään tilailla koska aikaa menee kuulemma ruuhkan takia. Muillakin oli on ollut ongelmia. kannatta googlettaa "euro1supply kokemuksia."
 
rahansa menettänyt
älkää missään nimessä uskoko tuohon euro1supplyn kauppaan. saattaa joutua kirkkoon menemään alasti:) tosissaan ukko on joku ulkomaalainen ja ei ota hommastaan mitään vastuuta. jos puku on vaikka väärän kokonen tai rikkinäinen niin voit palauttaa sen mutta itse maksat postikulut, myös takuuhommissa!! eli ei palautus sopimusta firmalla!! äijällä on kiirettä kaupan asiakaspalveluksessa mutta silti sillä on aikaa googlettaa surosupply keskusteluja ja selitellä paskaa että hänen osalta homma toimii. eka kerran näen tollasen myyjän joka kirjautuu jopa foorumeihin ja yrittää selitell asioita. minua hän huijas kans kaupassa, myi täyttä paskaa!! lupasin pistää sanan kiertään ettei muut sortus tähän firmaan toivottavasti tuottaa tulosta ja pulju kaatuu.
 
asiakaspalvelu
Alkuperäinen kirjoittaja odottelen vieläkin!:
7-15 arkipäivää tuli minulle viesti sähköpostitse ja puoltoista kk mennyt jo. Eipä kannata mitään tilailla koska aikaa menee kuulemma ruuhkan takia. Muillakin oli on ollut ongelmia. kannatta googlettaa "euro1supply kokemuksia."
Lue kuvaus - http://www.euro1supply.com/juhlapuvut-morsiuspuvut-mittatilaus-tai-standardi-c-2817_2818.html?language=fi

- arvioitu toimitusaika sis. valmistus noin 20-25 arkipv. Missä 15 arkipv?????????
 

Yhteistyössä