Mitä annatte päiväkodintädeille lahjaksi?!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
~Anne~
En ole ostellut mitään tarhantädeille, eskarintädeille enkä tule varmaan ostamaan opettajillekaan. On niin vaihtuvaa joukkoa, eikä muutoinkaan ole ollut tapana. Joku pieni kukka voisi olla, jos olisi rahaa, ja sittenkin saisi hävetä muiden vanhempien vieressä.
 
vierailija
Olen päiväkodissa töissä ja ihan mielelläni otan lahjat vastaan. Osa on tarpeellisia, osa muuten kivoja, jotkut voi antaa miehelle (esim. karkit, jos en itse pidä) tai muuten eteenpäin (esim. hajustetut tuotteet, joista en pidä) ja osan voi jättää töihin (esim. kahvi, jota en juo, mutta töissä moni juo)
 
vierailija
Kesäkukkia jotta ei oo mitään turhaa roinaa. Jos ei tykkää kukasta sen voi istuttaa pihalle tai antaa eteenpäinkin. Yhteensä noin 10 maksan hoitajien lahjasta per lapsen ryhmä.
 
vierailija
Kesäkukkia jotta ei oo mitään turhaa roinaa. Jos ei tykkää kukasta sen voi istuttaa pihalle tai antaa eteenpäinkin. Yhteensä noin 10 maksan hoitajien lahjasta per lapsen ryhmä.
 
vierailija
Itse olen lto ja mielissäni olen muistamusista. Mitään mullistavaa ja kallista en kaipaa. Jos jollakulla jostain syystä on ylimääräinen miljoona euroa taskussa, ni tottakai sekin kelpais, kun näillä palkoilla ei kauheesti kannata edes haaveilla. Harvemmalla kuitenkaan on, joten esimerkiksi jokin itsetehty korttikin riittää, tai kaunis kiitos. Halaus on aina ihana!

Meillä muksu 3v. piirtää jokaiselle päiväkodin aikuiselle (pieni päiväkoti) jonkin kivan taideteoksen rättiin. Käy kortista ja voi hyötykäytön jälkeen heivata roskikseen tai halutessaan säilyttää. Eikä maksa paljon. :)
 
vierailija
Eipä ole tullut mieleenkään että keväällä pitäisi jotain antaa päiväkodin hoitajille. Siis miksi? Ja milloin tarkalleen tuo lahja pitäisi antaa?
Eipä oo ikinä käynyt itelläkään mielessä, kuitenkin aika kovaa liksaa joutuu ite parin lapsen hoidosta maksaan joka kuukausi ja hoitajiakin on monta. Yhteinen kortti askarreltiin kun esikoinen jäi vuodeksi hoidosta pois mutta että olisi kaikille pitänyt lahjakin ostaa...? Ja nyt joka vuosi kun on pari lasta joilla molemmilla eri hoitajat yhteensä 8..? Taidan olla aika moukka...
 

Yhteistyössä