mitä h*lvettiä mun jalalle tapahtuu? *kuva*

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja help, 21.07.2009.

1. Malai

Malai Jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    ei se ikää katso kun vaivat alkaa ;)

2. ap

ap Vieras

ei tietenkään välttämättä...

3. miiuli

miiuli Vieras

vois olla jotain verenkiertohäiriötä. mutta se mistä johtuu, pitäis selvittää... mites nivuset, onkos turvonneita imusolmukkeita siellä?

4. Kaiza80

Kaiza80 Vieras

Ihan kun olis mun jalasta tuo kuva. Lääkärissä käyty (ihan muiden syiden takia) ja samalla kysyin tuota. Sanoi, että ihan selvä kuivunut alue, ei muuta. Ja mulla kans kummassakin jalassa, eikä ainakaan suoranaisesti mitkään kengät hankaa. Ja kas, kun kunnolla rasvaa, se menee pikkuhiljaa pois. Tosin, siitä puutumisesta ei mulla oo mitään hajua. Toivottavasti sulle selviää mikä se on.

5. ap

ap Vieras

missä kohti ne tuntuu? :ashamed: en ainakaan huomannu mitään poikkeavaa kun kokeilin...

6. sss

sss Vieras

osteoporoosi ja sen aiheuttamat pigmenttimuutokset...

7. ap

ap Vieras

kuvassa ei näy tosiaan se kellertävä alue joka on noiden ympärillä, ikäänkuin ois valtava mustelma jalkapöydässä... kuivettumaksi luulin minäkin sillon pari viikkoa sitten kun tuo eka ilmestyi mutta nyt en usko siihen kun on tullu toinen ja tosiaan se "mustelma"....

8. miiuli

miiuli Vieras

no nivusissa :D siinä missä jalka alkaa, se taitekohta.

9. ap

ap Vieras

oikealla puolella tuntuu isompi pallura kun vasemmalla...

10. Arvailija

Arvailija Vieras

Entäs jos sun jalkas ei tykkää niistä balleriinoista, kun niissä on niin matalat pohjat, kävele kengillä, joissa on hieman korkoa....

11. minä

minä Vieras

Tollasta näkee paljon vanhuksilla joiden jaloissa ei enää veri kierrä niin hyvin. Ja myös diabeetikoilla, nuoremmillakin, on verenkiertohäiriöitä.

12. TULKINNANVARAINEN

TULKINNANVARAINEN Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    hermopinne on yleisempi puutumisen syy kuin ms tauti

13. Hei ap

Hei ap Vieras

Ootko käyny lääkärissä?!!!!

14. vierailija

vierailija Vieras

Luetko ketjua enemmän, ennenkuin alat huutelemaan?

15. sh

sh Vieras

suonikohjut tekee tuommoisia läiskiä. selittää puutumisenkin kun veri ei enää pääse kiertämään oikein. varmaan syvät suonikohjut (siis syvällä olevat) jos ei pintapuolisesti ole röllyköitä näkyvissä. lääkäriin vaan, saat leikkausajan. ei kannata viivytellä päiväkausia, jos verenkierto heikkenee tarpeeksi, menee kudokse kuolioon.

Jaa tämä sivu