Mitä lehtiä teille tulee?

Hesari tulee ja yksi ns. vaihtoehtolehti. Tilaan jo niitä lehtiä, joita haluaisinkin tilata. Joskus aiemmin olen tilannut Mondoa, ja periaatteessa sen voisin tilata. Mutta ei mikään estäisi nytkään tilaamasta ja kun en sitä kuitenkaan ole tilannut, tuskin asia muuttuisi, vaikka jokin tarjous osuisi silmään.
 
vierailija
Aku ankka ja vauva. Haluisin tilata lapsille muitakin lehtiä, kuten bamse ja itselleni meidän perhe jos olis varaa. Nyt lainataan lehtiä kirjastosta kirjojen lisäksi. Ollaan kovia lukemaan koko perhe...
 
Ei tule enää mitään, välillä tuli Hesari ja Olivia.

Olen miettinyt, että haluaisin tilata kotiseutuni oman sanomalehden, jota lapsuudessa ja nuoruudessa totuin lukemaan joka ikinen aamu sieltä 6-vuotiaasta saakka.
En vain tiedä, oisko se vähän jotenkin typerää täällä Helsingissä asua ja lukea joka aamu Pohjolan Sanomia?
Ja sitäkin mietin, tulisiko lehti aina päivän myöhässä ja rupeaisiko minua ärsyttämään lukea aina "eilisen lehteä".

Hesari on joka tapauksessa todettu minulle sopimattomaksi, vaikka Hesarin nettisivuja säännöllisesti luenkin (lähinnä kolumneja).
Paperiversiota en vaan koe "omaksi" ja tosiaan, haikailen joka aamuista Posaria.

Kodin Kuvalehden voisin myös tilata.
 
vierailija
En viitsi tilailla enää mitään.
Nappaan kaupasta jonkun lehden, jos tulee lehtihimo.
Kaikki lehdet päätyy lopulta vessaan, koska luen aina kun kakkaan.
Nyt vessan hyllystä löytyy pari Annaa ja Aku Ankkoja.
 
Stanas
Aku Ankka.

Meillä on tuolla alhaalla sellainen tila, minne kerrostalomme asukkaat voi viedä kirjojaan ja lehtiään muiden otettavaksi. Sieltä haen sitten lehtiä luettavaksi. Jotkut on vamnhempia, jotkut uudempia. Mutta mielellään niitä vanhojakin sisustus yms. lehtiä lukee.

Kotivinkki olisi sellainen, jonka haluaisin. Mutta en jaksa maksaa.
 
vierailija
Mulle tulee Tieteen kuvalehti ja Kodin kuvalehti, miehelle Tekniikan maailma ja Tuulilasi. Omat lehdet pitäisi perua, kun pääsin takas töihin, kirjastoon, ja voin lukea lehdet siellä.
 
vierailija
Ammattilehtiä miehelle puolenkymmentä, minulle yksi. Lisäksi paikallis-sanomalehti (pieni levikki), vai miks noita kutsutaan. Kirjoja luetaan koko perheen voimin, kerran viikossa kirjastossa ja kassillinen aina viedään/haetaan. Itse en tykkää lukea lehtiä, koska ne ovat nykyään täynnä mainoksia.
 
vierailija
Mies on tilannut itselleen Metsästys ja kalastus -lehden. Mummo on tilannut lapsille Aku Ankan.

Jos minulla olisi aikaa lukea lehtiä, niin tilaisin Tosi Elämää ja Kodin kuvalehden, Talo&Koti-lehden ja jonkun puutarhalehden.
 

Yhteistyössä