Mitä maksaa auton hinaus?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22810667]En osaa sanoa, mutta kun meidän automme tässä taannoin simahti keskelle tietä ja jouduttiin hinauttamaan korjaamolle, hinauslasku meni suoraan vakuutusyhtiöön.[/QUOTE]

Mulla on myös sellanen vakuutus, korvaa hinauksen lähiseudun korjaamolle. Ihan kätevä.
 
No varmaan tulee halvemmaks vuokrata traileri, lainata kaverin autoa ja kuljettaa se niin..(siis jos kortissa riittää kirjaimet, muussa tapauksessa nakittaa siihen jonkun kaverin jolla riittää)
 
"vieras"
Minulle sanoi että tässä kaupunkialueella n. 100 euroa, jos kauempaa pitää hakea niin kilometrien mukaan. Myös siihen pakolliseen liikennevakuutukseen saa autopalveluvakuutuksen (hinaus) eikä edes maksa paljoa. Vakuutusyhtiöt ei tuota hirveästi mainosta, mutta sitä kannattaisi vakuutusyhtiöstä kysellä!
 
vinkki
Auto pitää kuitenkin saada liikkeelle ennenkuin tuota vakuutuskikkaa voi käyttää. Kannattaa vaikka hinata muutama sata metriä pois kotoa. Ja toki moottorin on pitänyt käydä (lasit sulana jne).
 
no oli tarkoitus itse hakea se pois hinaamalla toisella autolla, mutta sitten huomattiin että ovat korjaamolla viime talvena ottaneet pois sen vetojutun... -.-' oli stten pakko soittaa hinauspalveluun kun auto jäi keskelle tietä ja lumikasat estivät sen siirtämistä pentareelle... Ihan mun tuuria...
 
"vieras"
Auto pitää kuitenkin saada liikkeelle ennenkuin tuota vakuutuskikkaa voi käyttää. Kannattaa vaikka hinata muutama sata metriä pois kotoa. Ja toki moottorin on pitänyt käydä (lasit sulana jne).
Onko se niin että kotiosoitteesta ei korvaa hinaamista? Minulle joskus sanoi hinaaja jotain tuollaista. Mutta minulla onkin auton vakuutus äidin nimissä, niin autolla vakuutuspapereissa kotiosoite toisella paikkakunnalla :D
 
joo no mulla ei ole kuin se halvin mahdollinen liikennevakuutus. Eli se tuskin korvaa mitään? tai no oon ainakin ymmärtänyt että se korvaa vain toisen osapuolen vanhingot jos esim ajan jonkun kylkeen...
 
Hinauspalvelu Johansson
Vanha ketju, mutta keskimäärin hinausyritysten tekemä hinaus maksaa 70 ja 100 euron väliltä + alv taajama-alueella arkipäivisin työaikana. Ilta- ja viikonloppuaikoina tietenkin enemmän, koska miesten varallapitokin maksaa enemmän.

Kuitenkin autopalvelu vakuutuksessa korvaa usein asiakkaiden hinauksen, jolloin hinaus on asiakkaalle 0 euroa.

Terveisin,
Hinaus Johansson, http://www.hinauspalvelujohansson.fi
 
Hinauspalvelu Johansson
Vielä mainintana, että jos autopalvelu vakuutuksesta löytyy, niin sen käyttö ei vaikuta bonuksiin eikä siinä ole asiakkaalle omavastuuta.

Terveisin,
Hinaus Johansson

Vanha ketju, mutta keskimäärin hinausyritysten tekemä hinaus maksaa 70 ja 100 euron väliltä + alv taajama-alueella arkipäivisin työaikana. Ilta- ja viikonloppuaikoina tietenkin enemmän, koska miesten varallapitokin maksaa enemmän.

Kuitenkin autopalvelu vakuutuksessa korvaa usein asiakkaiden hinauksen, jolloin hinaus on asiakkaalle 0 euroa.

Terveisin,
Hinaus Johansson, Hinauspalvelut 24h! Kemi-Tornio alueella | Hinauspalvelu Johansson
 
vierailija
Ei kannata ainakaan falcilta hinausta pyytää. Maksoi 278€ 7,3km salossa. Aiemmin kun hinaukseen jouduin niin Helsingissä maksoi 80 €ja matka oli 4km,ja tuli kuitti kanssa.
 
vierailija
niin kyseessä oli arkipäivä ja klo 9:00. Vituttaa kun tällä tavoin kusetetaan. Toivottavasti ei ikinä enää salon seudulla auto hajoa.
Eli älkää soittako falc( Tahvanainen) jos ei ole vakuutusta.
 

Yhteistyössä