Mitä mieltä tällaisesta järjestelystä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meitä siis 2 aikuista ja 2 pientä lasta. Asutaan kolmiossa. Tän hetken tilajako: 1 isohko makuuhuone jossa nukumme kaikki,olohuone ja "leluhuone". Toi "leluhuone" on siis olohuoneen yhteydessä,välissä on alunperin ollut ihan normaali ovi,mutta nykyään oven paikalla on suurennettu oviaukko.

Itse olin suunnitellut vaihtaa aikuisten makuuhuoneen leluhuoneen tilalle ja lapset isoon makuuhuoneeseen,mutta miehen idea oli toisinpäin - lapset leluhuoneeseen myös nukkumaan ja vanhempien makuuhuoneeksi siis isompi makuuhuone. Onko tässä mitään järkeä?? Lapset nukkuis siis olohuoneen vieressä,ei edes ovea välissä??
 
joku randomi vaan
Kyllä mä mieluummin ottaisin aikuisten makuuhuoneeksi sen, jossa on ovi...
Leluhuoneen ovensuuhun voi vaikka laittaa haitarioven, jos tavallisen oven virittäminen on liian hankala juttu.
Tietty eri asia jos lapset ovat tottuneet nukkumaan ihan hiiren hiljaisessa, mutta meillä ainakin lasten huoneen ovet ovat aina auki, silloinkin kun lapset nukkuvat.
 
vierailija
Meilläpäin lapset omistavat isoimmat huoneet, he tavallisesti viettävät huoneissaan enemmän aikaa kuin me aikuiset.

Meillä on tapana myös pitää vanhempien makkari aina auki, jos jotakuta pelottaa, niin oven puuttuminenkaan ei haittaisi. Toki joku näköeste voisi olla ihan kiva... ...
 

Yhteistyössä