Mitä olette mieltä tästä näkymästä/tienoosta (sis linkin)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Henk. koht en tykkää, enkä muuttas. En todellakaan haluis naapuriin kerrostaloja, varsinkaan noin paljon ja varsinkin kun eivät ole edes kauniita. Lisäksi näyttäs keskusta olevan ihan kivenheiton päässä. Voin vaan kuvitella kuinka nuoriso hengailis tuossa kokoajan ja ajelisivat pillurallia ja mopot pärisis kesäöinä niin, ettei vois edes ikkuna auki nukkua. Tälläiset mielikuvat mulle tuli :D
 
vierailija
No, katselinpa vaan, että tuossa olisi ollut myynnissä tuo valkoinen kiva talo, mutta mielestäni sen hintapyyntikin, lähes puoli miljoonaa, on tosi kova.

En siis asu tuolla päin, mutta etsin paikkaa, joka ei ole metsän keskellä, että koulut olisi lähellä. Mutta tuo seutu näyttää niin ankealta, mutta tälläiseltä kait se näyttää aina lähiöissä ja maaseudun kunnissa?
 
vierailija
No vanhempi asuinalue. Puoli miljoonaa kuulostaa hurjalta hinnalta! Toki, en tiedä paikkaa/kaupunkia. Kiva, kun on kauppa lähellä. Ympäristö ei hieno, mutta kuitenkin ihan ok, en sen vuoksi itse hylkäisi.
 
vierailija
Etsin jotakin kivaa, kaunista taloa pk-seudun kehyskunnista. Olen käynyt muutamassa kehyskunnassa, mutta siellä on mielestäni todella ankean näköistä.

Tämä paikka on kuulemma juuri kaunis (ainakin sit kesällä) ja suositeltu muuttokohde kuulemma.

Keravallakin kävin, mutta vaikutus oli lähtemätön.
 

Yhteistyössä