Mitä päälle kesällä, kun joka kohdassa on peitettävää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Dekolteella mustapäitä ja raskausarpia, olkavarsissa selluliittia, maha pömpöttää, reisissä selluliittia ja raskausarpia, polvet läskit.

Ehkä kyynärvarret ja nilkat ainoat, joita ei tarvii peitellä, vaikka nilkatkaan ei ihan hoikat ole...

Auttakaa. :(
 
vierailija
Maksihameeseen saa kätevästi jalat piiloon :D Siihen kaveriksi 2/4 hihainen teeppari, jos ei lyhyt hihaista voi käyttää tai vaikka 3/4 hihainen paita. Tai 7/8 mittaiset housut.
 
vierailija
Nii mitä peitettävää niissä on?

Jos ne olis vaikka palovammoja nii ethän sää niitä mitää peittäis(?), ja palovammat ny on kuitenkin tosi pahan näkösiä.

Joten anna olla ja nauti kesästä!
Mietippä jos piilottelun vuoksi selluliitin keksimätön parannuskeino onkin auringonvalo!!
 
vierailija
Mistäköhän löytäis jotain sifonki(?)puseroita melko edullisesti? Sellanen väljä lyhyillä hihoilla vois ollakin hyvä...

Ja peittää haluan siksi, kun nämä mitä luettelin, kertoo mun epäterveellisistä elämäntavoista ja se ällöttää... Raskausarvetkin isolta osin lihomisesta...
 
vierailija
Jos mulla olisi tuollainen ongelma, niin pukeutuisin varmaan
- paitoihin/paitapuseroihin, joissa puolipitkät, kyynärpäihin ulottuvat hihat (tai pitkät, jotka käärisin). Jotain ohutta, läpikuultavaa tai edes lähes läpikuultavaa kangasta tai pitsiä vaikka, alle joku sopivan värinen toppi. Olisi kevyt ja kesäinen, mutta peittävä.
- nilkka/polvimittaisiin housuihin, hameisiin tai mekkoihin. Maksimekko tukevalle ihmiselle ei mielestäni ole kovin imarreltava, mutta jos sellaisen sopivan ja itseään miellyttävän löytää, niin miksei sekin kävisi.
- kenkiin joissa on hieman korkoa, saa pohkeet ja nilkat paremman näkoiseksi. Tai ihan balleriinat, sandaalit tms, mutta ei sellaisia joissa remmejä tulee nilkkaan asti.
- ohuet huivit, isot kaulakorut tms dekolteelle peittämään.
- Legginssit ja reiteen ulottuva tunika

Näitä nyt tuli mieleen.
Tosiasiassa kukaan ei kuitenkaan kiinnitä huomiota sinun mustapäihin tai raskausarpiin tai selluliittiin niin paljon kuin sinä itse. Henkilökohtaisesti itse huomaan enemmänkin sen, että joku yrittää peitellä vartaloaan kuin sen että jotain edellämainittua näkyy. Toivon että laitat rohkeasti päälle jotain sellaista, missä viihdyt, unohda mitä muut ajattelee ja nauti kesästä ilman vaate ja ulkonäkökriiseilyä. Harva vastaantulija kenenkään ulkonäköä jää oikeasti edes huomaamaan ja läheisiltä taas ei pitäisi itseään joutua kenenkään peittelemään.
 
Pin
Laita vaikka vilponen polvipituinen mukava mekko ja lakkaa välittämästä siitä selluliitista jne, ne on niin nähtyjä ettei kukaan sinua ihmettele. Ei mulle ole jäänyt mieleen yksikään ylipainoinen mekossa kulkeva ihminen, puolet kuitenkin on ylipainoisia niin ei se nyt herätä mitään erityistä negatiivista huomiota... Tuollahan on kuuma, turha sitä itseään on verhoilla liikaa. Lierihattu päähän jos herkästi palaa tietty.
 
vierailija
Jos mulla olisi tuollainen ongelma, niin pukeutuisin varmaan
- paitoihin/paitapuseroihin, joissa puolipitkät, kyynärpäihin ulottuvat hihat (tai pitkät, jotka käärisin). Jotain ohutta, läpikuultavaa tai edes lähes läpikuultavaa kangasta tai pitsiä vaikka, alle joku sopivan värinen toppi. Olisi kevyt ja kesäinen, mutta peittävä.
- nilkka/polvimittaisiin housuihin, hameisiin tai mekkoihin. Maksimekko tukevalle ihmiselle ei mielestäni ole kovin imarreltava, mutta jos sellaisen sopivan ja itseään miellyttävän löytää, niin miksei sekin kävisi.
- kenkiin joissa on hieman korkoa, saa pohkeet ja nilkat paremman näkoiseksi. Tai ihan balleriinat, sandaalit tms, mutta ei sellaisia joissa remmejä tulee nilkkaan asti.
- ohuet huivit, isot kaulakorut tms dekolteelle peittämään.
- Legginssit ja reiteen ulottuva tunika

Näitä nyt tuli mieleen.
Tosiasiassa kukaan ei kuitenkaan kiinnitä huomiota sinun mustapäihin tai raskausarpiin tai selluliittiin niin paljon kuin sinä itse. Henkilökohtaisesti itse huomaan enemmänkin sen, että joku yrittää peitellä vartaloaan kuin sen että jotain edellämainittua näkyy. Toivon että laitat rohkeasti päälle jotain sellaista, missä viihdyt, unohda mitä muut ajattelee ja nauti kesästä ilman vaate ja ulkonäkökriiseilyä. Harva vastaantulija kenenkään ulkonäköä jää oikeasti edes huomaamaan ja läheisiltä taas ei pitäisi itseään joutua kenenkään peittelemään.
Ihana viesti! Sai päivän paremmaksi. Kiitos <3
 
vierailija
Oikeasti ei sillä ole väliä. Kunhan vaate on sopivan kokoinen. Makkaran kuoret ei ole nättejä, oikeasteen kenelläkään. Siis liian pienet vaatteet.

Ole rohkea, kesä on lyhyt aika, nauti siitä. Älä itsesi sättimisestä. Itse olen hieman jojoilia painon suhteen ja nyt on taas se kesä kun lemppari mekko ei vaan istu...oma moka tietenkin, mutta en anna haitata. Onhan niitä kesiä vielä tulossa. ja toisaalta jos ei olekaan niin tosi ikävä olis viettää viimeinen kesä burkhassa....

Ja muista HYMY ja iloiset silmät on ne jotka ensimmäisenä huomataan, ei niitä sun mustapäitä :)
 
vierailija
Jos vihaat, häpeilet ja ällöttelet itseäsi, tuskin tulet olemaan koskaan terve,onnellinen ja normaalipainoinen.
Opettele hyväksymään itsesi NYT ja olemaan onnellinen NYT.
Sinä olet elänyt niinkuin olet parhaaksi nähnyt, ei ole mikään häpeä tai rikos että tykkää ruuasta ja nautiskelusta.
Ylipaino ei tee sinusta vähemmän viehättävää, rumaa tai huonompaa ihmistä.
Mitä sitten vaikka sinulla on arpia, kuten meillä kaikilla? Tai mustapäitä, selluliittia?
Kaikilla niitä on, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.

Pukeudu niinkuin haluat.
Sinun ei tarvitse peitellä mitään keneltäkään.
Toki hyvin istuvat ja sopivat(ei liian tiukat)vaatteet kaunistavat ketä tahansa mutta tuokin mitä joku laukoi ettei maximekot sovi ylipainoiselle on vain hänen oma mielipiteensä jonka voit jättää täysin huomiotta.
Riippuu aivan ihmisen pituudesta, vartalon mallista ym. kuinka hyvin joku vaate istuu, käytännön syistä maximekot ovat hankalia lyhyille ja tukeville ihmisille mutta ei kukaan niitä kiellä käyttämästä siltikään.
Jotkut kiilakorkosandaalit maximekon kanssa toimii lyhyemmälläkin ja samalla pidentää ja hoikentaa. :)

Hyväksy itsesi nyt, kauniina ja arvokkaana ihmisenä.
Jos haluat olla kevyempi, älä tee sitä siksi että olisit muka ällöttävä ja kamala nyt vaan siksi että sinä ihanana ihmisenä ansaitset terveellistä,ravitsevaa ruokaa ja liikuntaa.
Koska et ole täydellinen ja ihmiset luonnollisesti pitävät hyvistä ruuista, et ole löytänyt sitä tasapainoa vielä mutta tulet löytämään askel askeleelta.
Kukaan ei osaa kaikkea heti.
Jollakin hoikalla ihmisellä ne heikkoudet ovat jossain muualla kuin ruuassa(todennäköisesti, on myös paljon hoikkia ihmisiä jotka syövät ihan mitä sattuu ja elämäntavat tosi epäterveelliset, heillä vain on erilaiset geenit ja aineenvaihdunta kuin sinulla) mutta kaikilla niitä on.
Ylipainosta huolimatta voit olla kaunis, lahjakas ja ihana ihminen.
 
vierailija
Näitä nyt tuli mieleen.
Tosiasiassa kukaan ei kuitenkaan kiinnitä huomiota sinun mustapäihin tai raskausarpiin tai selluliittiin niin paljon kuin sinä itse. Henkilökohtaisesti itse huomaan enemmänkin sen, että joku yrittää peitellä vartaloaan kuin sen että jotain edellämainittua näkyy. Toivon että laitat rohkeasti päälle jotain sellaista, missä viihdyt, unohda mitä muut ajattelee ja nauti kesästä ilman vaate ja ulkonäkökriiseilyä. Harva vastaantulija kenenkään ulkonäköä jää oikeasti edes huomaamaan ja läheisiltä taas ei pitäisi itseään joutua kenenkään peittelemään.
en ole ap mutta sama ongelma kuin ap:lla.
Jos on näitä kroppakomplekseja, niin silloin sellaisten vaatteiden käyttö, jossa paikat on peitetty, tekee nimenomaan se mukavan olon ainakin mulle. Vaikka mun ulkomuoto esim hihattomassa topissa ei varmaan ole useimpien huomion kohteena, niin mulla itselläni on epämukava olo niin.
Toi päättömän ehdotus olisi mulle mukava asu jos se ei asuna herättäisi niin paljon huomiota :D
 

Yhteistyössä