Mitä ruokaa linsseistä?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja karma, 27.11.2011.

1. karma

karma Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.08.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli ostettua pari päivää sitten vihreitä linssejä. Olisi siinä vieressä ollut punaisiakin, mutta en oikein ymmärrä niiden eroa.

En ole siis koskaan edes maistanut linssejä, saati sitten kokannut niistä mitään!

Nyt kaipailisin erilaisia vinkkejä ja reseptejä :)

Karma kiittää!

2. "mä"

"mä" Vieras

3. ---

--- Vieras

Kotivinkissä tai Kotiliedessä oli äskettäin herkullinen linssipadan ohje. Nesteeksi laitettiin runsaasti appelsiinimehua ja mausteeksi chiliä.

4. karma

karma Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.08.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkeistä.

Onko punaisilla ja vihreillä linsseillä suurikin makuero?

5. Wolt

Wolt Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2009
    Saadut tykkäykset:
    28
    omasta mielestä joo..punaset on ehkä miedompia jotenkin en vihreet maistuu enemmän hernemäiseltä :)
    Meillä on tehty perus tomaattipohjanen mausteliemi/kastike ja siinä haudutettu linssejä :) ja sen kanssa aina tarjolla jotain kalaa

6. "Mie vaan"

"Mie vaan" Vieras

Punaisissa ei ole juurikaan ravintoarvoja joten kannattaa käyttää vihreitä tai ruskeita.

7. karma

karma Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.08.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    [QUOTE="Mie vaan";25114453]Punaisissa ei ole juurikaan ravintoarvoja joten kannattaa käyttää vihreitä tai ruskeita.[/QUOTE]

Niin mä vähän siellä kaupassa silmäilin, että vihreissä ois enemmän. Siksi mä niihin päädyinkin :D

8. "mä"

"mä" Vieras

Maku ja rakenne ovat erilaisia, siksi myös käyttökohteet. Punainen menee puuromaiseksi ja sopii sosekeittoihin ja kastikkeisiin, vihreä on suurempaa ja tuo "sattumaa" ruokaan.

Jaa tämä sivu