Mitä suvaitsevaisto hyötyy...

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelenpä vaan
Tätä nyt olen tässä hieman ihmetellyt. Eli mitä tuo niin kutsuttu suvaitsevaisto oikein hyötyy siitä, että he suhtautuvat pakolaisiin (ja ennenkaikkea muslimeihin) aivan uskomattoman sinisilmäisesti ja naiivisti, ja kuvittelevat ettei näiden joukosta löytyisi lainkaan rikollisia ja muuta tällaista porukkaa.

(Siis en minäkään toki rasismia kannata, ja mielestäni hädänalaisia pitää toki auttaa, mutta ei siinäkään nyt saa aivan typeräksi heittäytyä)
 
vierailija
Olen ajatellut ihan samaa aloittajan kanssa. Eikä tässä ole kyse että leimataan kaikki rikollisiksi niinkuin joku ehti väittää vaan että suhtaudutaan tulijoihin terveellä järjellä ja katsotaan miten tämä on onnistunut muualla Euroopassa. Minua ihan hirveästi ärsyttää tämä järjettömän tyhmäksi heittäytyminen kun on muslimeista kyse. Heiltä ei vaadita yhtään mitään,annetaan vain ja jokainen tietää että liika sinisilmäinen ystävällisyys koetaan heikkoudeksi. Poliittinen korrektius pilaa pikku hiljaa koko maailman.
 
vierailija
Mitä hyötyä siitä on että kuvittelee kaikkien mamujen olevan rikollisia?? Ei tässä ole kyse kun siitä että hyväksyy erilaiset ihmiset. Se on luonnollista.
Kuka hyötyy siitä, että hyväksyy valehtelijat, raiskaajat, jihadistit, terroristit, rasistit ja murhaajat elämään tänne muiden siivellä edes tarkistamatta taustoja ja omien kertomusten todenperäisyyttä?
 

Yhteistyössä