Mitä teillä on maksanut täydellinen saunaremontti? Teittekö itse vai teetittekö?

Mä haluisin kaikki uusiksi:

saunan ja pesutilan väliseinä eri kohtaan mitä nyt ja yläosa lasiseinää
katon panelointi tai maalaus
listat
uudet saunan- ja pesutilan ovet
laatat lattiaan ja seiniin
saunalauteet (jotka tulisi eri paikkaan)
kiuas
tähtitaivas
1-2 suihkua

oliskohan tuossa kaikki tarvittava ja osaisko kukaan sanoa hinta-arviointia jos kaikki tarvikkeet keskihintaisia?

sekä kodinhoitohuoneen laattiaan uudet laatat tai laattalaminaatti
 
Vieras
Meillä maksoi 25 000 euroa, siihen tosin kuului myös löylyhuoneen siirtäminen toiseen paikkaan, lattialämmityksen asennus ja koko talon vesiputkien uusiminen. Teetettiin työ.
 
jos osaa,niin tekee
Minä ja mies tehtiin kaikki itse,paitsi putkityöt.Minä laaatotin ja mies paneloi katon ja saunan + levytti kph seinät uudelleen,kun purettiin kaikki. Mut me ollaankin alalla.Sanoisin että alle viiden tonnin päästiin reippaasti.(putkimies kaluineen maksoi jo kolme tonnia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jos osaa:
Minä ja mies tehtiin kaikki itse,paitsi putkityöt.Minä laaatotin ja mies paneloi katon ja saunan + levytti kph seinät uudelleen,kun purettiin kaikki. Mut me ollaankin alalla.Sanoisin että alle viiden tonnin päästiin reippaasti.(putkimies kaluineen maksoi jo kolme tonnia)
Ok, kiitos. Isäni on vastaava rakennusmestari ja mieskin osaa paljon tehdä sekä sähkömiehet sun muut löytyy kyllä isäni suhteilla. Että taidammepa aloittaa remontin :D Ihanaa, mä niin inhoon tuota mein nykyistä kylppäriä/saunaa, joka taitaa olla ihan alkuperäinen eli vuodelta 1990
 

Yhteistyössä