Mitä unta näit viime yönä?

Jonkinlainen sotatila. Piti piileskellä ja "leirin vartija" oli heppu jonka kanssa joskus menneisyydessä mulla oli suhde, varsin S/M-pitoinen sellainen. Ja sit oli niinko maakellarintapainen monttu ja öööö :whistle:
 
Boobabe
Aijaha :D
Unessa tapahtui kaikenlaista. Nyt panostuttaa. :unsure:
Helikopteri putosi keskelle metsää. Mä työntelin vaunuja vaik
ei ollut vauvaa. Sitten joku mysteerinen ja yliluonnollinen jutska.
Ja vähän erotiikkaa.
 
9mmm
jotenkin huonosti tuli nukuttua tääl sukulaisilal mut oli sen verran härö uni et muistuu mieleen.

oli helaktinmosiet bileet kaduilla ja sitten nuorisoo ja yks tömähti maahan yli kuduest metrist puusta ja eka lähellä olleet luuli et se kuoli mut sit se nousi ja alko keräileen itteensä vähän verissä se sisi läjähti naamalleen jok usoitti ambulanssia mut ei soittanukkaan sit siellä oli lasin sirui john se kaatui mä menin vähän kauemmaks mulla oli känny paskana ja olin sekasin siinä tuli äiti perheineen lapsineen mut se ei halunnu nähäkkään mua mut sitkun sanoi net täytyis vaan soittaa niin sen tyttö lapsi pysähty sain soitettuu ambulanssin mut ne sanoi et se ukko ei haluu ambluanssia et mitään ei vo itehdä noh mä olin et ok ja katoin sitä ukko ose oli mytyssä vaatteiden alla aika häröö :)..
noh sitten lähin kotia kohti ja alko tulee moottoripyörä jengiläsii kohden isoi ukkoi ja yks tulikin suoraan ja se oli tosi iso ja me alettiin jutteleen ja hassuinta oli et sitten niit tulikin kolme ja yks nisit huikkas mennäänkö meilel taas bisselle olin joskus juonnu niiden kaa bissee edellsiessä unessa aikoi sitten ja niin me mentiin ja rapinaa kävi. enempää ei muista ..
 
vierailija
Mä olin hoitamassa väliaikaisesti jonkun hörhöäidin huostaanotettua vauvaa sen uudessa kodissa, kun se kasvattiäiti oli jossain käymässä. Mutta sinä aikana se äiti koko ison huumejenginsä kanssa sai selville missä se lapsi on ja tunkeutui siihen taloon. No, minähän jouduin panttivangiksi, ja syylliseksi sen lapsen "sieppaamiseen", vaikka mulla ei ollut osaa eikä arpaa koko lapsen huostaanottoon. En päässyt edes vessaan yksin, vaan mua seurattiin koko ajan. Mä heräsin siihen, kun olin sen yhden sieppaajamiehen vieressä sängyssä (siis tarkoituksena nukkua, kun tuli yö) ja se yritti tunkea ensin mulle jonkun tripin naamariin, mutta ottikin sen sit itse, kun ei onnistuntu laittaan sitä mun suuhun ja alko hengittää kiivaasti ja mä tietysti pelkäsin koko ajan, että mitä se tekee mulle... Ei sit selvinnyt, kun heräsin siinä kohtaa, kun yritin vaan miettiä, että miten pääsen pois siitä sängystä, sen hullun huomaamatta, ennen kun se aine vaikuttaa niin pajon, että siitä tulee ihan sekopää ja se pahimmassa tapauksessa tappaa mut...

Joo hiukan itsekin mietin aamulla, että mistä helvetistä tällasia sekoboltseja unia oikeen tulee... :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä