Mitäs pitäis ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen kesän aikana tavannut miehen ja olen hänestä todella kiinnostunut. Käytännössä olin jo päättänyt, että hänen kanssa lähden yrittämään vakavampaakin suhdetta.

Viime viikonloppuna menimme eräisiin "mökkibileisiin", kyseessä oli miehen kaveripariskunta. Porukkaa oli todella paljon, miesystävänikin tunsi osan vain pinnallisesti.

Siellä sitten eräs hieman liikaa naukkaillut mies takertui miesystävääni, hieman rasitteeksi asti. Olivat selkeesti vuosia sitten bailanneet useastikkin yhdessä. Tämä mies heitti alusta asti juttua tyyliin:" Ei Jumalauta, Panomies-Pekkanen (Sukunimi muutettu) vielä vauhdissa." Minua hän katsoi ja kommentoikin hieman tyyliin, että "taas on Panomies-Pekkanen napannut hyvää saalista." Periaatteessa kyllä imartelevaan, mutta jokseenkin sovinistiseen sävyyn.

Muutenkin kävi selväksi, että tämä mieheni on kyllä ainakin ollut varsinainen Panomies-Pekkanen. Eli naisia on kaatunut ja paikan päälläkin oli ainakin muutama hyvinkin hehkeä neito, jotka ainakin joskus ovat olleet hänen valloituksiaan...

Jotenkin toisaalta rupes arveluttamaan. Toisaalta taas ei... Mimmosia ajatuksia teille tulisi?
 
vierailija
Että se miehen "kaveri" on kateellinen ja kusipäinen idiootti.
Tekstistäni syntyi ehkä vähän väärä kuva. Tyyppi oli kyllä liian kännissä, mutta enemmän hänen jutuistaan huokui sellainen miestyyppinen lämminhenkinen huulenheitto. Saattoi toki olla vähän kateellinenkin ja oikeastaan sanoikin sen, mutta semmoisella miehisellä tavalla. Vaikee selittää... miehet osaa paremmin ihailla toisiaan ja olla jopa kateellisia, ilman naismaista katkeruutta.

Kyllä tää mies mulle sanoi jossain vaiheessa, että "älä ny ota hänen juttujaan liian tosissaan, että hän nyt lähinnä huulta heittää. Että nää jutut on vuosien takaa ja asiat on ihan toisin ollut jo pitkään..." tms.
 
KalinkaMiskaPetruska
Mulle kävi erään miehen kanssa niin, että mentiin hänen kavereiden bileisiin yhdessä. Siellä ukko otti ihan perseet olalle ja keskittyi lähinnä kavereihinsa. Kännissä sitten kävivät kaikenmaailman festarisekoiluja ja inttijuttuja läpi... No onneksi tapasin mielenkiintoisen tyypin noissa juhlissa ja lähdin hänen kanssaan baariin. Tuosta tuttavuudesta tuli mun aviomies. Onneksi ei tuntenut tätä treffikumppaniani, joten ei oo kyseistä vätystä tarvinnut enää nähdä.
 
vierailija
Jos todella päätät että tosissas parhaas teet tämän suhteen eteen, nii sitten alat kasvaa myös itse.

Jokaisella meillä on menneisyytemme, eikä se menneisyys välttämättä vastaa yhtään nykyistä tai tulevaa elämää.

Opettele myös ajattelee miltä toisesta tuntuu.
Moni jossain vaiheessa kyllästyy noihin juttuihin ja "kavereihin". Ja sinä vaan vitsailet mukana? Se kertoo enemmän susta....
 
vierailija
Totta toinen puoli? Eli ainakin ollut naissankari ja naisten mieleen. Jos sua ei haittaa paljon ajettu niin mikäs siinä.Emmä mitään tiiä, miltä se mies NYT vaikuttaa, mitä sun VAISTO sanoo.
 
vierailija
Totta toinen puoli? Eli ainakin ollut naissankari ja naisten mieleen. Jos sua ei haittaa paljon ajettu niin mikäs siinä.Emmä mitään tiiä, miltä se mies NYT vaikuttaa, mitä sun VAISTO sanoo.
Mies vaikuttaa kaikin puolin loistavalta ja vaisto tukee käsityksiä. Eikä mua haittaa, että nuoruudessa seikkaillut, pikemminkin päinvastoin. Kuitenkin näissä jutuissa puhuttu yli 10 vuoden takaisista asioista.
 

Yhteistyössä