miten harrastaa seksiä vaikka lapset ovat kotona?

  • Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti
voihv
[QUOTE="vieras";22990147]Käske ukkosi tunkea kalsarinsa myttynä suuhusi niin vaikenee ne yninät. Saattaa olla ukostakin kiihottavaa ja kivempi hommailla kun ei ole turhaa meteliä ja voivottelua.[/QUOTE]

Mites meillä sit kun ukko ei laukee ei sit millään jos mä en ääntele? Joskus pitää jopa teeskennellä ja huokailla ja voihkia vaikka ei tekis mieli muuta ku käskeä sen painua vittuun.
 
??
[QUOTE="vieras";22990540]Minkälainen päivä sulla on huomenna, pääsisitkö poikkeamaan vaikka tossa lounasaikaan?[/QUOTE]

Niin miten sä voisit mua ongelmassani auttaa?? Ei kai mulla ihmeempiä. Missäs tavataan?
 
??
[QUOTE="vieras";22990585]Ihan sama mulle, oikeastaan missä vaan käy jos sä et kerran pidä kovaa ääntä.[/QUOTE]

Pelkäätkö sä ääntä? Vai häiritseekö se sun toimitusta?
 
??
[QUOTE="vieras";22990651]Ei, voin melko varmasti luvata että näytös tulee onnistumaan riippumatta äänitehosteista. Esirippu laskeutuu joskus jopa liiankin nopeasti eikä pääesiintyjää aina edes taputeta uudelleen näyttämölle. :-([/QUOTE]

No meillä sitä ei taputeta koskaan uudelleen. ;)
Mutta et kertonut mihin tulen! ;D
 
??
[QUOTE="vieras";22990713]toivottavasti siihen kun minä lopetan[/QUOTE]

Juurikin. Pelkäämpä vain ettei se käy ihan niin. Ei taida olla paljon parempaa luvassa kuin kotonakaan. =D
 
??
[QUOTE="vieras";22990793]No mitä sä kaksplussan foorumilta odotit, automaattisia multiorgasmeja tarjoavaa valkoisella ratsulla ratsastavaa ritaria? Mä luulen että ne on jossain muualla kuin trollaamassa vauvalehtien keskustelufoorumeja.[/QUOTE]

Juuri sitä! Ei sitä kuule ikinä tiedä mistä se orkkujen prinssi mut löytää!
 
??
[QUOTE="vieras";22990896]Jos orkkuprinssi ikinä löytää orkkuprinsessansa niin siitä tulee takuuvarmasti kyllä kaikkein kaunein satu ikinä.[/QUOTE]

:D ja he elävät onnellisina kunnes prinssillä ei enää nouse.
 
??
[QUOTE="vieras";22991004]ja epätoivo valtasi heidät kunnes kuninkaalliseen inboxiin eräänä päivänä tuli ilosanoma sinisestä pilleristä joka oli heidät pelastava[/QUOTE]

Mutta aito orkkuprinsessa ei hyväksynyt mitään niin epäaitoa kuin kemiallisesti aikaan saatu stondis.
 
Kurimus
Hohhoijjaa. Kuinka paljon tulee mietittyä paljonko se teidän 13-wee tyttö sormettaa itteään sängyssä tai suihkuttelee haaroväliään suihkussa? Asioissa on aina 2 puolta.
 
Meillä ainakin mennään päiväunille ja latetaan makkarin ovi lukkoon ja lapset (ainakin teinit) lullakseni tietää mitä se tarkottaa, mutta kaikki tietää myös et päikkärien aikaan ei saa häiritä. Meillä tosin on vanhin lapsi jo sinä iässä, että tulee itse toisinaan yllätetysi tilanteista poikystävänsä kanssa, luonnollinen asia kikille osapuolille, vaikka sillä hetkellä kiusallinen. Telkkaria ja radiota päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä