Miten netti pois puhelimesta ulkomaanreissun ajaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "Lumia"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
[QUOTE="Lumia";25937708]Olen lähdössä ulkomaille, enkä halua että kännykkä päivittelee mitään nettijuttuja (=kasvattaa puhelinlaskua..) reissun aikana. Mitä teen?[/QUOTE]

Asetukset->Matkapuhelinverkko->Datayhteys -vipu pois päältä
 
lj
No mulla ei ole Lumiasta kokemusta mutta Android-puhelimesta kyllä. Eikä se päivitä ilman mun lupaani, ts. ilmoittaa että päivityksiä olisi saatavilla, päivitetäänkö. Onko sulla oletusasetuksena automaattiset päivitykset?
 
"Lumia"
En mä tiedä mitkä asetukset mulla on päällä....Ja käyttöohjeesta sen verran, että se on ihan olematon pikku ohjevihkonen. Netistä ilmeisesti saatavana lisää ohjeita. Täytyy kokeilla "miehen" antamaa neuvoa. Kiitos.
 
"Mies"
[QUOTE="Lumia";25937935]En mä tiedä mitkä asetukset mulla on päällä....Ja käyttöohjeesta sen verran, että se on ihan olematon pikku ohjevihkonen. Netistä ilmeisesti saatavana lisää ohjeita. Täytyy kokeilla "miehen" antamaa neuvoa. Kiitos.[/QUOTE]

Vaihtoehtoisesti lataat puhelimen softakaupasta Connectivity Shortcuts -nimisen ohjelman, niin saat Windows -puhelimeen kuvakkeen, josta voi hallita kaikkia yhteyksiä helposti. Eli:
- Mobiiliverkko
- WLan -verkko
- Bluetooth
- Lentotila
 

Yhteistyössä