Miten nopeesti voi laihtua 10kg järkevästi?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailijappa
Riippuu ihan lähtöpainosta. 5 % painosta laihduttaa kuukaudessa, sen jälkeen n.0,5kg/viikko. Älä sorru pussiruokakuureihin(ellet ole reilusti ylipainoinen), kilot lähtee, mutta palaavat nopeasti takaisin, kun liian vähäenerginen ruokavalio vie myös lihakset. Syö vähintään puoli kiloa kasviksia päivässä, n. 70g proteiinia sekä vältä sokeria ja vehnäjauhomössöjä. Lisää liikuntaa, se tukee painonpudotusta. Hitaasti saa pysyviä tuloksia!
 
Kymmenen prossaa painosta lähti mulla 28 päivän dieetin aikana. Siis noin 7 kiloa. Ja toi oli tosi helppo saada putoamaan kun vaan noudatti dieetin ohjeita tarkasti. Nälkäkään ei ehtinyt sen syömistahdin kanssa tulla.
 
Tri Simeonsin dieetti
Jos olet kiinnostunut pudottamaan painoa lyhyessä ajassa ilman liikuntaa, Tri Simeonsin dieetti on paras tapa siihen! Painoa lähtee jopa 8-15 kg vain 40 päivässä! Dieetin voi tehdä myös lyhyemmässä ajassa, vähintään 23 päivässä, jolloin painoa putoaa n. 5-7 kiloa. Tämä dieetti on täsmällinen, turvallinen ja NOPEA!

Jo tuhannet ihmiset ovat pudottaneet painoa tämän dieetin avulla ja keskimääräinen pudotus 40 päivän aikana on ollut n. 9,5 kiloa! Lue lisää osoitteessa www.simeonsindieetti.fi tai ota yhteyttä Tri Simeonsin dieettikonsulttiin sähköpostilla: contact@simeonsindieetti.fi :)

- Lue tyytyväisten asiakkaidemme menestystarinoita: www.simeonsindieetti.fi/category/kokemuksia
- Tilaa uutiskirjeemme ja saat alekupongin: www.simeonsindieetti.fi/free-guide
- Tri Simeonsin Dieetti Facebookissa: www.facebook.com/simeonsindieetti
- Tri Simeonsin Dieetti Instagramissa: www.instagram.com/trisimeonsindieetti
 
vierailija
Jos sä oot ylipainoinen niin 10 kg lähtee nopeesti kun teer pätkäpaastoa 16:8. Yrität syödä terveellisesti sen 8 tunnin aikana ja 16 h juot vain vettä ja mustaa kahvia.
 
vierailija
Söikö pelkkiä pusseja? Siis kun itte yritän nyt päästä alkuun tässä kilojen tiputtamisessa ja äsken vetäsin tuollasen mansikanmakusen pussin ja hyyyyi että se on pahaa.... :x Tarkoituksena ei ole pelkillä jauheilla laihduttaa vaan korvaan lounaan ja iltapalan Nutriletilla. Tiputettavaa on -15kg.
Mä olen aina sekoittanut ohjeen mukaisen 2,5 desin sijasta kuuteen desiin vettä. Ei ole liian laimeaa mun makuun ja samalla tulee juotua ylimääräistä vettä. Suklaa ja mansikka parhaat Nutrilett-maut, en ole kyllästynyt vaikka niillä korvannut aterioita jo usean kuukauden ajan, varsinkin aamupala helppo korvata sellaisella kun olen niin onnettoman huono syömään aamuisin mitään.
 
Narcis
Oon melkein 13v tyttö, 153.5cm pitkä ja viimeksi kun katsoin painoin 46kg. Ulkonäkö on "hyvä" mutta tekee tuskaa katsoa kerran vuodessa terveystarkastuksessa sitä vaaraa. Miten pääsisi vanhempien suurempia epäilemättä muutamasta kilosta eroon?
 

Yhteistyössä