Miten pidät hiuksia auki?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elikkä kun hiukset ovat auki niin miten laitatte niitä arkiskin? Itse olen harjannut ja lakkaa päälle mutta eivät näytä kovin imartelevilta joten usein pidän vaan tylsästi ponnarilla. En viitsisi/ehtisi joka päivä suoristelemaankaan.

Miten muilla? Käytättekö jotain muotoilutuotteita tai suoristimia yms.? Millainen hiusmallisi on?

Suurkiitos etukäteen vastauksista! :)
 
Ai niin, itse kysymykseen. Yritän pitää auki, mutta mulla on tosi paksu hiuskuontalo, niin on jotenkin ilmavampaa laittaa ponnari/nuttura. No nyt mulla on tällä hetkellä vielä kohtuu lyhyt tukka, niin se paksun tukan ahdistus vaan korostuu entisestään.
 
vierailija
Elikkä kun hiukset ovat auki niin miten laitatte niitä arkiskin? Itse olen harjannut ja lakkaa päälle mutta eivät näytä kovin imartelevilta joten usein pidän vaan tylsästi ponnarilla. En viitsisi/ehtisi joka päivä suoristelemaankaan.

Miten muilla? Käytättekö jotain muotoilutuotteita tai suoristimia yms.? Millainen hiusmallisi on?

Suurkiitos etukäteen vastauksista! :)
Jos pidän hiukset auki, niin arkisin vain harjaan. Jos pään päältä pörröiset, suihkautan vähän lakkaa. Pitkät hiukset siis, lapaluihin asti. Yleensä hiukset on niskassa ponnarilla, kun se on helpointa.
 
vierailija
Jos pidän hiuksia auki, niin yleensä ihan vain harjaan ja tupeeraan vähän ja suihkautan lakkaa takaraivolle, että saan ihan järkyttävän itsepintaisen pyörtyäisen pidettyä jokseenkin kurissa. Ei ole kivaa, kun keskellä päätä on se pyörre, joka näyttää kaukaa katsottuna suunnilleen kaljulta :)

Jos jaksan panostaa vähän enemmän, niin teen tuon yllämainitun ja lisäksi kerään hiukset toiselle olkapäälle, vedän isolla kihartimella ne vähän laineikkaiksi ja lakkaa päälle ja sillä mennään koko päivä.

Useimmiten kuitenkin pidän hiuksia nutturalla, kun se tuntuu kaikista mukavimmalta. Nutturan teen niin, että ekaksi teen poninhännän sinne mihin kohtaan haluan nutturan asettaa, sitten letitän loput hiukset tosi löysälle letille ja laitan sen kiinni hiuslenkillä. Sitten kieputan tämän letin nutturaksi sen tyvessä olevan hiuslenkin ympärille, tökin pari pinniä ja suihkautan vähän lakkaa päälle. Pitää vain katsoa, että se letin pää ja sitä kiinni pitävä hiuslenkki menee piiloon. On nykyään noin kahden minuutin juttu, mutta näyttää huolitellulta töissäkin. Samalla metodilla saa juhlavammankin nutturan aikaiseksi, kun vain näkee vaivaa siinä, miten hiukset asettelee ja mihin ne pinnit tökkää, mutta arkimeiningissä pinnit menee paikoilleen ihan ilman peiliä.

Hiukset on vähän kerrostetut, paksut ja pituutta suunnilleen siihen rintsikoiden ympärysnauhaan asti
 
Yleensä riittää harjaus, joskus harvoin föönaan ja muotoilen. On pitkät hiukset,hieman luonnonkiharat.
 

Yhteistyössä