Miten puolustaudutte? Meillä on teleskooppipamppu ja kyynelkaasu (luvat on)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Rosmoista yhden täytyy sitten koko ajan pitää sitä laitetta päällä.. jos se keskeytyy hetkeksi niin vartioviettinen koira puuttuu kyllä peliin. Ja kyllä ne rosmot sen tietää. Jos on koirallinen kotitalous vs koiraton, niin on ihan selvä, kumman joku satunnainen murtovarasharrastelija valitsee. Meillä siis kodin ovessa ilmoitus koirista (ellei näe ja kuule niitä muuten)

No, enempi noiden koirien turva on ollut lenkeillä kun vielä asui levottomalla alueella. Ei kukaan pysähtynyt "juttusille". Eli kaksi paria isoja hampaita oman reiden korkeudella, riittää mukavasti turvaksi :)
Koira on erinomainen turva: koiran käydessä kimppuun et joudu linnaan, toisin kuin jos esim ammut.
 
mä luotan psykologiseen sodankäyntiin. Oon tutustunut naapureihin ja he ovat tervetulleita meille kahvelle. Mutta jos joku tuntematon tulis niin mä kai pakenisin lasten kanssa naapuriin turvaan. Ja soittaisin poliiseille.

Jos joutuisin fyysisesti puolustamaan itseäni, enkä pääsis pakenemaan, niin kai mä purisin ja potkisin. :stick: tai jollain kepillä huitoisin.
 
"jep"
Siis ihan oikeasti jos joku hullu kävelee suoraan ovesta sisään(ja itse olen kokenut tämän vielä vanhempieni luona asuessa), niin ei siinä paljon revolverit ja veitset auta, ellet itse halua saada tuomiota..
 
"Neith"
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä;15926790:
Millä perusteella saitte luvat, jos ei ole työliitännäisiä noi teidän kyynelkaasut ja telepamput?
nekin on muuten henkilökohtaisia enkä kyllä ymmärrä miksi ihmeessä myönnettäisiin telari lupa jollekkin joka ei työssä sitä käytä.. tai kaasulupa niin että saa oman kaasunkin ostaa.
vaikka kotoa sellainen löytyy niin henkilö jolla sitä lupaa ei ole niin ei sitä myöskään saa käyttää
 
"minä"
satun keräileen veitsiä, miekkoja yms. teräaseita. on noin 25 pistintä ja 8-9(en ny muista) kukria ja machettee(viidakkoveistä) sen lisäks monenlaisia miekkoja ja koriste puukkoja
 
---
No narkit ja rikolliset on mun kavereita (ite en ole narkki/rikollinen) ja he tulee puolustaan mua jos tarve vaatii. Mukava oli eilenkin kuulla että "**** on semmonen ketä suojellaan!" :)
 
Meil on koira. Toinen koira pussaa kuoliaaksi ja toisen lukkopurenta ei irrota otetta vaikka kuinka sitä kuonoa pamputtais....tosin se kyllä nappaa kiinni tuohon sisäreiteen aika napakasti jos tuollaista tapahtuisi....
 
KenraaliKikkeliKoipi
Mie hyppään aineski mun pasiin(semmone iso miehistönkuljetus panssariajoneuvo) ja sudittelen murtautujien pääl, eihän mulla siihen lupia oo mutta eipä oo kukaa viel uskaltanu kysyy :d:d:d:d:d, ja jos se ei riitä ni sit ussutan mun alaskalaisen villi susi lauman niiden perään ja ammun mun luvattomalla minigunilla niitä rosvoja päähän. Miniguniin on luvat mun muijalla ku se on semmonen robotti joka tarvii sitä työssäään mut mä en tarvii mitää lupii tommosii koska oon niin kova x---------ddddddddddddddddddd
 
Ei ole tarvinnut puolustautua tähän ikään mennessä. Ainoastaan baarikahinoita on ollut, mutta niissäkin sanat ovat paras puolustus. En tunne oloani uhatuksi enkä hanki puolustusvälineitä mukaani tai kotiin. Narkkareita asui naapurissani yhdessä vaiheessa, mutta he saivat häädön. Heistä ei ollut ongelmaa kun ei päästänyt sisään. Kerran kävin heidän luonaan enkä kokenut itseäni uhatuksi. Sen verran kyllä siellä näin että oli aihetta soittaa poliisille, todistajaksi ei tarvinnut kuitenkaan ryhtyä.

Osaan kyllä jonkin verran itsepuolustusta ja minulla on kotonani metsästysaseita ja miekka, mutta ne eivät ole puolustautumista varten.
 
13v
Oon kolmetoista, ja oonkin tota joskus funtsinu. Mut hiffannu et meillä on tossa mun huonneennurkassa läjä aika asiallisia tavaroita tohon hommaan. Ainaskin pesis-,jääkiekko- ja säbämailoja. Ja heittoaseeiks kävis vaikka tommonen umpipuu rumpukapula :) ei kuulosta järin vaaralliselta, mutt kyllä sillä satuttaa voi kun on urhelijan lihakset niitä heittääs.
 
Eikö niitä saa häädettyä pois sieltä?

Narkkiin ei kyllä paljain käsin kannata mennä koskemaan, ja ne kai voi sylkeäkin, tai purra! Pahat ientulehdukset päällä saattaa siirtää tauteja jos sihtaa/siirtää räkänsä väärään paikkaan, tälleen worst case scenariossa.

Kyllä varmaan luffe hoitais meillä noi kutsumattomat vieraat, koira huomaa kaiken aina ensin.
 

Yhteistyössä