Miten saa Seppälän tekokynnet irti !!!!

  • Viestiketjun aloittaja kissanainen
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mulla on semmoiset tuolla odottamassa, laitan illalla paikoilleen :D.

Mulla on lähtenyt ihan repimällä. Sivusta löytyy yleensä aina joku semmoinen kohta josta pääsee tekokynnen ja oman kynnen väliin ja sitä kautta irti.

Nuo kynnet pysyy kyllä hyvin kiinni, mulla on parhaimmillaan ollut samat kynnet parikin viikkoa. Yhteen aikaan mulla oli aina just nuo Seppälän kynnet käytössä (ne on edullisimmat) ja vaihdoin vaan uusiin kun vanhst slkoi näyttää nuhruisilta. Nykyään laitan tekokynnet jos menen juhliin tms.
 
Nennsu
Elikkäs kynnen saa tosi helposti irti ku hampaalla sieltä ihan kynnen reunasta eli..
__
I I
I I
I I<---- Hampaalla koitat saada tuolta niin läheltä ihoa kun saat, niin lähtee helpoiten :) jos ei hampaalla halua koittaa niin sitte vaikka veitsellä. Omaan kynteen jää sellaista liimaa, niin sen saa pois kynsilakan poistoaineella :)
 
Jonna
Ei kannata repiä hampailla ja sormilla. Lähtee vielä oikea kynsikin irti. Itselläni ainakin nuo Seppälän tekokynnet lähtivät irti kynsilakan poistoaineella. Laitoin siis pumpulitukkoon kynsilakanpoistoainetta ja hinkkasin hetken - ja hyvin irtosi itsestään. Asetonilla siis pitäisi lähteä. Pakkauksessa myös varmasti ohjeet poistoon.
 
Jansqi
Oon ite täs hankkimas tekokynsiä, mut nyt tulin katumapäälle. Luulin et tekokynnet lähteei ha itestää. Oon ostamas just sen takia ku pureskelen kynsiäni, enkä ikinä saa pitkiä kynsiä:'(
 
Neuvoja
Joo älä revi, se sattuu ja siitä tulee rumat jäljet kynsiin. Laita jonnekkin vatiin lämmintä/kuumaa vettä, liota kynsiä siellä ja naputtele sen pohjaa, niin ne lähtee noin 10 minuutissa (ainakin mulla lähti). muuten niissä 3,95 maksavissa on aika huono liima, mulla lähti heti melkein kaikki kynnet, vaikka laitoinkin paljon liimaa ja niitä joutuu ite viilaamaan hirveesti, kun ne peukut on aika isot.
 

Yhteistyössä